لوازم التحریر

اطلاعات کامل از قیمت روز لوازم التحریر عمده

قیمت روز لوازم التحریر عمده- تحریر گستر

در دنیای پرهزینه امروزی، همه ما به دنبال راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های روزمره خود هستیم. و یکی از این هزینه‌ها، هزینه‌های مرتبط با لوازم التحریر است. آیا تا به حال به فکر افزایش اقتصادی خود از طریق خرید لوازم التحریر عمده بوده‌اید؟ اگر بله، پس این مقاله برای شماست. در این مقاله، قیمت روز لوازم التحریر عمده را بررسی خواهیم کرد و راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های خرید لوازم التحریر را به شما خواهیم آموخت. پس به تحریر گستر بپیوندید و با ما همراه باشید تا بهترین قیمت روز‌ لوازم التحریر عمده را کشف کنیم و به صرفه‌جویی در هزینه‌های خود کمک کنیم.

خرید خودکار با قیمت عمده

یکی از ابزارهای اصلی که در هر مدرسه، دفتر کار و یا خانه استفاده می‌شود، خودکار است. خودکارها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و متنوع به خریداران ارائه می‌شوند. قیمت خودکارها بسته به نوع و کیفیت آن‌ها متفاوت است. خودکارهای با کیفیت بالا و بدنه فلزی معمولا قیمت بالاتری دارند. همچنین، خودکارهای مکانیکی و روان‌نویس نیز از قیمت بالاتری برخوردارند.

اگر بخواهیم قیمت روز لوازم التحریر عمده را درباره خودکار بررسی کنیم، باید گفت که محدوده‌ی قیمت خودکارها از 5000 تومن شروع شده و به  243000 تومان  هم می‌رسد.

خرید مداد رنگی با قیمت عمده

مدادهای رنگی نیز از لوازم التحریر ضروری و جذابی هستند که طرفداران بسیاری در بین کودکان و بزرگسالان دارند. قیمت مدادهای رنگی بسته به تعداد رنگ‌ها و کیفیت آن‌ها متغیر است. مدادهای رنگی با بدنه چوبی و نوک قابل تعویض اغلب به قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند. همچنین از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت روز لوازم التحریر عمده مداد رنگی، برند آن است. برای مثال برندهای معروفی چون کورس، قطعا از کیفیت بالایی برخوردارند و به همین دلیل هم قیمت آنها بالاتر از مداد رنگی‌های بی کیفیت خواهد بود.

محدوده قیمت مداد رنگی‌هایی که می‌توانید از سایت‌های فروشگاهی، از جمله تحریر گستر مشاهده کنید، از 35000 تومان تا 175000 تومان است.

خرید کاغذ با قیمت عمده

کاغذها  یکی از مهمترین ابزارها در لوازم التحریرند که روزانه مقدار زیادی از آن‌را مورد استفاده قرار می‌دهیم که قیمت آنها بر اساس کاربرد،جنس ،اندازه و رنگ آن‌‌ها تغییر می‌کند. محدوده ی قیمت کاغذ‌هایی که می توانید داخل سایت تحریر گستر مشاهده کنید از 32000 تومان تا 54000 تومان می‌باشد

خرید مداد با قیمت عمده

مداد‌ها نیز از ابزار‌های مورد استفاده در نوشتن هستند. قیمت مدادها بسته به نوع نوک و کیفیت آن‌ها متفاوت است. مدادهایی با بدنه چوبی و نوک بی کیفیت معمولا ارزان‌تر هستند، در حالی که مدادهایی با بدنه چوبی محکم و نوک با کیفیت قیمت بالاتری دارند. برند کورس در زمینه تولید مداد هم از نوآوری دست نکشیده و از باکیفیت‌ترین مدادهای برند خود رونمایی کرده است. همچنین برند زبرا از ژاپن هم از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین مدادهای بازار جهانی است. محدوده قیمت مدادهایی که می‌توانید از سایت تحریر گستر تهیه کنید، از24000 تومان تا 55000 تومان است.

خرید لوازم التحریر عمده از تحریر گستر- تحریر گستر
خرید لوازم التحریر عمده از تحریر گستر- تحریر گستر

فروش تکی و عمده ماشین‌های اداری سوپربایند

تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، در سایت تحریر گستر تنها قابلیت فروش عمده را دارند و نمی‌توان آنها را به صورت خرد خرید. اما از دیگر محصولا تحریر گستر، برند سوپربایند است که شامل لوازمی همچون ماشین اداری، پوشه، پایه نگهدارنده کاغذ و غیره می‌شود. این برند تماما ساخت ایران-تحریر گستر بوده و برخی از لوازم آن علاوه بر فروش عمده، به صورت تکی نیز به فروش می‌رسند. برای مثال ماشین‌های اداری از جمله دستگاه‌های برش، دوبل زن، دستگاه‌های برش فلزی، دوخت انبر، زاویه گیر و سایر ماشین‌های اداری از لوازمی هستند که علاوه بر خرید عمده، خرده فروشی هم دارند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تحریر گستر، کلیه این محصولات که در آن به فروش می‌رسند را مشاهده کنید.

علت تفاوت قیمت خرید محصولات عمده و تکی چیست؟

تفاوت قیمت خرید محصولات عمده و تکی در سایت تحریر گستر به دلیل خرید حجم بالا در خرید عمده است. در خرید عمده به دلیل خرید بیشتر، قیمت هر واحد محصول کاهش می‌یابد و معمولا قیمت‌ها به صورت عمده ‌فروشی تعیین می‌شوند. اما در خرید تکی به دلیل خرید کمتر، قیمت هر واحد محصول افزایش می‌یابد. بنابراین، با خرید عمده می‌توانید قیمت‌های متوسط‌تری نسبت به خرید تکی را دریافت کنید. شما می‌توانید قیمت روز لوازم التحریر عمده را در فروشگاه‌های مختلف جستجو کرده و به صرفه‌ترین آنها را انتخاب کنید.

کمترین قیمت روز لوازم تحریر عمده

تحریر گستر، نماینده انحصاری برندهای زبرا، کورس و تاریفولد بوده و این برندها را مستقیما از کشور مبدا یعنی بع ترتیب از ژاپن، اتریش و فرانسه وارد می‌کند. به دلیل خرید بدون واسطه و مستقیم، می‌توان اطمینان داشت که تمامی محصولات این فروشگاه علاوه بر اورجینال و اصل بودن، از قیمت منصفانه‌تری هم برخوردارند. علاوه بر این، از آنجایی که برند سوپربایند هم تولید مستقیم خود تحریر گستر است، باز هم جای تردیدی در مناسب بودن قیمت و اورجینال بودن محصولات، باقی نمی‌گذارد. بنابراین اگر به دنبال فروشگاهی برای خرید لوازم التحریر با به صرفه‌ترین قیمت‌ها هستید، از سایت تحریر گستر غافل نشوید. این سایت یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم التحریر در ایران است ؛ و انواع محصولات را به صورت عمده و با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند.

در سایت تحریر گستر، می‌توانید انواع خودکارها، قلم‌ها، مدادهای رنگی، دفترها و دفترچه‌ها، کاغذ‌ها، چسب‌ها و غیره را به صورت عمده خریداری کنید. این سایت با همکاری تولیدکنندگان و واردکنندگان معتبر، محصولات با کیفیت و اصل را به مشتریان ارائه می‌دهد.

فروش ماشین اداری سوپربایند به صورت عمده و تکی- تحریر گستر
فروش ماشین اداری سوپربایند به صورت عمده و تکی- تحریر گستر

خرید لوازم التحریر عمده از تحریر گستر

شما خریدار گرامی با مراجعه به سایت تحریر گستر، می‌توانید انواع محصولات را مشاهده کرده و خرید لوازم تحریر با کمترین قیمت روز لوازم التحریر عمده را با ما تجربه کنید. شما می‌توانید در سایت تحریر گستر سفارش خود را آنلاین ثبت کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. تحریر گستر از طریق سایت و شماره تماس تلفنی خود، همواره در دسترس مشتریان عزیز خود بوده و با ایجاد امکان خرید آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و همچنین ارسال رایگان به سراسر کشور، راه را برای آنها راحت‌تر از همیشه کرده است.

در این سال‌ها، سایت تحریر گستر همواره تلاش کرده تا قیمت‌هایی به روز و منصفانه را به مشتریان خود عرضه کند و همواره در پی کسب رضایت آنها باشد. از این رو این سایت دارای درگاه پرداخت بوده و از حقوق مشتریان خود دفاع می کند. بنابراین، اگر به دنبال خرید لوازم التحریر با قیمت کمتر هستید، می‌توانید با شماره تلفن 02188325184 تماس حاصل کرده و سوال‌های خود را از کارشناسان ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *