لوازم التحریر

لیست لوازم تحریر نقاشی از مبتدی تا حرفه‌ای

لوازم تحریر نقاشی- تحریر گستر

هنر نقاشی یکی از هنرهای زیبا و جذاب است که از گذشته تا کنون طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. از مبتدیانی که تازه وارد دنیای نقاشی شده‌اند تا حرفه‌ای‌های با تجربه و استعداد، همگی نیازمند لوازم تحریر نقاشی و ابزارهای متنوع و باکیفیتی برای ایجاد آثار هنری خود هستند. انتخاب لوازم طراحی مناسب، می‌تواند در کیفیت و لذت نقاشی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.
در این مقاله قصد داریم لیستی جامع از لوازم تحریر نقاشی از مبتدی تا حرفه‌ای را بررسی کرده و برندها و فروشگاه لوازم نقاشی معتبر را به شما معرفی کنیم تا افراد مختلفی که علاقه ‌مند به هنر نقاشی هستند، بتوانند بهترین ابزارها را برای خود انتخاب کنند.

لیست لوازم نقاشی

مداد چوبی

مداد چوبی یکی از اصلی‌ترین عناصر در میان لوازم نقاشی است. این وسیله از یک مغزی گرافیتی درون یک بدنه چوبی تشکیل شده است. تنوع مدادهای چوبی در درجه سختی گرافیت، از نرم تا سخت، به نقاشان امکان می‌دهد تا طیف وسیعی از سایه‌ها و خطوط را در نقاشی خود ایجاد کنند. مدادهای چوبی به دلیل سادگی، قیمت مناسب و تنوع در ضخامت خط، برای نقاشی‌های دقیق و ظریف، طراحی، اتود زدن و حتی نوشتن مناسب هستند. مداد چوبی کورس، یکی از انواع مداد چوبی است که در لوازم طراحی هر هنرمندی دیده می‌شود.

اتود

اتود یکی دیگر از لوازم تحریر پایه‌ای نقاشی است که شبیه به مداد چوبی عمل می‌کند و می‌تواند جایگزین آن شود. با این تفاوت که نوک اتود، در داخل آن فیکس شده نیست و برای نوشتن با آن نیاز به خرید مغز مداد خواهد بود. نوک اتودها در ضخامت‌های مختلف نوک مانند 0.3 میلی‌ متر، 0.5 میلی ‌متر، 0.7 میلی ‌متر و 0.9 میلی ‌متر تولید می‌شوند. برای ساتفاده‌های عادی و روزمره، ضخامت‌های 0.5 و 0.7 میلی متر کاربرد بیشتری دارند و دیگر ضخامت‌ها بیشتر مخصوص طراحی و نقاشی هستند. برای آشنایی بیشتر با این لوازم تحریر، از انواع اتود برند زبرا دیدن کنید.

مداد رنگی

با شنیدن نام لوازم تحریر نقاشی، مداد رنگی یکی از اولین ابزارهایی است که به ذهن ما می‌رسد. مداد رنگی هم نوعی مداد چوبی است، با این تفاوت که رنگ بندی‌های مغزی و بدنه آن بسیار متنوع‌تر و رنگارنگ هستند و برای رنگ آمیزی نقاشی‌ها و طراحی‌ها کاربرد دارند. البته برای رنگ آمیزی نقاشی‌ها لوازم تحریر دیگری هم کاربرد دارند، از جمله انواع آبرنگ یا مداد رنگی آبرنگی، انواع مداد شمعی، انواع رنگ انگشتی و… . برند اتریشی کورس، طیف وسیعی از انواع مداد رنگی‌ را در ویژگی‌های مختلف تولید می‌کند که می‌توانید آنها را از نمایندگی این برند در ایران تهیه کنید.

مداد رنگی‌های برند کورس در اندازه‌ها و تنوع‌های مختلف- تحریر گستر
مداد رنگی‌های برند کورس در اندازه‌ها و تنوع‌های مختلف- تحریر گستر

پاک کن

پاک کن، ابزاری جادویی در دنیای لوازم تحریر نقاشی است که نه تنها اشتباهات را تصحیح می‌کند، بلکه به عنوان یک ابزار خلاقانه نیز به کار می‌رود. با پاک کن می‌توان سایه‌های لطیف، هایلایت‌های ظریف و بافت‌های جذاب خلق کرد. انواع مختلفی از پاک کن برای نقاشی وجود دارد که هر کدام از این پاک کن‌ها کاربرد خاص خود را دارند. برای مثال، پاک کن‌های نرم برای ایجاد سایه‌های لطیف و پاک کن‌های سخت برای پاک کردن خطوط ضخیم مناسب هستند. هنگام خرید پاک کن از فروشگاه لوازم هنری، پاک کن‌های اتریشی کورس را فراموش نکنید.

زیر دستی

زیر دستی، صفحه‌ای صاف و محکم است که نقاشان و طراحان برای نقاشی و طراحی از آن استفاده می‌کنند. زیر دستی با ثابت نگه داشتن کاغذ و ایجاد سطحی صاف و یکدست، به کشیدن نقاشی دقیق و ظریف کمک می‌کند. این لوازم تحریر نقاشی از دو بخش گیره فلزی و بدنه تشکیل می‌شود. هنگام نقاشی و طراحی، ورقه‌ها باید لای گیره فلزی قرار بگیرند تا در جای خود فیکس شوند. بدنه زیر دستی می‌تواند از جنس‌ها مختلفی از جمله فلزی، چوبی، شیشه‌ای و پلاستیکی تشکیل شود. برای سفارش اینترنتی زیر دستی، از برند معتبر کورس غافل نشوید.

پایه نگهدارنده کاغذ

پایه نگهدارنده کاغذ، ابزاری ساده اما کارآمد در دنیای نقاشی است که نقشی اساسی در ایجاد نظم و سهولت در کار نقاش ایفا می‌کند. این وسیله مانند بوم، کاغذ نقاشی را در زاویه‌ای مناسب نگه می‌دارد و از خم شدن، پاره شدن و یا لک شدن آن در حین نقاشی جلوگیری می‌کند. استفاده از پایه نگهدارنده کاغذ، به‌ خصوص برای نقاشی‌های طولانی و دقیق، بسیار مفید است و می‌تواند به نقاش در خلق آثار هنری با کیفیت و ظرافت بیشتر کمک کند. برند فرانوسوی تاریفولد، یک برند شاخص برای پایه‌های نگهدارنده است که مدل‌های مختلف پایه نگهدارنده از جمله انواع پایه نگهدارنده کاغذ را تولید می‌کند و به وسیله نمایندگی‌های خود آنها را در سراسر جهان به فروش می‌رساند.

کاور کاغذ

کاور کاغذ، پوششی شفاف و پلاستیکی است که برای محافظت از کاغذ نقاشی در برابر پارگی، خم شدن، لک شدن و رطوبت استفاده می‌شود. این وسیله علاوه بر حفظ نظم و زیبایی کاغذها، به افزایش طول عمر آن‌ها نیز کمک می‌کند. انواع مختلفی از کاور کاغذ در بازار موجود است که از نظر جنس، ضخامت، اندازه و طرح با یکدیگر تفاوت دارند. کاورهای کاغذی در دو نوع مات و شفاف تولید می‌شوند. کاورهای مات، انعکاس نور را کاهش می‌دهند و برای نقاشی با مداد و زغال مناسب هستند. کاورهای شفاف نیز برای نقاشی با رنگ‌های مختلف، به‌ خصوص آبرنگ، مناسب‌تر هستند.برند فرانسوی تاریفولد طیف وسیعی از انواع کاور کاغذ از جمله کاورهای آهن ربایی، چسبی، آویزدار، محوردار و… را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌کند تا علاوه بر کاربردی بودن، از جذابیت کافی هم برخوردار باشند.

خرید کاور کاغذ یدک دار از برند فرانسوی تاریفولد، از فروشگاه لوازم نقاشی- تحریر گستر
خرید کاور کاغذ یدک دار از برند فرانسوی تاریفولد، از فروشگاه لوازم نقاشی- تحریر گستر

یک پیشنهاد جذاب به شما

همانطور که مشاهده کردید، لوازم تحریر نقاشی طیف گسترده‌ای دارند و برای داشتن یک تجربه خرید لذتبخش، باید از فروشگاه‌هایی استفاده کرد که تنوع بالا داشته باشند. فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر تحریر گستر، یک مرکز آنلاین و معتبر است که نمایندگی انحصاری برندهای زبرا، کورس و تاریفولد را در ایران به عهده دارد. این مجموعه تنها نماینده برندهای فوق است که این محصولات را بدون واسطه از کشورهای مبدا وارد می‌کند و به صورت خرده و عمده به دست مصرف کنندگان و فروشندگان لوازم تحریر در سراسر ایران می‌رساند.

تحریر گستر با داشتن تنوع بالا، محصولات اورجینال و اصل، ارسال سریع، قیمت مناسب، مشاوره رایگان و دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک فروشگاه لوازم نقاشی معتبر شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم تحریر عمده مثل لوازم طراحی به صورت مستقیم از نمایندگی، با شماره تلفن 02188325184 تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *