لوازم التحریر

لوازم تحریر غلط گیر فانتزی جذاب

لوازم تحریر غلط گیر- تحریرگستر

استفاده از انواع لوازم تحریر به خصوص لوازم تحریر غلط گیر در بین دانش آموزان و دانشجویان رایج و ضروری است. زیرا همان طور که اطلاع دارید غلط گیر ابزاری است که دوست صمیمی خودکار و نوشت افزاری است که دارای جوهر هستند و به راحتی قابل پاک شدن نیستند. اگر دانش آموز هستید و تازه با خودکار آشنا شده‌اید، حتما نگران غلط نوشتن در دفترها و کتاب های درسی خود هستید. باید مزده داد که دیگر نگران اشتباه نوشتن نباشید. زیرا قرار است در این مقاله به معرفی لاک غلط گیرهایی پرداخته شود که در نوع خود بهترین هستند.

در این مقاله به معرفی لوازم تحریر غلط گیر پرداخته خواهد شد. سپس انواع لاک غلط گیر معرفی می‌شود. پس با ما همراه باشید تا دفتری بدون قلم خوردگی و تمیز داشته باشید.

لوازم تحریر غلط گیر

ساده ترین غلط گیر، پاک کن ها هستند که به راحتی در هر فروشگاهی با انواع و اقسام برندها قابل دسترسی هستند. وقتی محصلی با نوشت افزاری مانند مداد سیاه بنویسد، به راحتی با پاکن پاک خواهد شد. اما اگر با انواع لوازم تحریر دیگر مثل خودکار، اتود خودکار و یا روان نویس ها بنویسد، به راحتی قابل پاک کردن نیست. پس باید برای پاک کردن اشتباه های خودکار و… از لوازم تحریر غلط گیر استفاده کرد.

انواع غلط گیرها، مثل لاک غلط گیر قلمی، فرچه ای، نواری و.. در فروشگاه های لوازم تحریر موجود می‌باشند. اما ما در این مقاله به معرفی مجموعه فروشگاهی می‌پردازیم که تجربه چندین ساله در واردات لوازم تحریر با کیفیت و استاندارد جهانی دارد.

مجموعه فروشگاه عمده لوازم تحریرگستر، مجموعه ای معتبر که از سال ها قبل شروع به واردات انحصاری محصولات لوازم تحریر به نام و مشهور از محصولات برند کورس، برند زبرا، برند سوپربایند و برند تاریفلد کرد. خریداران و فروشندگان عمده لوازم تحریر می‌توانند به سایت مجموعه تحریرگستر مراجعه کرده و لوازم تحریر مورد نیاز خود را با اطمینان از کیفیت بالای ان ها خرید و ثبت سفارش کنند.

انواع لوازم تحریر غلط گیر

از لوازم تحریرهای وارداتی مجموعه تحریرگستر، لاک غلط گیرها از شرکت خوشنام و معتبر کورس هستند. این غلط گیرها بسیار با کیفیت هستند. زیرا کشور اتریش آن ها را تولید و به سایر کشورها ارسال می‌کند. در فروشگاه تحریرگستر دو نوع لاک غلط گیر فانتزی به فروش می‌رسد. این لاک غلط گیرها جذاب هستند و استفاده از آن ها بسیار راحت است. برای کودکان و بزرگسالان مناسب است.

  • لاک غلط گیر نواری دو طرفه
  • لاک غلطکی اسکوتری فنسی

لاک غلط گیر نواری دو طرفه

از انواع لوازم تحریر غلط گیر، لاک غلط گیر نواری دو طرفه است. این نوع غلط گیر از اتریش وارد و به فروشگاه های لوازم تحریر کشور عرضه می‌شود. غلط گیر نواری دو طرفه برای استفاده با هر دو دست طراحی شده است. چرا که قابلیت استفاده دو طرفه را دارد. از ویژگی های بارز این لاک غلط گیر این است که بدون مواد سمی تولید شده است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و همچنین خرید این لاک غلط گیر نواری مدل دو طرفه به لینک زیر تصویر مراجعه کنید.

لاک غلطکی اسکوتری فنسی

این لاک غلط گیر از محصولات با کیفیت بالای برند کورس است. غلط گیر اسکوتری در 4 رنگ جذاب و فانتزی تولید می‌شود. شکل آن ارگونومیک بوده و بدون مواد سمی ساخته شده است. برای همین مناسب کودکان دلبند شما خواهد بود. همچنین لاک غلط گیر مدل فنسی دارای چرخ هایی است که استفاده از آن را راحت تر می‌کند. جهت خرید لاک غلط گیر اسکوتری فنسی کافی است بر روی لینک زیر تصویر کلیک کنید.

سخن آخر

لوازم تحریر غلط گیر، ابزاری که غلط ها و اشتباه های نوشتاری روی کاغذها را پاک و از بین می‌برد. مناسب برای کودکان و دانش آموزانی که بیشتر از مداد، از خودکار استفاده می‌کنند. در مقاله فوق به معرفی انواع لاک های غلط گیر از بهترین برند لوازم تحریر اتریشی، یعنی محصولات برند کورس پرداخته شد. با استفاده از این دو نوع لاک غلط گیرها نگران ریختن لاک غلط گیر روی فرش و کثیف شدن دست های خود هنگام استفاده نخواهید بود. زیرا این لاک غلط گیرها طوری طراحی شده‌اند که قابل استفاده برای کودکان نیز هستند.

برای خرید انواع ابزارهای لوازم تحریر وارداتی به خصوص لوازم تحریر غلط گیر کافی است وارد سایت فروشگاه تحریرگستر شوید. یا با شماره تماس 02188325184 ارتباط برقرار کنید. مشاوران و پشتیبانان سفروشگاه لوازم تحریر اماده خدمات رسانی به شما خریداران و فروشندگان عمده لوازم تحریر هستند. مجموعه تحریرگستر با مشاوره رایگان و تخصصی لوازم تحریر خود را به سرتاسر ایران در اسرع وقت ارسال می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *