لوازم التحریر

بهترین دستگاه صحافی برای کتاب

شناخت انواع دستگاه صحافی

صحافی مکانیکی روشی برای صحافی کتاب است که از یک رشته فلزی یا پلاستیکی برای چسباندن صفحات کتاب به یکدیگر استفاده میکند و به کتاب اجازه می دهد صاف قرار گیرد.دستگاه صحافی برای کتابچه های راهنما، برنامه های مدرسه، کتاب های آشپزی، تقویم ها و دفترچه ها بسیار کاربردی و آسان است. این ابزار کاربردی کارهایی مانند تا کردن جزوات، فنر کردن کاغذها و… را بر عهده دارند. انتخاب بهترین دستگاه صحافی میتواند باعث افزایش سرعت و بازدهی کارها شود.

صحافی کاغذ چیست؟

صحافی به فرآیند چیدمان ایمن چندین ورق کاغذ اشاره دارد و این ورق ها اغلب در یک جلد قرار می گیرند. اگر ورق ها در داخل یک جلد صحافی شده باشند، پوشش ممولا ضخیم تر از ورقه های کاغذ است و صفحات را محکم نگه می دارد.

انواع دستگاه های صحافی

انواع مختلفی از دستگاه های صحافی وجود دارد، از دستی گرفته با ویژگی های الکتریکی، کاملا الکتریکی و سیستم های خودکار.تنوع موجود بستگی به نوع سبک صحافی شما دارد.

سیم پیچ مارپیچ

اتصال سیم پیچ برای اکثر کاربران انتخاب ایده آلی است. عملکرد، ظاهر و مقرون به صرفه بودن را در یک راه حل انعطاف پذیر ترکیب می کند. کویل ها از پلاستیک ساخته شده اند، اما به طور باورنکردنی بادوام هستند تا در برابر حمل و نقل سنگین مقاومت کنند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ های انبار شده و همچنین رنگ های سفارشی خاص و سفارشی عرضه می شوند. واحدها برای سطوح مختلف کاربران، از صنعت گران خانگی گرفته تا ادارات و شرکت های بزرگ در دسترس هستند.

دستگه های صحافی مارپیچی در چهار نوع مختلف عرضه می شوند:

دستی

برقی

اینسرتر

کرامپر

Wire سیم

دستگاه های اتصال سیم از یک ستون اتصال فلزی دو حلقه ای به نام wire استفاده می کنند. آنها جایگزین حرفه ای هستند و سطحی از برتری را اضافه می کنند که به سادگی با ستون فقرات پلاستیکی به دست نمی آید. Wire همچنین با ثبت کامل در چرخش های 360 درجه برای ارائه راه حلی چشمگیر و جمع و جور، همه چیز را مرتب نگه می دارد.

دستگاه های اتصال سیم در سه نوع مختلف وجود دارند:

 دستی

 برقی

 درزگیر

ترکیبی از همه آنها

دستگاه های صحافی دستی برای کاربران با حجم کمتر مناسب هستند، در حالی که دستگاه های برقی برای عملیات صحافی با حجم متوسط و بالا تنظیم شده است. پانچ های 3:1، مشت های 2:1 و مشت های ترکیبی نیز وجود دارند که می توانند هر دو را به دست آورند.

شانه   comb

سیستم های اتصال شانه پلاستیکی گزینه ای مقرون به صرفه تر هستند و آنها را به انتخابی محبوب برای مدارس و مشاغل تبدیل می کنند که به دنبال کاهش بودجه هستند. این خارها که اغلب بایندرهای GBC نامیده می شوند، در طیف وسیعی از رنگ ها و اندازه ها وجود دارند و به راحتی میتوان انها را هر چند وقت یکبار که ممکن است نیاز داشته باشید ویرایش کنید. این بدان معناست که شما میتوانید اشتباهات را تصحیح کنید، یک صفحه را تغییر دهید یا پس از تکمیل ارائه، از ستون فقرات مجدد استفاده کنید. ما همچنین میتوانیم بر روی آنها برای شما چاپ سفارشی کنیم، که به شما این فرصت را می دهد که ارائه خود را بیشتر برند کنید. دستگاه های اتصال شانه پلاستیکی در سیستم های مختلفی برای حجم های مختلف، از جمله دستی، برقی و باز کن( یا پخش کننده) یا ترکیبی از آنها وجود دارند.

Combination ترکیب

ماشین های صحافی ترکیبی یا چند منظوره عالی هستند زیرا امکان تطبیق پذیری بیشتری را در یک سیستم فشرده فراهم می کنند. این بدان معنی است که شما مجبور نیستند سیم پیچ یا سیم را انتخاب کنید. می توانید ماشینی تهیه کنید که هر دو را انجام دهد. ماشین های صحافی ترکیبی سرمایه گذاری بزرگ تری هستند، اما این تطبیق پذیری افزوده درها را به روی احتمالات رشد باز می کند.

 چندین پیکر بندی در دسترس است، از جمله:

  • سیم و سیم پیچ
  • سیم و شانه
  • سیم 3:1 و2:1

Thermal  دستگاه حرارتی

این دستگاه یک گزینه عالی برای صحافی سریع، کارآمد و با نیاز کاربر کم اسناد حرفه ای نرم و گالینگور است. در واقع، صحافی حرارتی سریعترین و بی دردسر ترین راه برای  ارائه های چشمگیر است. به جای ستون فقرات، از پوششی استفاده می کنند که از قبل روی ستون فقرات چسب زده شده است. روکش های نرم و سخت با تنوع بسیار زیاد و همچنین روکش های قابل سفارش سازی بر حسب تقاضا موجود است که میتوانید بدون تجهیزات خاص در خانه بسازید. خط ماشین های COVERBIND نوآورانه هستند و با سیستم های خودکار خود که امکان گردش کار مداوم را فراهم می کنند، فرآیند را متحول می کنند. دستگاه های دستی آنها هنوز هم فوق العاده سریع و بسیار مقرون به صرفه است.

دستگاه صحافی کامل:

یک دستگاه صحافی عالی برای چاپگر یا ناشری که نیاز دارد کتاب های جلد نرم را به سرعت و کارآمد به هم بچسباند ایده آل است. این دستگاه ها یک چسب صحافی تخصصی را با سیستم بافت دهی ستون فقرات و پوشه جفت می کنند تا کتاب ها را با کیفیت حرفه ای تولید کنند. این سیستم ها برای کاربران با حجم بالا تولید می شوند، زیرا نیاز به سرمایه گذاری دارند که اکثرا مشاغل اجازه آن را نمی دهند. آنها سریع هستند، نیاز به عملکرد بسیار کمی از کاربر دارند و به کتابهای با جلد نرم با کیفیت دست می یابند.

دستگاه صحافی جلد سخت:

صحافی جلد سخت همچنین برای چاپگرها و ناشرانی که میتوانند روی یک سیستم سنگین برای خروجی با حجم بالا سرمایه گذاری کنند، مناسب است. این سیستم ها از نظر نوع، از ماشین های کیس سازی( برای ساخت خود قطعه جلد سخت)، تا سیستم های صحافی ( برای اتصال جلد به بلوک کتاب) و از چسب مخصوص صحافی کتاب برای دستیابی به چسبندگی قوی استفاده می کنند. سرمایه گذاری در دستگاه صحافی جلد سخت برای شرکت های بزرگ که همزمان کتاب های زیادی را چاپ یا صحافی می کنند، انتخاب هوشمندانه ای است.

اتوماتیک:

دستگاه صحافی اتوماتیک برای سبک های مختلف مانند سیم و سیم پیچ و همچنین برای عملکردهای مختلف مانند پانچ کردن، وارد کردن، چین دادن و… در دسترس هستند. این دستگاه ها میتوانند فرآیند را ساده کرده و بهره وری را افزایش دهند، بدون اینکه نیازی به هزینه های اضافی داشته باشید.

مزایای استفاده از دستگاه صحافی :

سهولت و راحتی کارها

افزایش عملکرد و بازدهی

کاهش هزینه

صرفه جویی در زمان

انواع برندهای معتبر دستگاه صحافی:

SUPER BIND

OVEN

MAX

AX

SUPER BIND

بهترین برند دستگاه صحافی- سوپربایند
بهترین برند دستگاه صحافی- سوپربایند

سوپر بایند یک برند تایوانی است که دستگاه صحافی با کیفیت را روانه بازار جهانی کرده است . دستگاه های صحافی برند سوپ بایند برای پانچ و فنرزنی مدارک و اسناد با حجم بالا و در زمان کم کاربرد دارد. استفاده از این دستگاه به دلیل قابلیت های حرفه ای آن نیاز به تخصص حرفه ای ندارد. بسیاری از این دستگاه ها، صفر تا صد فرآیند صحافی از پانچ گرفته تا فنر زنی نهایی را به تنهایی انجام میدهد.

در واقع دستگاه های صحافی برای هر مکان و فردی لازم است که افراد برای صحافی کتابها، جزوات، آلبوم ها، کاتالوگ ها و… به آن نیاز دارند.

شرکت تحریر گستر نماینده رسمی و انحصاری برند سوپر بایند است. جهت خرید انواع دستگاه صحافی این برند میتوانید به سایت تحریر گستر مراجعه فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

مزایای استفاده از دستگاه صحافی سوپر بایند:

آسانی و سهولت کار با دستگاه ها

دارای مدلهای مختلف( دستی- نیمه برقی- تمام برقی)

ظرافت و سرعت بالا

بدنه فلزی و محکم

 OVEN

بهترین دستگاه صحافی برای کتاب
بهترین دستگاه صحافی برای کتاب

دستگاه صحافی اُون یک برند چینی است . این دستگاه با کیفیت خوب و قیمت مناسب یکی از بهترین انتخاب ها در میان سایر برندها است.

مزیت دستگاه صحافی اُون:

مقاومت بالا

خط کش متحرک دارد

طول عمر بالا

پیشنهادی ویژه

بهترین دستگاه صحافی برای سازمان شما به نیازها و بودجه فردی شما بستگی دارد. همه دستگاه های صحافی متفاوت عمل می کنند. برخی از آنها به وارد کردن پوشش صحافی و فشار دادن یک دکمه دارند، در حالی که برخی دیگر شامل کشیدن یک اهرم پس از قرار دادن درپوش هستند. برای کس اطلاعات بیشتر و خرید با کیفیت ترین دستگاه صحافی به سایت تحریر گستر مراجعه کنید و از دستگاه های صحافی دیدن فرمایید. از طریق شماره TEL:04135554558 با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *