لوازم التحریر

معرفی برندهای لوازم تحریر خارجی با کیفیت‌ در دنیا

لوازم التحریر خارجی

معرفی برندهای لوازم تحریر خارجی با کیفیت‌ در دنیا نیاز به یک جستجو در سایت‌های اینترنتی در بین برندهای مشهور دنیا دارد. ما کار شما را راحت کردیم. دیگر نیازی به جستجوی برندهای لوازم تحریر خارجی در اینترنت ندارید. چون ما قبلا بنا بر نیاز کشورمان ایران به کاربرد و انواع لوازم تحریر و همین‌طور ماشین‌های اداری با کیفیت،این جستجو را انجام دادیم تا اطلاعاتی را در مورد انواع و اقسام لوازم تحریر خارجی به دست بیاوریم. سرانجام توانستیم با مهارت نیروی انسانی که در اختیار داریم سه تا از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای لوازم تحریر خارجی در دنیا را گزینش کرده و واردات آن‌ها را انحصارا در اختیار بگیریم. کشور عزیزمان ایران لایق بهترین برندهای روز دنیا است.

اگر به دنبال ملزومات لوازم تحریر خارجی با کیفیت هستید، اگر کیفیت خوب را بر کیفیت بد ترجیح می‌دهید، پس بشتابید و مقاله ما را که حاصل چندین سال تجربه در وادی فروش محصولات لوازم تحریر است، بخوانید. یقین حاصل کنید که اطلاعات مفید و به درد بخوری در رابطه با اکثر برندهای روز دنیا به دست خواهید آورد. سرانجام بعد از مطالعه دقیق این متون می‌توانید تصمیم قطعی خود مربوط به انتخاب برند و خرید آن بگیرید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که از خرید و استفاده برندهای معرفی شده در این مقاله پشیمان نخواهید شد. از قدیم گفته‌اند هر چه قدر پول بدهید، به همان اندازه هم آش خواهید خورد. پس هزینه کنید و محصول لوازم تحریر خارجی با برندهای مشهور روز دنیا خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

چه کشورهایی صادرات لوازم تحریر به ایران دارند

قابل درک است که با نگاهی اجمالی به تولیدات داخلی محصولات لوازم تحریر، به خوبی می‌توان درک کرد که بعضی از اشخاص با سلایق خاص نتوانند ملزومات مورد نیاز خود را در بین محصولات لوازم تحریر با تولیدات داخلی، بیابند. به همین منظور مجموعه فروش عمده لوازم تحریرگستر تصمیم گرفت وارد مذاکره با کشورهایی که در صنعت صادرات لوازم تحریر، حرفی برای گفتن دارند، بشود. برای این کار با شرکت‌های گوناگونی از کشورهای مختلف در آسیا و اروپا و حتی ایالات متحده امریکا مصاحبه شد؛ اما سرانجام با سه شرکت سرشناس زبرا محصول کشور آسیایی ژاپن، کورس محصول کشور اروپایی اتریش و همین‌طور تاریفلد محصول کشور فرانسه، برای واردات انواع نوشت‌افزار و ماشین‌های اداری و… شد.

البته غیر از برندهای فوق، برندهای با کیفیت بالای جهانی دیگر هم در بازار لوازم تحریر ایران به فروش می‌رسد. از جمله این برندها می‌توان برند آلمانی استدلر، فابرکاستل، استابیلو و پلیکان است که این‌ها هم جزء با کیفیت‌ترین برندهای لوازم تحریر خارجی در دنیا هستند.

پس بدون هیچ‌گونه فوت وقتی به سراغ معرفی برندهای لوازم تحریر با کیفیت‌ خارجی در دنیا برویم:

برندهای منتخب تحریرگستر در رابطه با برندهای لوازم تحریر خارجی در دنیا:

برندهای روز دنیا:

برند ZEBRA:

با افتخار می‌توان یکی از با کیفیت‌ترین برندهای لوازم تحریر خارجی در دنیا را محصولات برند زبرا که محصول شرکت خوش‌نام کشور ژاپن است؛ معرفی کرد. این شرکت در سال 1914 توسط توکوماتسو ایشیکاوا تاسیس شده است. شرکت زبرا به صورت عمده و خرده به فروش ابزارهای نوشتاری به طور گسترده در سطح جهانی می‌پردازد. از جمله محصولات لوازم تحریر شرکت زبرا که مجموعه تحریرگستر نیز آن‌ها را وارد می‌کند می‌توان به ماژیک هایلایت، اتود، روان‌نویس، غلط‌گیر، پا‌کن، اتود خودکار، مداد رنگی، مداد و مغز مداد اشاره کرد.

لوازم تحریر زبرا
لوازم تحریر زبرا

برند KORES:

این شرکت هم یکی از برندهای لوازم تحریر خارجی با کیفیت‌ در دنیا است که در سال 1887 توسط فردی با نام ویلهلم کورسکا بنا شد. از آن‌جایی‌که این برند در اتریش تولید می‌شود و اتریش هم کشوری است که در صنعت لوازم تحریر حرفی برای گفتن دارد؛ جزء منتخب ما برای خرید عمده محصولات لوازم تحریر خارجی شد. نمایندگی انحصاری محصولات برند کورس در ایران به مجموعه تحریرگستر رسید. اقلام تولیدی این برند از قبیل انواع چسب ماتیکی (اکو، نئونی و فانتزی)، چسب مایع (گلوفیکس، اکریل‌دار و اسکول) می‌باشند.

لوازم تحریر کورس
لوازم تحریر کورس
برند KORES
برند KORES

برند TARIFOLD:

محصولات برند تاریفلد هم جز منتخب ما در جستجوی جهانی با کیفیت‌ترین برندهای لوازم تحریر خارجی در دنیا است. این شرکت از سال 1954 تولیدات لوازم تحریر با کیفیت خود را آغاز کرده است. شرکت تاریفلد با محصولات تضمین شده خود مثل پایه نگهدارنده کاغذ (بازویی و دیواری) به جهان معرفی شد. مجمومه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر ترنج توانست با موفقیت نمایندگی انحصاری این برند مشهور را کسب کند.

لوازم تحریر تاریفلد
لوازم تحریر تاریفلد
برند TARIFOLD
برند TARIFOLD

از دیگر با کیفیت‌ترین برندهای لوازم تحریر خارجی در دنیا می‌توان به برندهای faberkastell و steadler اشاره کرد.

برند faberkastell:

مطمئنا تا حالا اسم فابرکاستل زیاد به گوش‌هایتان خورده باشد. این شرکت آلمانی از سال 1761 توسط کاسپر فابرآغاز به کار کرده است. از بزرگترین و قدیمی‌ترین برندهای مشهور دنیا است که محصولاتی مانند انواع مداد رنگی، مداد طراحی، پاک‌کن و… را به بازر عرضه می‌کند.

برند faberkastell
برند faberkastell

برند steadler:

شرکتی آلمانی که شهرت جهانی دارد و جزء یکی از برندهای لوازم تحریر خارجی با کیفیت‌ بالا در دنیا است. این برند محبوب و مشهور دو قرن سابقه تولیدات و صادرات لوازم تحریر در دنیا را دارد. کمتر کسی می‌توان یافت که محصولات لوازم تحریر این برند را استفاده نکرده باشد. از جمله اقلام لوازم تحریر این برند می‌توان پاستا، جامدادی، مداد شمعی و کیف و… را برشمرد.

تغییر لوگویی برند استدلر
تغییر لوگویی برند استدلر

برند schwan- stabilo:

شرکتی آلمانی است که از 1855 آغاز به تولیدات و صادرات لوازم تحریر خود کرده است. این شرکت از دو گروه تولیدی خصوصی تشکیل شده است که یک گروه آن سازنده محصولات نوشت‌افزار هستند و گروه دیگر هم سازنده محصولات آرایشی و بهداشتی هستند. از محصولات لوازم تحریر این برند موفق خودکار، هایلایتر، ماژیک، پاک‌کن، روان‌نویس و… هستند.

برند schwan- stabilo
برند schwan- stabilo

برند pelikan:

شرکتی دیگر از کشور موفق در صنعت آلمان، شرکتی با برند معتبر پلیکان است که قدمت دیرینه‌ای در تولیدات و صادرات لوازم تحریر دارد و می‌توان با اطمینان آن را جزء معدود برندهای لوازم تحریر خارجی با کیفیت فوق العاده در دنیا نامید. این برند نیز محصولاتی چون روان‌نویس، خودنویس، ماژیک، هایلایتر، کاغذ یادداشت چسب‌دار و… را تولید می‌کنند.

Pelikan brand
Pelikan brand

معرفی اسامی برندهای مشهور دنیا تمامی ندارند. هر کدام دنیایی از بهترین‌ها و برترین‌ها در تولیدات محصولات لوازم تحریر خود هستند. شما خاص پسندان می‌توانید اقلام مورد نظر خود را از بین برندهای مطرح فوق انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم به صورت مختصر و مفید چند تن از برندهای لوازم تحریر خارجی با کیفیت‌ در دنیا را معرفی کنیم. البته پیشنهاد ما به شما عزیزان سه برند (برند زبرای ژاپن، برند کورس اتریش و برند تاریفلد فرانسه) است که واردات آن منحصرا در اختیار مجموعه فروش عمده تحریرگستر است که می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین ثبت سفارش کنید.

بهترین مارک لوازم تحریر خارجی را از کجا خریداری کنیم؟

اگر قرار بر این است که بهترین مارک لوازم تحریر خارجی را تهیه کنید، باید توجه داشته باشید که حتما آن‌ها را از فروشگاه‌ها و منابع معتبر و مناسب تهیه کنید. یک فروشگاه مناسب برای خرید بهترین مارک لوازم تحریر خارجی، باید ویژگی‌های مختلفی را در خود جای داده باشد. مهم‌ترین این ویژگی‌ها برخورداری از اصالت کالا، قیمت به صرفه و همچنین ارسال امن و آسان است. داشتن این امکانات، یک فروشگاه معمولی را به مرکزی مهم و کلیدی برای خرید بهترین مارک لوازم تحریر خارجی تبدیل می‌کند. در ادامه، راه‌های مختلف خرید لوازم تحریر برندهای مشهور را نام برده و آن‌ها را نقد و بررسی می‌کنیم تا بهترین راه خرید را از میان آن‌ها انتخاب کنیم.

خرید از سایت‌های خارجی

این مورد تقریبا سخت‌ترین راه برای خرید لوازم تحریر خارجی محسوب می‌شود. چرا که هم واحد پولی آن‌ها به دلار بوده و برای ما سختی‌هایی در پرداخت خواهد داشت، و هم قیمت آن‌‌ها بسیار بالا خواهد بود. علاوه بر این، پیدا کردن سایتی که ارسال محصول به ایران را هم داشته باشد بسیار سخت و در مواردی حتی غیر ممکن است. اگر هم امکان ارسال وجود داشته باشد، اغلب به صورت عمده خواهد بود و زمان ارسال هم بسیار طولانی است. علاوه بر این، در این حالت محصولاتی که از سایت‌های خارجی خریداری می‌کنید، شامل گمرک و هزینه‌های حمل و نقل هم می‌شوند.

خرید از نمایندگی های رسمی برندهای خارجی

نمایندگی های رسمی برندهای خارجی لوازم تحریر، بهترین جایگزین برای خرید از طریق سایت‌های خارجی هستند. این نمایندگی‌ها محصولات اورجینال و با کیفیت این برندها را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. علاوه بر این، نمایندگی‌ها محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه از منابع خارجی خریداری می‌کنند و به همین دلیل تمامی لوازم تحریر آن‌ها اورجینال بوده و قیمت به صرفه‌ای دارد. بنابراین، اگر به دنبال خرید مطمئن و باکیفیت هستید، خرید از نمایندگی‌های رسمی بهترین گزینه است.

خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر

امروزه فروشگاه‌های آنلاین معتبر زیادی در ایران وجود دارند که لوازم تحریر خارجی را با قیمت‌های مناسب و تنوع بالا عرضه می‌کنند. این فروشگاه‌ها نیز محصولات با کیفیت را از برندهای معتبر خارجی ارائه می‌دهند. اما باید توجه داشته باشید که این فروشگاه‌ها هم لوازم تحریر برندهای خارجی را از نمایندگی‌های رسمی آن‌ها تهیه می‌کنند. بنابراین، قیمت‌ها در نمایندگی‌ها منصفانه‌تر هستند.

خرید بهترین مارک لوازم تحریر- فروشگاه اینترنتی تحریر گستر
خرید بهترین مارک لوازم تحریر- فروشگاه اینترنتی تحریر گستر

سخن آخر:

برای کسانی که استفاده از برندهای روز دنیا در هر نوع محصولی اولویت اول است چون برندهای خارجی با خود کیفیت خوب و تضمین شده را به همراه خواهد داشت؛ ما به شما در مقاله فوق با کیفیت‌ترین برندهای لوازم تحریر خارجی در دنیا را برشمردیم و خاطر نشان کردیم که اگر از مجموعه فروش عمده لوازم تحریرگستر خرید کنید هرگز ضرر نخواهید کرد. منتظر تماس برندبازهای مشهور هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *