لوازم التحریر

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان چیست؟

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

کار با مداد رنگی بسیار سرگرم کننده است و می‌توانید با آن نقاشی و طراحی‌های شگفت انگیزی خلق کنید. یکی از راه های تقویت آثار هنری این است که یاد بگیرید چگونه مدادهای رنگی را با هم ترکیب کنید. یافتن بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان و هنرمندان کوچک یک موضوع مهم  است. برخی از مدادها نرم هستند و لایه‌های مات و ضخیم تری دارند ورنگ آمیزی بیشتری دارند.

تاریخچه مداد رنگی

مشخص است که یونانیان باستان از مداد رنگی بر پایه موم استفاده می‌کردند و پلینی بزرگ ثبت کرد که رومی‌ها نیز از مداد رنگی بر اساس موم استفاده می‌کردند. اولین مداد رنگی در قرن نوزدهم ظاهر شد و برای بررسی علامت گذاری استفاده شد. steadtler یک شرکت آلمانی متعلق به یوهان سباستین، مداد رنگی پاستل روغنی را در سال ۱۸۳۴ اختراع کرد. تولید مداد رنگی برای اهداف هنری در اوایل قرن بیستم آغاز شد. اولین مداد رنگی هنری در سال ۱۹۲۴ توسط faber-castell  و caran dAche اختراع و تولید شد.

انواع مداد رنگی

مداد رنگی بسته به کاربرد مورد نظرشان انواع مختلفی دارد، مدادهای درجه یک هنرمندی و حرفه ای دارای غلظت بیشتری از رنگدانه‌های با کیفیت نسبت به مدادهای رنگی دانش آموزی هستند. آنها همچنین دارای ویژگی های اندازه گیری و مقاومت در برابر نور، دوام هسته، شکستگی و مقاومت در برابر آب هستند.

گفته می‌شود مداد رنگی دانش آموزی و تحصیلی از کیفیت پایین تری نسبت به مدادهای هنری برخوردار است. آنها از رنگدانه‌های با کیفیت پایین ساخته شده‌اند و مقاومت نوری آنها کمتر است. اما قابل پاک شدن هستند و برای مبتدیان مناسب تر هستند.

موم، روغن یا آب؟

تولید کنندگان مختلف از چسب‌های مختلف برای آوردن رنگدانه‌ها استفاده می کنند و هر چسب بر روی استفاده از مداد تاثیر دارد. مدادهای مبتنی بر موم نرم تر از مدادهای مبتنی بر آب یا روغن هستند، بنابراین پوشش بهتری روی کاغذ ایجاد می کنند و رنگ آن کاملا شدید است. با این حال، آنها همچنین به راحتی می‌شکنند و سریعتر فرسوده می‌شوند.

رنگدانه های مبتنی بر روغن( معمولا روغن های گیاهی) سخت تر از رنگدانه‌های مبتنی بر موم هستند، بنابراین ماندگاری بیشتری دارند و احتمال شکستگی آنها کمتر است. همچنین مدادهای مبتنی بر آب پایداری کمتری دارند، اما می‌توانید از آنها به صورت مرطوب یا خشک استفاده کنید که امکان کنترل بهتر بافت را فراهم می‌کند.

نرم یا سخت، دانشجویی یا حرفه‌ای؟

اگر می خواهید رنگ های مات گسترده‌تر و رنگ‌های کرمی داشته باشید، یک مداد نرم انتخاب کنید. مداد رنگی‌های سخت برای جزئیات بهتر هستند. تفاوت قابل توجهی در مارک مدادرنگی برای کودکان است و مدادهای دانش‌ آموزی،ارزان تر از مداد رنگی‌های حرفه ای هستند.

بهترین مارک مداد رنگی برای کودکان

  • kores
  • Prismacolor colouring pencils
  • Faber Castell pencils
  • The Caran d’Ache Luminance colored pencils
  • Staedtler’s pencils
  • Arteza pencils
  • black window pencils
  • Castle Arts colouring pencils

Kores

مداد رنگی kores

کورس از بهترین مارک مداد رنگی‌ها برای کودکان است که رنگی با کیفیت با سرب نرم و صاف و میدان نامی برای قرار دادن نام کودک است که برای کودکان، هنرمندان و علاقمندان به ابزار خلاقیت با رنگ‌های خیره کننده عالی است. برند کورس در سال ۱۸۸۷ توسط ویلهام کورسکا در اتریش پایه‌گذاری شد. کورس در حال توسعه محصولات با کیفیت بالا و نواورانه با رویکرد سبک زندگی و متناسب با ننیازهای دانش آموزان و دانشجویان است.

رنگ‌های زیبا: مدادهای بسیار رنگدانه‌ای رنگ‌های تند و روشن را به استفاده بسیار ملایم ارائه می‌دهند و برای رنگ آمیزی ایده‌آل است. هم چنین مواد اولیه این برند غیر سمی هستند و برای کودکان مضر نیستند.

شکل آرگونومیک: طراحی مثلثی شکل احساس راحتی دست را برای رنگ آمیزی آرام و بدون خستگی فراهم می کند. این شکل بدنه مداد رنگی را به یکی از محصولات آرگونومیک تبدیل کرده است.

مقاوم در برابر شکنندگی:چوب با کیفیت بالا و سرب مقاوم در برابر شکست، تیز کردن بهتر، شکستن سخت و استفاده اسان برای کودکان و بزرگسالان را فراهم می کند. این مدادها به دلیل کیفیت و دوامشان در بین دانش‌آموزان مدارس و کالج‌ها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.

با افتخار مجموعه تحریر گستر وارد کننده برند پرطرفدارkores است که می‌توانید محصولات این برند را از سایت تحریر گستر شرکت سفارش دهید.

Prismacolor colouring pencils

مداد رنگی پریسماکالور
مداد رنگی پریسماکالور

از بهترین مارکهای مداد رنگی برای کودکان می‌توان به پریسماکالور اشاره کرد. آنها یک مداد مبتنی بر موم با هسته‌های نرم و ضخیم هستند. این بدان معنی است که آنها نرم و مناسب برای ارائه یک رنگدانه قوی و  رنگهای تند هستند. طیف رنگی که این برند ارائه می‌دهد، فوق العاده است. مدادهای پریسماکالور یکی دیگر از کلاسیک‌های هنرمند، لایه بندی و پخش رنگ آسان، رنگدانه‌های زیبایی هستند و سطحی صاف دارند که احساس خشکی یا خراش نمی‌دهد. برخی از رنگ‌های پریسماکالور پایداری مشکوک در نور  دارند و ممکن است با گذشت زمان محو شوند، اما برای یک هنرمند یا دانش آموز مبتدی، این مدادها ارزش بسیار خوبی دارند.

مداد رنگی پریسماکالور بهترین ترکیب قیمت و عملکرد را برای اکثر افراد نشان می‌دهد. پریسماکالورها جزو نرم‌ترین مدادهای رنگی هستند و همچنین بسیار ارزان‌تر از بسیاری دیگر از مدادهای درجه یک هنرمندی هستند.از مشکلات برند پریسماکالورها این است که نرمی آنها به این معنی است که باید آنها را بیشتر تیز کنید و ممکن است در معرض شکستگی قرار گیرند.

Faber Castell pencils

مداد رنگی فابرکاستل
مداد رنگی فابر کاستل

اگر یک هنرمند مشتاق هستید، فابرکاستل از بهترین مارکهای مدادرنگی برای کودکان و بزرگسالان است. آنها یکی از  برندهای شناخته شده و گران هستند، اما این به دلیل کیفیت عالی و دوام مداد است که بر پایه روغن، ضد آب، ترکیب فوق العاده، بدون لکه هستند.

یا اگر به دنبال مداد رنگی قابل اعتمادی هستید که برای هر پروژه ای مناسب باشد، مارک فابرکاستل یکی از آنهاست. مجموعه مداد رنگی فابرکاستل از مدادهای با ارزش بالا برای کودکان تا مدادرنگی هنرمندان با کیفیت برتر را شامل می‌شود. این مداد رنگی ‌ها در سطح بین المللی توسط حرفه ای ها و نیمه حرفه ای ها به دلیل کیفیت بی نظیرشان از نظر رنگ‌های قوی اما آسان برای سایه زدن و پایداری رنگدانه‌ها مورد توجه قرار می گیرد.

استانداردهای کیفیت بالای مداد رنگی خواه برای گرافیک، سبک هنری آزاد و یا برای اجرای دقیق طرح‌ها استفاده شوند، به خوبی می‌درخشند. فابرکاستل به هنرمندان در تمام سطوح تطبیق پذیری زیادی در بیان هنگام طراحی، سایه زدن و نقاشی با آبرنگ ارائه می دهد. سطح رنگی را می‌توان تنها با چند ضربه قلم مو ظریف یا پهن تغییر داد تا قدرت کامل و منحصر به فرد رنگ‌ها اشکار شود و جلوه های بیشتری به آثار هنری شما اضافه شود.

از زمانی که رنگ آمیزی برای بزرگسالان به یک روند بزرگ تبدیل شد، فابرکاستل مجموعه های متعددی حاوی مواد مرتبط ایجاد کرده است. تمام مدادهای رنگ آمیزی ما برای رنگ امیزی مناسب هستند. مدادهای محلول در آب این برند می‌توانند به خلق آثار هنری رنگ آمیزی هیجان انگیز تر کمک کنند.

The Caran d’Ache Luminance colored pencils

مداد رنگی caran
مداد رنگی caran

یکی دیگر از بهترین مارک‌های مدادرنگی برای کودکان caran است که دارای بالاترین درجه مقاومت در برابر نور هستند، به این معنی که رنگ درخشان انها در طول زمان به راحتی مانند سایر مارک‌ها محو نمی‌شود. این مدادها دارای فرمول مومی مانندی هستند که کمی بر روی کاغذ ظاهر می‌شوند و به نظر می رسند که خراشیده می‌شوند، اما به آنها اجازه می‌دهد تقریبا مانند یک پاستل روغنی لایه بندی شوند. بسیاری از هنرمنداز این مداد رنگی استفاده می‌کنند و از مداد کمتر مومی برای لایه‌های زیرین طراحی استفاده می‌کنند و سپس از caran برای لایه‌های نهایی استفاده می‌کنند تا رنگی درخشان به آن اضافه کنند.

Staedtler’s pencils

مداد رنگی استدلر
مداد رنگی استدلر

 استدلر  از بهترین مارکهای مداد رنگی برای کودکان است که از نظر کیفیت مشابه فابرکاستل و پریسماکالور هستند. آنها سرزنده و بادوام هستند و کیفیت سرب آنها عالی است، اما قیمت آنها معمولا حدود یک سوم بالاتر است.   بیش از ۱۸۰ ساب پیش، یوهان سباستین استدلر، مداد رنگی را توسعه داد. روند تولید در طول سال‌ها تغییر چندانی نکرده است.

این مدادهای رنگی مزایای زیادی نسبت به مدادهای پاستلی قبلی دارند:

·       عملکرد فشرده تر

·       نتایج بادوام تر

·       دست‌ها به لطغ پوشش محافظ تمیز می‌مانند

مردم از زمان‌های بسیار قدیم به خلق تصاویر پرداخته‌اند. آنها از این فعالیت به عنوان راهی برای تمرین خلاقیت خود استفاده می‌کنند و اجازه می دهد هنگام رنگامیزی استراحت کنند و از نتایج لذت ببرند. چه مداد رنگی برای کودکان یا بزرگسالان، چه مدادرنگی هنرمندان، مدادرنگی مناسبی را که مطابق با نیازها و ترجیحات فردش ما باشد در طیف گسترده محصولات استدلر پیدا خواهید کرد.

Arteza pencils

مداد رنگی Arzeta
مداد رنگی Arzeta

برای افرادی که بودجه کمی دارند، مدادهای ARTEZA یک چیز ضروری است.یکی دیگر از بهترین برندهای مدادرنگی برای کودکان  برند arteza  است . این مدادهای رنگ آمیزی فوق العاده با کیفیت بالا، مدادهای حرفه‌ای با رنگ های شگفت انگیز هستند و روی کاغذ از همه نوع عملکرد فوق العاده ای دارند. آرتزا یک شرکت آمریکایی عرضه کننده هنر است که عمدتا کالاهای خود را از چین و کره تامین می‌کند. این مداد رنگی‌ها یک انتخاب عالی برای هنرمندان حرفه‌ای و مشتاق هستند. آنها دارای هسته قوی مبتنی بر موم هستند و برای مخلوط کردن ایده‌آل هستند که حتی بعد از اولین لایه سطح رنگی صاف ایجاد می‌کند.

black window pencils

مداد رنگی black window
مداد رنگی black window

یکی دیگر از گزینه‌های کم هزینه و با کیفیت که جزو بهترین برندهای مدادرنگی برای کودکان است، مدادهای black window است. آنها یک هسته صاف و تقریبا کرمی دارند و این منجر به کاربرد رنگی غنی می‌شود. نرمی مداد به این معنی است که تکریب با استفاده از این مدادها یک رویا است. یکی از نقاط ضعف این طیف از مدادها، محدوده رنگی کمی است که در هر مجموعه ارائه می‌شود.  مداد رنگی black window  برای حداکثر راحتی و دوام ساخته و طراحی شده‌اند، در حالی که هسته‌های مومی نرم در برابر شکستگی مقاوم هستند. از تیز تر ماندن مدادها برای مدت طولانی تری لذت ببرید.

Castle Arts colouring pencils

مداد رنگی castle
مداد رنگی castle


یکی دیگر از  بهترین مارک های مداد رنگی برای کودکان کاستل است. یک انتخاب محبوب در بین رنگ‌ها و به دلایلی خوب، این مدادها برای آنها بسیار مناسب است. استفاده از آنها بیار نرم و مخملی است و رنگ‌ها پیگمنت بسیار بالایی دارند. طیف رنگی که این برند ارائه می دهد فوق العاده است و در مجموعه‌هایی تا ۱۲۰ مداد عرضه می‌شود. به دلیل کیفیت حرفه‌ای این مدادها، قیمت مناسب و مقرون به صرفه است. اخیرا، کاستل مجموعه مداد طلایی ممتاز خود را منتشر کرده است که در مقایسه با مدادهای اصلی کاستل مبتنی بر موم، یک مداد روغنی با کیفیت عالی است. آنها به خوبی مدادهای رنگی parismacolor  یا Arteza نیستند، اما هسته‌ای نرم و کره‌ای دارند و به خوبی ترکیب می‌شوند. همچنین مداد رنگی‌های با کیفیت خوبی هستند و جایگزین خوب و ارزان تری برای برندهای گران هستند.

پیشنهاد ویژه

مداد رنگی یکی از مهم ترین ابزارهای هنری برای هنرمندان کوچک است که افرد بدون تفکیک جنسیتی و سنی می‌توانند به آن علاقمند باشند. اما برای راحتی خلق هنر خود باید با بهترین مارک های مداد رنگی برای کودکان آشنا باشند. مداد رنگی باید با نیاز هر هنرمند همخوانی داشته باشند که اثر هنری هر هنرمند به بهترین شکل طراحی شود. برای خرید مداد رنگی های با کیفیت به سایت تحریر گستر مراجعه کنید و یا با شماره 02188325184 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *