لوازم التحریر

لوازم تحریر چی بخرم

لوازم تحریر چی بخرم

لوازم تحریر چی بخرم سوال خوبی است در مورد این‌که قبل از خرید لوازم تحریر مورد نیاز خود، به بودجه موجود خود سر بزنیم و با توجه به وضعیت اقتصاد خانواده، مقطع تحصیلی خود و انواع لوازم تحریر با برندهای خارجی یا ایرانی موجود در بازار، خرید را با بهترین کالاها اما با نازلترین قیمت‌ها پیش ببریم. مسلما این کار راحتی نیست؛ اما مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج در نظر دارد شما را تا انتخاب لوازم تحریر خود، همراهی کند. پس دیگر نگران اینکه وای سال تحصیلی شروع شده است و لوازم تحریر چی بخرم، نباشید.

یک نکته قابل ذکر این است که حتما و حتما قبل از رفتن به مغازه نوشت‌افزار، لیستی از اقلام نوشت‌افزار مورد نیاز خود با عنوان لوازم تحریر چی بخرم، تهیه کنید. چرا؟ چون اینطوری در فروشگاه‌های فروش لوازم تحریر، سر درگم نخواهید شد. لوازم تحریر ضروری فراموش نخواهد شد. البته از آن‌جایی که تنوع اقلام بیش از حد گسترده است، شیطان شما را قول نمی‌زند لوازمی که نیاز ندارید، صرفا به دلیل خوش آب و رنگی آن یا فانتزی بودنش، ناخودآگاه در سبد خرید خود قرار دهید. از من گفتن بود. بعد نگوید که نگفتید.

خب حالا برویم سراغ گروه‌هایی مختلفی که از لوازم تحریر استفاده می‌کنند و دغدغه این‌که لوازم تحریر چی بخرم را دارند:

گوناگونی گروه‌ها در استفاده از لوازم تحریر:

مدارس:

اعم از مهد کودک‌ها و مدارس پایه‌های ابتدای تا دبیرستان‌.

پدر و مادرهای عزیزی که بچه‌های مهد کودکی و پیش‌دبستانی دارید حتما اطلاع دارید که در این مقطع کودکان بیشتر نقاشی و رنگ‌آمیزی دوست دارند پس بایستی بیشتر لوازم تحریری که رنگارنگ و کارتونی هستند برای جلب هر چه بیشتر فرزند دلبندتان به درس و مدرسه، تهیه کنید. لوازم تحریری مثل اقلام زیر:

مداد، مدادرنگی، ماژیک‌های خوشگل و رنگارنگ، دفتر نقاشی، قمقمه، قیچی مخصوص کودکان و چسب برای درست کردن کاردستی، کوله پشتی عروسکی، مداد شمعی، پاک کن، جامدادی‌های جذاب و فانتزی، تراش و… .

خرید پاک کن رنگی موج‌دار
خرید پاک کن رنگی موج‌دار

برای والدینی که کودکان ابتدایی دارند و دغدغه اینکه لوازم تحریر چی بخرم، دارند، باید متذکر شد که کودکان عزیز شما چون وارد مقطع دبستان شده‌اند و بایستی بیشتر از بازی و نقاشی به درس و مشق خود رسیدگی کنند، می‌توان اقلام ذیل را برشمرد.

مداد سیاه و قرمز رنگ، مداد رنگی، پا‌کن، تراش، کوله پشتی، ظرف تغذیه، دفتر نقاشی، دفترهای شصت برگ و هشتاد برگ به تعداد لازم، جامدادی، خط‌کش، پوشه جهت قرار دادن برگه‌های A4، دفترچه یادداشت، شابلون، چوب خط، لیولن یا قمقمه و… .

حال می‌رسیم به نوجوانان مقطع متوسطه. به یقین در این مقاطع درس اولویت دانش‌آموزان خواهد بود. لوازم تحریر مورد نیاز این مقاطع بیشتر کاربردی‌تر خواهد بود تا سرگرم‌کننده و جذاب. از جمله لوازم تحریر مورد نیاز این مقاطع میتوان اقلام زیر را برشمرد:

مداد نوکی به جای مداد سیاه قلمی، خودکار به رنگ‌های سیاه، آبی و قرمز، ماشین حساب، لیوان آب، خط‌کش (نقاله، گونیا و خط‌کش ساده)، لاک غلط‌گیر، ماژیک هایلات و وایت‌برد، کلییر بوک، جامدادی، پاک‌کن، دفتر( چهل برگ، شصت برگ و هشتاد برگ)، دفتر کلاسوری و کوله پشتی، تراش و انواع چسب ماتیکی و مایع.

دانشگاه‌ها:

دانشجویان مقاطع مختلف که مطمئنا با توجه به رشته تحصیلی خود، از لوازم تحریر بهره می برند. به عنوان مثال: دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی مانند معماری و عمران بیشتر از دانشجویان رشته‌های انسانی مثل حقوق یا ادبیات از لوازم تحریر استفاده می‌کنند. مهندسان محترم همیشه دست به خرید از مغازه نوشت‌افزار هستند و حالا چی بخرم و چه مارکی بخرم، ورد زبانشان هست. برای این گروه هم می‌توان به صورت کلی لوازم تحریر ذیل را پیشنهاد داد:

خودکار، مداد نوکی، کلاسور، برگه های a4، هایلایتر و… .

ادارات و مشاغل آزاد:

می‌دانیم که خرید لوازم تحریر مختص دانش‌آموزان، دانشجویان، معلم‌ها و اساتید محترم نیست؛ بخش اعظم فروش لوازم تحریر به دست ادارات و مشاغل آزاد صورت می‌گیرد.

خانه‌ها:

چرا تعجب کردید؟ مگر ما در خانه‌هایمان از لوازم تحریر استفاده نمی‌کنیم. یک کودک قبل از رفتن به هر کلاس و مقطع تحصیلی، مطمئنا استفاده از لوازم تحریر را از خانه شروع کرده است. اصلا مداد رنگی و دفتر نقاشی جزء اسباب‌بازی‌های این روزهای کودکان با هوش و ذکاوت ما ایرانی‌های عزیز شمرده می‌شود.

قبل از معرفی چند محصول لوازم تحریر خارجی و ایرانی، اول اجازه دهید لیست کلی‌ایی از اقلام موجود در مجموعه فروش عمده لوازم تحریر ارائه دهیم، که با توجه به نیازخود بایستی در لیست لوازم تحریر چی بخرم، یادداشت کنید.

استفاده گروه‌های مختلف از لوازم تحریر
استفاده گروه‌های مختلف از لوازم تحریر

لیست لوازم تحریر موجود در مجموعه فروش عمده لازم تحریر تحریرگستر ترنج:

انواع چسب: به صورت های مایع و ماتیکی، که با خیال راحت میتوانید در دسترس کودکان خود قرار دهید تا خلاق و مبتکر رشد بیابند.

لوازم یادداشت: مانند کلاسور، دفتر، دفترچه، ایندکس و… .

انواع نوشت‌افزار: مانند مداد، مدادرنگی، خودکار و… .

پایه‌های نگه‌دارنده کاغذها: اعم از دیواری و بازویی.

انواع ماشین‌های اداری: مانند جمع‌کن مارپیچی برقی و ماشین جزوه تاکن.

انواع کیف: مانند کیف مدارک و… .

بعد از توضیحات مطالب فوق نوبت می‌رسد به معرفی و تفسیر مزایا و معایب برندهای داخلی و خارجی در پاسخ به سوال لوازم تحریر چی بخرم:

مزایا و معایب خرید لوازم تحریر با برندهای خارجی و ایرانی:

قطع به یقین خرید برندهای خارجی می تواند خیال مشتری را از بابت کیفیت لوازم و به روز بودن آن، راحت کند.چرا که برندهای ایرانی به دلیل شرایط دشوار واردات صنعت ماشین آلات، لوازم یدکی آن، نبود مواد اولیه و یا حتی اشکال در تعمیر و به روزرسانی آن، نمی‌توانند هم‌پای رقبای خارجی خود باشند. از حق نگذریم بعضی از لوازم تحریر برند ایرانی مثل پاپکو، پلیکان، رازی و… کم از برندهای خارجی ندارند.

شاید تنها مزیتی که می‌توان برای لوازم تحریر ایرانی برشمرد؛ مقرون به صرفه بودن آن نسبت به برندهای خارجی و همیشه در دسترس بودن آن‌ها می باشد.

بنابر آنچه که تا بدین جای مقاله گفته شد، لوازم تحریر خارجی جایی برای بحث این‌که لوازم تحریر چی بخرم باقی نگذاشته است. پس می‌توان با خیال آسوده اطلاع داد که مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر با واردات انحصاری خود از کشورهای توسعه‌یافته‌ای نظیر ژاپن، فرانسه، تایوان و حتی اتریش، کار مشتریان و متقاضیان لوازم تحریر را راحت کرده است. این مجموعه مفتخر است با وارد کردن لوازم تحریر با برندهای جهانی چون محصولات برندهای کورس، محصولات برند زبرا، محصولات برند تاریفلد و محصولات برند سوپربایند و همچنین تولیدات خود تحت محصولا برند سوپربایند، خود را در معرفی نماید.

مقایسه برندهای لوازم تحریرخارجی و ایرانی
مقایسه برندهای لوازم تحریرخارجی و ایرانی

سخن آخر:

ما ایرانی‌ها از بچگی بنا به شرایط زندگی خود، این را از بزرگترها که تجارب زیادی دارند فهمیده‌ایم که خرید به صورت عمده از مجموعه فروش لوازم عمده، خیلی به صرفه‌تر از خرید تک به تک و خرده خواهد بود. پس با مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر همراه باشید تا با خرید عمده از لوازم تحریر با برترین کالاها، اما در این حال با به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها، آشنا شوید.

با مجموعه فروش عمده ما، دیگر نمی‌پرسید لوازم تحریر چی بخرم. با اطمینان خاطر از کیفیت لوازم تحریر هر آن‌چه که بخواهید در اسرع وقت درب منزل تحویل خواهید گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *