لوازم التحریر

لوازم تحریر خوب در تهران

لوازم تحریر خوب در تهران

پیدا کردن یک لوازم تحریر خوب در تهران مثل پیدا کردن سوزن در انبار کاه است. حتما خبر دارید که فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف و زیادی در تهران وجود دارند. شاید تعداشان بیشتر از آن‌چه باشد که ما فکرش را می‌کنیم. اما نگران نشوید ما اینجا هستیم تا شما را از سر در گمی در آوریم. چند تا از مشهورترین و البته بهترین مراکز فروش عمده لوازم تحریر را معرفی کنیم.

قبل از این‌کار اجازه دهید یک تعریف کلی از بهترین فروشگاه و مراکز عمده فروش لوازم تحریر داشته باشیم:

خب یک سوال مطرح می‌شود؛ به چه نوع مراکز یا فروشگاه لوازم تحریر میگوییم که خوب است؟ اصلا سوال اصلی این است که یک فروشگاه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا ما بگوییم که از خریدمان از این فروشگاه راضی هستیم و با خیال راحت بتوانیم آن را به دیگران هم معرفی کنیم. جواب این سوال مهم را این‌گونه میدهیم که:

شاخص‌های بهترین مراکز لوازم تحریر:

متنوع بودن لوازم تحریر:

یعنی چی؟ یعنی هر ملزوماتی که مربوط به نوشت‌افزار است بایستی در این مرکز لوازم تحریر وجود داشته باشد. نبایستی حتی یک مورد از لیست لوازم تحریر چی بخرم، از قلم نیافته. به عبارت دیگر، مشتری به جای رفتن و خرید کردن از فروشگاه‌های مختلف از یک فروشگاه معتبر خرید خود را با خیال راحت انجام دهد. بدین صورت مشتری محترم را ترغیب کند بار دیگر از آن فروشگاه خرید داشته باشد.

مشتری مداری:

پرسنل فروشگاه بایستی همواره با حوصله و لبی خندان به مشتریان خود جوابگو باشند. این را هم یادمان باشد که همیشه حق با مشتری نیست، بلکه حق با مشتری با منطق و با ادب است.

فروش حضوری و اینترنتی:

فروش حضوری که از دیرباز مرسوم بوده و هنوز هم هست. اما امروزه دنیا پیشرفت کرده است. اکثرخریدها آنلاین است. مثل خرید لوازم تحریر. فروشگاهی می‌تواند موفق باشد که هر دو روش حضوری و اینترنتی را همزمان پشتیبانی کند.

لوازم تحریر خوب
لوازم تحریر خوب

بعد از معرفی شاخص‌های خوب بودن یک مرکز فروش عمده لوازم تحریر حال نوبت آن است که به معرفی چند لوازم تحریر خوب در تهران بپردازیم:

لیستی از مراکز عمده فروش لوازم تحریر خوب در تهران:

مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج:

این مجموعه با فروش لوازم تحریر به صورت عمده حضوری و اینترنتی، جزء برترین‌های لوازم تحریر خوب در تهران است. این مجموعه مفتخر است که تمامی اقلام و لوازم تحریر را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان خود عرضه کند. لوازم وارداتی و تولیدی این مجموعه شامل فروش عمده انواع نوشت افزار فانتزی مثل انواع خودکار و کاغذهای یادداشت، ایندکس، مدادهای شمعی، ماژیک های رنگی و هایلایتر، لاک غلط‌گیر، ملزومات اداری و بایگانی و همچنین پایه نگهدارنده کاغذ و… است.

شما خرده فروشان محترم می‌توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی مجموعه فروش لوازم تحریر تحریرگستر ترنج در تهران به آدرس: تهران، خیابان مفتح شمالی، برج مرجان، واحد 801 مراجعه کنید. امروزه مردم وقت زیادی برای خرید حضوری ندارند. این مجموعه یکی از لوازم تحریر خوب در تهران است. فروش عمده لوازم تحریر را برای راحتی مشتریان خود در شهرستان‌ها و تهرانی‌ها به صورت اینترنتی و آنلاین در نظر گرفته است.

با خرید آنلاین می‌توانید هم از شر ترافیک و هوای آلوده تهران در امان باشید و هم در وقت گران‌بهای خود صرفه‌جویی کنید. شما مشتریان لوازم تحریر عمده می‌توانید از کیفیت و اصالت کالای خریداری شده از مجموعه فروش عمده لوازم تحریرگستر ترنج مطمئن باشید. چرا که این مجموعه با واردات انحصاری خود از برترین برندهای لوازم تحریر مانند ZEBRA،KORES، SUPERBIND، TARIFOLD از کشورهای توسعه‌ یافته‌ای مثل کشورهای ژاپن، اتریش، فرانسه و تایوان سعی در راضی نگه داشتن و همچنین مشتری دائمی کردن شما متقاضیان عزیز را دارد. برای خرید اینترنتی می‌توانید به آدرس اینترنتی TAHRIRGOSTAR.COM مراجعه کنید.

بازار بزرگ تهران:

یکی دیگر از مراکز خوب برای خرید لوازم تحریر عمده در تهران بازار بزرگ تهران است. مسلما اگر تهرانی باشید، کوچه مسجد جامع را شنیده‌اید. همان کوچه‌ای که بازار بزرگ تهران در آن قرار دارد. مرکزی با فروش عمده و ارزان قیمت.

شهر کتاب نیاوران در تهران:

یک مرکز خرید کامل و جزء مراکز لوازم تحریر خوب در تهران است. در این مرکز فروش می‌توانید متنوع‌ترین فروش لوازم تحریر کاربردی و فانتزی را شاهد باشید. آدرس آن نیاورام، کامرانیه می‌باشد.

فروشگاه افق در تهران:

یکی دیگر از مراکز فروش عمده لوازم تحریر خوب در تهران بزرگ است. می‌توان گفت که یک مرکز تخصصی برای ملزومات نقاشی و طراحی است. این فروشگاه در میدان مشهور تهران یعنی میدان انقلاب قرار دارد.

خانه کتاب کوبوک در تهران:

از زمره لوازم تحریر خوب در تهران می‌توان به خانه کتاب کوبوک اشاره کرد. این فروشگاه علاوه بر فروش عمده لوازم تحریر، فروش کتاب را هم در زمره فعالیت‌های خود قرار داده است. این فروشگاه در میدان ونک قرار دارد.

فروشگاه قلم در تهران:

فروشگاه قلم که یکی ازفروشگاه اسمفروشگاه اسم است، غیر از فروش لوازم تحریر، هم در زمینه ملزومات مهندسی و اداری و هم در زمینه ملزومات نقاشی به صورت عمده فعالیت می‌کند. آدرس این فروشگاه عمده لواز تحریر در خیابان ستارخان واقع شده است.

فروشگاه لوازم تحریر ارغوان در تهران:

فروشگاه‌های خوب در تهران زیاد است این فروشگاه هم یکی دیگر از لوازم تحریر خوب در تهران است که انواع لوازم تحریر با برندهای مختلف و متنوعی را در خود گنجانده است. این فروشگاه در محله اختیاره قرار دارد.

فروشگاه شهر کتاب سوره مهر:

در معرفی لوازم تحریر خوب در تهران می‌رسیم به فروشگاه شهر کتاب که علاوه بر فروش لوازم تحریر فانتزی، فروش ابزارهای بازی و کتاب و لوازم فرهنگی و هنری را نیز دارد. این فروشگاه در میدان انقلاب واقع شده است.

مجموعه لوازم تحریر
مجموعه لوازم تحریر

سخن آخر:

در این مقاله سعی بر آن داشتیم که چندین لوازم تحریر خوب در تهران را که به صورت عمده فعالیت می‌کنند، معرفی کنیم. اگر شما هم جزو مشتریان خرده فروش عزیزی هستید که به دنبال لوازم تحریر خوب با قیمت ارزان، اما با کیفیت و برندهای جهانی هستید، با مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج همراه باشید تا مزه رضایت کامل از خرید عمده خود را بکشید. این مجموعه جزء بهترین لوازم تحریر خوب در تهران است. برای راحتی شما خرید حضوری به آدرس تهران، خیابان مفتح شمالی، برج مرجان، واحد 801 است. خرید اینترنتی به آدرس TAHRIRGOSTAR.COM است. اگر دنبال مجموعه فروش لوازم تحریرعمده معتبری برای خرید جامع می‌گردید، آدرس را درست آمده‌اید. مجموعه فروش عمده لوازم تحریرگستر برای خدمت‌رسانی به مشتریان آماده است. منتظر تماس شما با شماره تلفن 02188325184 هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *