لوازم التحریر

سفارش طلق روسری به صورت عمده و خرده

سفارش طلق روسری-تحریر گستر

طلق روسری به عنوان یک لوازم جانبی مدرن و زیبا مخصوص بانوان باحجاب، برای استفاده در مراسم‌ها، مراسمات و مهمانی‌ها، جای خود را پیدا کرده است. سفارش طلق روسری کاربردی و شیک، به عنوان جزء ضروری در استایل‌های محجبه، توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده‌اند. اما یکی از چالش‌هایی که برخی از افراد در مورد سفارش طلق روسری ممکن است مواجه شوند، انتخاب و خرید طلق‌های با کیفیت و مناسب برای مصرف خود است.
با توجه به اینکه طلق روسری یک لوازم جانبی مهم و زیبا برای استفاده روزمره است، انتخاب مناسب این محصول بسیار اهمیت دارد. در این مقاله، قصد داریم به بررسی و معرفی سفارش طلق روسری به صورت عمده و خرده بپردازیم. این مقاله برای افرادی که به دنبال طلق‌های متنوع و با کیفیت برای استفاده شخصی یا تجاری هستند، طراحی شده است.

طلق روسری و کاربردهای آن

طلق روسری، تکه‌ای از جنس پلاستیک شفاف یا طلق ضخیم است که به عنوان لایه‌ای اضافی، در زیر روسری قرار داده می‌شود. این طلق‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند و می‌توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند.

طلق روسری، راهی ساده و کم‌ هزینه برای ایجاد تنوع در ظاهر روسری‌های شما است. این طلق‌ها کمک می‌کنند تا لبه‌های شال و روسری خم نشوند و حالت خود را از دست ندهند. به این صورت، با سفارش طلق روسری دیگر نیاز نیست که به طور مکرر جلوی شال و روسری خود را فیکس کنید. علاوه بر این، طلق روسری از روسری شما در برابر چروک شدن، لک شدن و پارگی محافظت می‌کند.
در هنگام سفارش طلق روسری، باید به جنس، طرح، رنگ و اندازه آن توجه کنید. طلق‌های ضخیم‌تر، استحکام و ماندگاری بیشتری دارند، اما طلق‌های نازک‌تر، انعطاف‌ پذیرتر هستند. طلق روسری را می‌توانید در اندازه‌های مختلف تهیه کنید تا متناسب با روسری‌هایتان باشد. البته یک راه ساده‌تر و اقتصادی‌تر آن است که خودتان طلق‌های روسری را در خانه درست کنید. به این شکل، شما فقط با سفارش طلق مد نظر خود می‌توانید تعداد زیادی طلق روسری برای خود درست کنید.

طلق روسری چگونه ساخته می‌شود؟

  • به جای سفارش طلق روسری، می‌توانیم مواد اولیه آن را تهیه کرده و در کمتر از چند دقیقه در خانه آن را بسازیم. برای ساخت طلق روسری، به مواد اولیه‌ی ساده و کمی خلاقیت نیاز دارید. مواد اولیه طلق روسری بسیار کم و در دسترس هستند. اگر قصد دارید به جای سفارش طلق روسری، آن را در خانه بسازید، از مراحل زیر پیروی کنید.
  • مواد اولیه مورد نیاز:
  • طلق (طلق ضخیم یا طلق نازک پلاستیکی)
  • قیچی
  • مداد یا خودکار
  • خط‌کش

مراحل ساخت:

انتخاب طلق: ابتدا نوع طلق مورد نظر خود را انتخاب کنید. طلق‌های ضخیم‌تر مانند طلق‌های A4، بهترین انواع طلق برای ساخت طلق روسری هستند. چرا که هم ابعاد مناسبی دارند و هم ضخامت آن‌ها کمک می‌کند تا شال و روسری فرم بهتری به خود بگیرد. توجه داشته باشید که خرید عمده طلق، بسیار اقتصادی‌تر خواخد بود و برای ساخت طلق روسری در تعداد بالا بسیار مناسب است.

آموزش-ساخت-طلق-روسری-در-خانه- تحریر گستر
آموزش-ساخت-طلق-روسری-در-خانه- تحریر گستر

آموزش ساخت طلق روسری در خانه

  1. اندازه ‌گیری: با استفاده از خط کش، ابعاد مد نظر خود را روی طلق علامت بزنید و علامت گذاری کنید. می‌توانید طلق را کمی بزرگ‌تر از روسری خود برش دهید تا لبه‌های آن از زیر روسری بیرون نزند. طلق‌ها در ابعاد مختلفی موجود هستند، اما طلق‌های 2530 یا 2832، از پرکاربردترین انواع طلق روسری هستند.

2. طراحی: طلق‌های روسری معمولا از چند طرح یکسان پیروی می‌کنند. برخی از این طلق‌ها به شکل مستطیلی هستند. برخی دیگر نیز به شکل مستطیلی هستند که یک لبه‌ی صاف و یک لبه‌ی تقریبا گرد دارند. طراحی نوع دوم، طراحی استانداردتری است. چرا که گوشه‌های گرد و خمیده این نوع طلق روسری به شال و روسری شما آسیب نمی‌زنند و آن‌ها را پاره یا نخ کش نمی‌کنند. به طور کلی، هردو طراحی بسیار ساده هستند و به سادگی می‌توانید آن‌ها را روی انواع طلق، پیاده کنید.

3. برش طرح: پس از طراحی، طرح خود را با استفاده از قیچی به دقت برش دهید. بعد از این مرحله طلق شما آماده است و می‌توانید از آن برای فیکس کردن شال و روسری خود روی سرتان استفاده کنید.

تنوع رنگی طلق روسری

از آنجایی که طلق‌ها در رنگ‌های مختلفی وجود دارند، تنوع رنگی بسیار زیادی نیز در تولید طلق‌های روسری وجود دارد. از جمله رنگ‌های مرسوم می‌توان به سرمه‌ای، قرمز، صورتی، بنفش ، آبی ، سبز و سایر رنگ‌های متداول تیره اشاره کرد. اما نکته‌ای که هست این است که رنگ این طلق‌ها ممکن است از زیر شال و روسری‌های نازک‌تر، مشخص شود. علاوه بر این، به دلیل براق بودن اغلب طلق‌ها، وقتی زیر نور قرار می‌گیرند حتی از زیر شال و روسری برق می‌زنند و جلوه بدی ایجاد می‌کنند.
باید در نظر داشت که شال و روسری‌ها یا در رنگ‌های تیره و یا در رنگ‌های روشن تولید می‌شوند. به همین دلیل برای روسری‌های تیره سفارش طلق روسری مشکی و برای طلق‌های روشن سفارش طلق روسری سفید متداول است. بنابراین اگر طلقی با رنگ زنده انتخاب شود، پس از تولید آن می‌بایست لایه‌ای نازک از پارچه سیاه یا سفید را به وسیله انواع چسب، بر روی آن چسباند تا رنگ دقیق آن زیر روسری مشخص نباشد. همچنین این لایه باعث می‌شود طلق زیر نور شعاعی، براق نشود.

طلق‌های برند سوپربایند

برند سوپربایند یک برند بازسازی شده از این برند تایوانی، توسط مجموعه تحریر گستر در ایران است. طلق سوپربایند، نوعی طلق باکیفیت و بادوام است که به طور گسترده برای ساخت طلق روسری استفاده می‌شود. این طلق‌ها از جنس پلاستیک شفاف و ضخیم ساخته می‌شوند و در طرح‌های مختلفی موجود هستند، با این حال، برای ساخت طلق روسری از طرح ساده آن استفاده می‌شود.. این طلق‌ها در رنگ‌های مختلفی وجود دارند و می‌توانند کاربردهای دیگری هم داشته باشند.

خرید عمده طلق از کارخانه-تحریر گستر
خرید عمده طلق از کارخانه-تحریر گستر

خرید عمده طلق از کارخانه

طلق سوپربایند، یکی از گزینه‌های اول افرادی است که قصد دارند به جای سفارش طلق روسری حاضری، این طلق‌ها را در شکل و اندازه مد نظر خود بسازند. همچنین کارخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که سفارش طلق روسری قبول می‌کنند هم از خرید عمده طلق سوپربایند بهره می‌برند. دلیل محبوبیت این طلق‌های داخلی را می‌توان موارد زیر دانست:
• کیفیت و دوام بالا
• شفافیت و وضوح
• موجود در بسته‌بندی‌ها و ضخامت‌های مختلف
• تنوع بالای طرح و رنگ
• قابلیت شستشو
• قیمت مناسب

خرید عمده طلق

اگر شما هم به جای سفارش طلق روسری قصد ساخت آن را دارید، می‌توانید طلق‌های سوپربایند را به صورت عمده از کارخانه آن تهیه کنید. با خرید از کارخانه هم از اصالت کالای دریافتی خود اطمینان خواهید داشت و هم آن را با قیمیتی بسیار اقتصادی‌تر تهیه می‌کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عمده لوازم تحریر تحریر گستر، با شماره تلفن 02188325184 تماس حاصل کنید.

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
نام و نام خانوادگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *