لوازم التحریر

فروش عمده لوازم تحریر با نازل‌ترین قیمت

فروش عمده لوازم التحریر

مجموعه تحریرگستر ترنج با هدف عرضه بهترین و برترین محصولات وارداتی و تولیدی خود به صورت فروش عمده لوازم تحریر فعالیت می‌کند. این مجموعه از سال 1364 در تبریز آغاز به کار کرده است.

فروش عمده لوازم تحریر یکی از محصولات کاربردی و پر طرفدار در دنیا می باشد. این محصول نه تنها در میان کودکان بلکه بزرگسالان نیز مشتری های خاص خودش را دارد. از خانه و مدرسه تا دانشگاه و اداره‌جات، هر روز از انواع و اقسام لوازم تحریر اعم از نوشت افزار و ماشین‌های اداری استفاده می کنند.

مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج با سابقه ای نزدیک به چهل سال در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه یکی از بزرگترین و با تجربه‌ترین فروشگاه لوازم تحریر در ایران می باشد. فعالیت خود را در بازار تبریز آغاز کرده و اکنون با افتخار به سرتاسر کشور محصولات خود را عرضه می کند.

مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج انواع محصولات لوازم تحریر وارداتی و تولیدی خود اعم از نوشت افزار- ابزار یادداشت- انواع چسب- کیف- ماشین های اداری و پایه نگهدارنده کاغذ را با نازل ترین قیمت اما با بهترین برندهای روز دنیا و با کیفیت ترین محصولات تولیدی خود به بازار داخل کشور ارائه می دهد.

انواع محصولات عرضه شده توسط مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج:

  • نوشت افزار: اتود، خودکار، پاک کن، مداد، مدادرنگی و مغز مداد و… .
  • ابزار یادداشت: ایندکس، پاکت، پوشه، دفترچه، کاغذ، کاور کاغذ، کلاسور و کلییربوک.
  • انواع چسب: چسب ماتیکی و چسب مایع.
  • کیف: کیف مدارک.
  • ماشین های اداری: جزوه تاکن، جمع کن مارپیچی برقی.
  • پایه نگهدارنده کاغذ: پایه نگهدارنده ایستاده، بازویی و دیواری.

مجموعه فروش عمده لوازم تحریر
مجموعه فروش عمده لوازم تحریر

مجموعه فروش عمده لوازم تحریر

فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج، واردکننده بهترین محصولات لوازم تحریر از کشورهای توسعه یافته ای نظیر ژاپن، تایوان، اتریش و فرانسه است. محصولات وارداتی این مجموعه برندهای مشهوری چون Zebra، SuperBind، Kores و Tarifold را در بر می گیرد.

حال وقت آن رسیده است که به معرفی محصولات وارداتی خود بپردازیم:

مجموعه تحریرگستر ترنج ، بنا به نیاز بازار ایران اقدام به واردات انحصاری اقلام با استاندار جهانی از برندهای زیر کرده است:

محصولات وارداتی مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریر گستر ترنج:

شرکت Zebra ژاپن

محصولات برند زبرا (گورخر)، برندی با کیفیت که با نام تجاری گورخر در دنیا مشهور است. این شرکت در زمینه نوشت افزار مانند اتود- اتود خودکار- پاک کن- خودکار- روان نویس- غلط گیر- ماژیک (هایلایت و cd)- مداد- مدادرنگی و مغز مداد فعالیت دارد.

مجموعه لوازم تحریر تحریرگستر ترنج با اخذ نمایندگی انحصاری این شرکت از سال 1380، اقدام به وارد کردن تمامی محصولات این برند موفق و مشهور کرده است.

برند SuperBind تایوان

اگر تا حالا با دستگاه های صحافی سر و کار داشته اید حتما نام محصولات برند سوپربایند به گوش هایتان خورده است. این برند به دلیل کیفیت قطعات و کارایی ماشین های اداری خود به سرعت در جهان نامدار شد.

مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج در سال 1381، با شناخت از نیاز بازار، اقدام به وارد کردن انحصاری دستگاه های صحافی این برند مشهور، از جمله جزوه تاکن، جمع کن مارپیچی برق و دستگاه برش شد. لازم به ذکر است که این دستگاه ها به دلیل کیفیت بالای قطعات خود، عمر طولانی نسبت به دستگاه های مشابه خود را دارا می باشند.

محصولات Kores اتریش

اتریش کشوری ثروتمند و توسعه یافته است که محصولاتی بین المللی با کیفیت و استاندارد بالای جهانی را به بازار ارائه می دهد. یکی از شرکت های موفق و جهانی اتریش، محصولات برند کورس است که تولید کننده لوازم تحریر و مجموعه ملزومات اداری است که انواع چسب ماتیکی و چسب مایع را تولید و صادر می کند.

از انواع چسب ماتیکی می توان به چسب ماتیکی اکو، فانتزی که طرفدارن زیادی در بین کودکان و نوجوانان عزیز کشورمان دارد و همینطور چسب ماتیکی نئونی که کیفیت فوق العاده ای دارد، اشاره کرد. همینطور میتوان از چسب مایع نام برد که دارای طبقه بندی اسکول، اکریل دار و گلوفیکس هستند.

از آنجایی که فروشگاه فروش لوازم تحریر تحریرگستر ترنج به دنبال بهترین و با صرفه ترین محصولات جهانی است، در سال 1391، منحصرا اقدام به واردات انواع چسب و دیگر لوازم تحریر از این شرکت خوش‌نام اتریشی کرد.

محصولات Tarifold فرانسه

محصولات برند تاریفلد که دیگر احتیاجی به معرفی ندارد چون خودش گویای همه چیز است. شرکتی در فرانسه که با ارائه محصولاتی مثل پایه نگهدارنده کاغذ به صورت های ایستاده و بازویی یا حتی به صورت دیواری، بی رقیب در بین دیگر برندها خودنمایی می کند.

مجموعه تحریرگستر ترنج از سال 1393، محصولات این شرکت فرانسوی را در زمره واردات خود قرار داد. این محصولات در قسمت فایلینگ و همینطور بایگانی اسناد و مدارک ادرای پرکاربرد هستند.

محصولات تولیدی مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریر گستر ترنج:

مجموعه تحریرگستر ترنج، غیر از محصولات وارداتی، در زمینه تولید لوازم تحریر هم فعالیت می کند. این مجموعه در سال 1392، به صورت حرفه ای فعالیت تولیدی خود را با تولید لوازم بایگانی و صحافی تحت برند SuperBind آغاز کرد. مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج با استفاده از دستگاه های مدرن و فناوری به روز کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان و تایوان و همینطور با تکیه بر استعداد، هوش، مهارت و توانایی های نیروی انسانی خود توانست بر این امر مهم مسلط شود.

سخن پایانی:

ما با هدف ارتقاء کیفیت محصولات لوازم‌تحریر، محصولات خود را متناسب با هر سنی برای دختران و پسران دلبند کشور عزیزمان ایران عرضه می‌کنیم. همینطور برای بزرگسالان و تمامی اقشار جامعه که به نوعی با لوازم تحریر سر و کار دارند، عرضه می کند.
شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و اصالت کالا یک خرید عمده از مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج داشته باشید. به یقین می توان گفت اگر یک بار از فروشگاه تحریرگستر ترنج خرید کنید، مشتری دائمی این مجموعه خواهید شد.

لوازم تحریرگستر با نازل ترین قیمت‌ها، اما در عین حال با باکیفیت‌ترین و نام آورترین برندهای روز دنیا ارسال در اسرع وقت برای تهران و شهرستانی‌های عزیز را خواهد داشت. هر کجای سرای ایران زمین باشید با پشیبانی ما به شماره 021-88325184 تماس حاصل بفرمایید.
هدف اول و آخر ما کسب رضایت مشتریان عزیز می باشد. با ما همراه باشید.

2 دیدگاه در “فروش عمده لوازم تحریر با نازل‌ترین قیمت

  1. مجید بنی هاشمی گفت:

    عالی و بهتون تبریک می گم. ممنون بابت اطلاعات مفیدتون. خودم قبلاً بین سال های 90 لغایت 93 مغازه لوازم التحریری داشتم. خیلی شغل خوبیه. حالا اگر بشه می خوام کسب و کار اینترنتی راه بیندازم با فروش لوازم التحریر. خوشحال میشم که از تجربیات تون استفاده کنم.

    1. آقای بنی هاشمی خوشحالیم که این مطلب مورد پسند شما واقع شدهفپیشنهادات انتقادات و نظرات شما کمک کننده راه ما خواهد بود.
      در زمینه راه اندازی فروشگاه، تحریر گستر نمایندگی انحصاری و تنها وارد کننده رسمی برند زبرا، کورس و تاریفلد ژاپن در ایران است. همچنین مجموعه ما تولید کننده محصولات سوپرباند است. ما می‌توانیم در زمینه تامین لوازم تحریر برای فروشگاهتان همراهتان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *