لوازم التحریر

لیست لوازم تحریر کلاس پنجم دخترانه و پسرانه

لیست لوازم تحریر کلاس پنجم- تحریر گستر

در زندگی دانش ‌آموزان، هر سال تحصیلی یکی از لحظات مهم آغاز مدرسه است که هیجان آن‌ها را به همراه دارد. این آغاز همراه با خاطرات جدید، دوستان تازه، و یکی از مهم‌ترین موارد، لیست لوازم تحریر است. اما این بار، ما به دنبال یک لیست لوازم تحریر کلاس پنجم هستیم که صفر تا صد نیازهای ما را در این سال تحصیلی برآورده کند. لیستی که نشان‌دهنده آغاز یک فصل جدید از زندگی تحصیلی و پر از امید و انرژی است. لیست لوازم تحریر، نشان ‌دهنده آماده ‌باش برای یادگیری و کشف دانش ‌آموزان در کلاس پنجم و بهره گیری کامل از این لوازم تحریر در فرایند یادگیری است.

بنابراین، در این مقاله با هم به دنبال لیست لوازم تحریر کلاس پنجم برای دخترانه و پسرانه می‌گردیم و این سفر جذاب را شروع می‌کنیم. در پایان این مقاله شما تمامی وسایل مورد نیاز برای کلاس پنجم را خواهید شناخت و برندها و فروشگاه‌های معتبر برای خرید آن‌ها را هم شناسایی می‌کنید.

چرا در کلاس پنجم باید لوازم تحریر جدید تهیه کنیم؟

سال پنجم ابتدایی، سالی سرنوشت‌ ساز در زندگی تحصیلی دانش‌آموزان است. در این سال، دانش‌آموزان با مفاهیم جدیدی در دروس مختلف آشنا می‌شوند و پایه‌های دانش خود را برای مقاطع بالاتر محکم می‌کنند. این تغییرات در این سال، باعث ایجاد تغییراتی در لیست لوازم تحریر کلاس پنجم نیز می‌شود. مهم‌ترین تغییراتی که در لیست لوازم تحریر کلاس پنجم تاثیر می‌گذارند عبارتند از:

افزایش تعداد دروس:

در کلاس پنجم، تعداد دروس نسبت به پایه‌های قبلی بیشتر می‌شود. به همین دلیل، دانش ‌آموزان به تعداد بیشتری دفتر و لوازم تحریر نیاز دارند. به عنوان مثال، در کلاس پنجم دانش‌آموزان به دفترهای جداگانه برای دروسی همچون ریاضی، علوم، مطالعات اجتماعی، قرآن و نگارش نیاز دارند.

تغییر در محتوای دروس:

در این پایه، محتوای دروس نسبت به پایه‌های قبلی پیچیده‌تر می‌شود. به همین دلیل، دانش‌آموزان به لوازم تحریری با کیفیت بالاتر نیاز دارند. به عنوان مثال در کلاس پنجم، دانش ‌آموزان برای انجام فعالیت‌های ریاضی به ابزار و وسایل خاصی نیاز پیدا خواهند کرد.

افزایش حجم فعالیت‌های درسی:

حجم فعالیت‌های درسی کلاس پنجم نسبت به پایه‌های قبلی بیشتر می‌شود. به همین دلیل، دانش‌آموزان به لوازم تحریر بیشتری نیاز دارند. به عنوان مثال، در کلاس پنجم دانش ‌آموزان برای انجام تمارین در زنگ نقاشی، باید از لوازم تحریر مختلف و کاربردی همین فعالیت‌ها استفاده کنند.

تمایل دانش‌آموزان به داشتن لوازم تحریر با کیفیت و طرح‌های زیبا:

دانش ‌آموزان در سن کلاس پنجم، به ظاهر خود اهمیت بیشتری می‌دهند. به همین دلیل، تمایل دارند لوازم تحریری با کیفیت و طرح‌های زیبا داشته باشند.

مداد رنگی، از لوازم تحریر ضروری برای مدرسه کلاس پنجمی_ها- تحریر گستر
مداد رنگی، از لوازم تحریر ضروری برای مدرسه کلاس پنجمی_ها- تحریر گستر

لوازم تحریر ضروری برای مدرسه در کلاس پنجم

در هر پایه با تغییر شرایط تحصیلی، لوازم تحریر ضروری برای مدرسه هم متفاوت خواهند شد. در کلاس پنجم هم با توجه به جدید بودن این تجربه برای دانش آموزان، آنها را نیازمند پک لوازم تحریر جدیدی برای این پایه خواهند کرد. در ادامه، لیست تمام لوازم تحریر مورد نیاز مدرسه در کلاس پنجم و برندهای برتر آنها را می‌خوانید.

اتود

مداد نوکی یا اتود یک نوع مداد است که در آن نوک مداد به صورت مکانیکی قابل تعویض است. اتودها در انواع مختلف و با قیمت‌های متفاوت در بازار موجود هستند. مداد فشاری ها نیاز به تراشیدن ندارند و دقت و سرعت در نوشتن با آنها بالاتر خواهد رفت. بهترین اتودهای بازار جهانی را می‌توانید از برند محبوب و بین المللی زبرا انتخاب کنید.

اتود خودکار

اتود خودکار نوعی پیشرفته از خودکار است که نوک آن به وسیله فشردن دکمه‌ای که در انتهای بدنه قرار دارد، بیرون می‌آید. اتوده خودکار برای نوشتن و ترسیم کاربرد دارند و نوک آن‌ها در ضخامت‌های متفاوتی همچون 0.5 و 0.7 تولید می‌شود. اتود خودکار زبرا با جوهرهای ژلی و روانی که دارند، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده‌اند.

مداد رنگی

مداد رنگی نوعی رنگارنگ از مداد است که برای رنگ آمیزی استفاده می‌شود. این ابزارهای رنگی برای رنگ آمیزی روی کاغذ، مقوا، پارچه و سایر مواد کاربرد دارند. مداد رنگی های برتر از برند اتریشی کورس، نوک‌های روان و نرمی دارند که به راحتی شکسته نمی‌شود و رنگ‌های آن بسیار شاد و جذاب هستند.

غلط گیر

غلط گیر یک نوع ابزار است که برای پاک کردن اشتباهات نوشتاری خودکار کاربرد دارد. این محصولات در انواع مختلفی تولید می‌شوند که امروزه پرکاربردترین نوع آن، غلط گیر نواری است. غلط گیرهای نواری کورس، با پوشانندگی بالا و طرح‌های جذاب خود جزو انتخاب‌های اول هر دانش آموز هستند.

پاک کن

پاک کن یک نوع ابزار است که برای پاک کردن اشتباهات نوشتاری مداد و اتود کاربرد دارد و به همین دلیل واجب است که در لیست لوازم تحریر کلاس پنجم قرار بگیرد. یک پاک کن مناسب و مرغوب باید قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد، نرم باشد و همچنین به کاغذ آسیب نرساند. برای داشتن پاک کنی با این ویژگی‌ها، می‌توانید پاک کن‌های برند کورس را انتخاب کنید.

دفتر

دفتر یکی از وسایل مورد نیاز مدرسه در تمام پایه‌ها است. در پایه پنجم هم با توجه به بالا رفتن حجم دروس، باید از دفترهای مختلف برای دروس مختلف استفاده کنید. دفترها در انواع مختلف و با قیمت‌های متفاوت در بازارها موجود هستند و برای نوشتن، ترسیم و نقاشی کاربرد دارند.

دفترچه

دفترچه یک نوع مینیمال و کوچک از دفتر است که ورق‌های کوچک‌تری دارد و برای نوت برداری بسیار مناسب هستند. یک دفترچه مرغوب باید از کاغذهای مقاوم و جلد محکمی ساخته شود تا در برابر آسیب سالم بماند. این ویژگی‌ها از ویژگی‌های دفترچه‌های کورس هستند.

خرید لیست تمام لوازم تحریر کلاس پنجم از تحریر گستر- تحریر گستر
خرید لیست تمام لوازم تحریر کلاس پنجم از تحریر گستر- تحریر گستر

چسب ماتیکی

چسب ماتیکی یک نوع چسب است که در آن چسب به صورت جامد است و با چرخاندن پیچ انتهایی چسب، چسب بیرون آمده و روی سطح مورد نظر کشیده می‌شود. چسب‌های ماتیکی از ایمن‌ترین انواع چسب برای کودکان هستند که خطری نداشته و برای سطوح مختلفی همچون کاغذ، کاغذ رنگی، مقوا و غیره استفاده می‌شوند. از بهترین انواع چسب ماتیکی چسب‌های کورس هستند که در رنگ‌های نئونی و جذابی تولید می‌شوند.

لوازم تحریر دخترانه و پسرانه

باید متذکر شویم که هیچ تفاوتی بین لوازم تحریر دخترانه و پسرانه وجود ندارد. شاید قدیم الایام رنگ های صورتی را دخترانه و رنگ آبی را پسرانه تعریف می‌کردند. اما امروزه این فرهنگ غلط از بین رفته ودخترانه و پسرانه ندارد. همچنین تفکر لوازم تحریر با تصاویر کارتونی پسرانه و دخترانه نیز از بین رفته است. بنابراین با خیال راحت هر نوع لوازم تحریری را که دوست دارید و باب سلیقه خودتان است تهیه کنید و از داشتن ان لذت ببرید.

خرید لوازم تحریر کلاس پنجم

اگر به دقت لیست لوازم تحریر کلاس پنجم را در بالا خوانده باشید، می‌بینید برندهایی که برای هر محصول معرفی شده‌اند برندهای خارجی هستند. بهترین راه برای خرید برندهای خارجی، خرید از نمایندگی آنها است. چرا که در این صورت هم با قیمت پایین‌تری خرید می‌کنید، و هم از اصالت محصولات خود مطمئن خواهید بود. مجموعه تحریر گستر، تنها نمایندگی رسمی برندهای زبرا و کورس در ایران بوده و محصولات آنها را به صورت عمده و خرده و کاملا رایگان، به سراسر کشور ارسال می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم تحریر ضروری برای مدرسه، با شماره تلفن 02188325184 تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *