لوازم التحریر

انتخاب و خرید لوازم تحریر جالب

لوازم تحریر جالب- تحریرگستر

داشتن خلاقیت در تولید و ساخت انواع لوازم تحریر جالب می‌تواند کودکان و دانش آموزان را بیشتر تحت تاثیر قرار دهد. در سال‌های اخیر بیشتر شرکت‌ها از طرح‌های خاص و متفاوت برای تولید نوشت افزار استفاده نموده‌اند. در این مطلب قصد داریم به معرفی نوشت افزار خاص و جذاب بپردازیم.

لوازم تحریر جالب برای کودکان

قبلا این تصور وجود داشت که نوشت افزار استفاده شده توسط کودکان حتما باید ساده باشد. متاسفانه این فکر غلط وجود داشت که قرار داشتن تصاویر و یا طرح های خاص بر روی لوازم تحریر تنها باعث حواس پرتی کودکان و دانش آموزان می‌شود. اما در حال حاضر ما می‌دانیم که موضوع چنین نیست. استفاده از نوشت افزار جالب و فانتزی نه تنها باعث کاهش دقت در دانش آموزان نمی‌شود بلکه می‌تواند میزان انگیزه را در آن‌ها افزایش دهد. اگر شما هم والدی هستید که در انتخاب لوازم تحریر دچار شک و پیچیدگی شده است، توصیه می‌شود حتما این مقاله را تا آخر بخوانید.

در مقطع ابتدایی اولین قدم‌ها برای یادگیری درس اقدام به نوشتن حروف الفبا است. معمولا در سال‌های اول تا سوم دانش آموز باید مشق هایی را بنویسد. اغلب والدین مشکل بزرگ و طولانی را ر رابطه با نوشتن مشق تجربه می‌نمایند. انتخاب و استفاده از لوازم تحریر جالب و فانتزی می‌تواند راه حل مناسبی برای این مشکل باشد. اغلب کودکان با داشتن نوشت افزار جذاب و دوست داشتنی شوق و انگیزه‌ی بیشتری برای نگارش و یادگیری درس دارند. پس توصیه می‌شود در ابتدای سال تحصیلی حتما نوشت افزار مورد علاقه ی کودک را تهیه نمایید.

دانش آموزان بیشتر به چه لوازم تحریری علاقه مند هستند؟

شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید که اصلا لوازم تحریر جالب چیست و دانش آموزان بیشتر نسبت به کدام لوازم تحریر علاقه نشان می‌دهند؟ خب در جواب باید گفت لوازم فانتزی و خاص طرفداران بیشتری را دارند. به طور مثال جامدادی با طرح یک کاهو، خودکاری که به شکل یک الماس است، پاک کن طرح دونات، تراش رومیزی که مثل یک خانه ی رومیزی است، دفترهایی با طرح شخصیت های کارتونی که طرح برجسته دارند و ده‌ها مدل و طرح نوشت افزار فانتزی که کودکان علاقه‌ی زیادی به آن‌ها دارند.

دفتر یادداشت

دفتر یادداشت یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای دانش آموزان است. تهیه و داشتن یک دفترچه یاداشت جادویی می‌تواند بسیار هیجان انگیز و جالب باشد. این نوع دفترچه‌ها دارای قلم سحرآمیز نیز هستند.

انواع اتودها و خودکارها

یکی از نوشت افزارهای بسیار محبوب در بین دانش آموزان اتودها و خودکارها هستند. استفاده از انواع اتودهابرای اغلب دانش آموزان جذاب و خوشایند می‌باشد.

پاک کن‌ها

در حال حاضر انواع پاک کن‌های جذاب با طرح موج دار مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته است. داشتن یک یا چند پاک کن با طرح های مختلف برای کودک شما جذاب خواهد بود.

لوازم تحریر دانشجویان معماری

دانشجویان رشته ی معماری از لوازم تحریر جالب و خاصی استفاده می‌نمایند. در اینجا به چند مورد از لوازم تحریر مورد نیاز دانشجویان این رشته اشاره می‌کنیم:

قلم طراحی غیر‌دائمی:

این قلم قابلیت پاک شوندگی دارد و همین موضوع سبب می‌شود تا دانشجویان از انجام اشتباه در هنگام کشیدن طرح واهمه نداشته باشند. قلم‌های طراحی در رنگ‌های مختلف وجود دارند.

قلم راپید:

داشتن مهارت در طراحی به وسیله‌ی دست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. قلم راپید با قطرهای مختلف می تواند به کسب این مهارت کمک زیادی نماید. در کنار این قلم جوهر راپید نیز حتما باید تهیه شود. جوهر در رنگ‌های مختلف موجود است.

اتود مهندسی

اتود یکی از لوازم تحریر جالب در رشته ی معماری است که توسط دانشجویان مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی مهم این اتود پلکانی بودن آن است. این ویژگی سبب می‌شود تا طراح با شابلون‌های مختلف راحت‌تر کار کند.

خط‌کش تی، گونیاو نقاله و شابلون

برای طراحی یک دانشجوی معماری حتما باید دارای ابزارهای گونیا، نقاله، شابلون و خط‌کش تی باشد.

ماژیک طراحی

برای کشیدن طرح‌های بی عیب و نقص حتما باید از ماژیک های مخصوص طراحی استفاده شود. ماژیک راندو یکی از اصلی ترین موارد مورد نیاز رشته معماری می‌باشد.

کاتر

برای بریدن قطعات مختلف و ساخت یک ماکت بی عیب و نقص حتما باید از کاتر مخصوص استفاده شود. بهتر است در هنگام خرید به ایمن بودن دسته‌ی کاتر توجه داشته باشید.

تخته رسم

کشیدن رسم‌های مختلف بر روی تخته رسم باعث افزایش مهارت دانشجویان در رسم و طراحی می‌شود. یک دانشجوی معماری قبل از هر چیز باید یک تخته رسم مناسب برای خود تهیه نماید.

صفحه کلید میانبر

طراحی انواع رسم‌ها در داخل کامپیوتر نیاز به داشتن یک صفحه کلید میانبر است. در ابتدای کار طراحی شما آشنایی کاملی با کلیدهای میانبر ندارید اما به مرور زمان این کلیدها در حافظه‌ی شما ثبت خواهند شد. برای شروع کار بهتر است حتما یک صفحه کی میانبر تهیه نمایید.

دفتر مخصوص طراحی

دفترهای طراحی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند تا یک معمار به راحتی طرح مورد نظر خود را در آن بکشد. توصیه می‌شود در هنگام انتخاب دفتر حتما به سایز و اندازه آن توجه کافی را داشته باشید.

لوازم-تحریر-دانشجویان-معماری-تحریرگستر-1
لوازم-تحریر-دانشجویان-معماری-تحریرگستر

سخن آخر

اگر به عنوان یک والدین این مطلب را خواندید به شما توصیه می‌شود تا در هنگام خرید لوازم تحریر حتما سلیقه و نظر فرزند خود را در نظر داشته باشید. کودکان با نوشت افزارهای فانتزی و دوست داشتنی میل و رغبت بیشتری برای نوشتن تکالیف و درس خواندن دارند. وسایلی که از نظر آن‌ها جذاب و زیباست شوق و ذوق بیشتری را برایشان به همراه خواهد داشت. این موضوع نه تنها برای کودکان جذاب است بلکه بسیاری از دانشجویان و بزرگسالان نیز تمایل به استفاده از لوازم تحریر جالب و فانتزی دارند.

دوست داشتنی و جالب بودن لوازم تحریر در افراد حس مالکیت را تقویت می‌کند. دانش آموزی که حس مالکیت بیشتری نسبت به وسایل خود داشته باشد قطعا در هنگام نوشتن نیز انگیزه‌ی بیشتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که تهیه نوشت افزار باکیفیت و بادوام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. تحریرگستر با دارا بودن سال‌ها تجربه درخشان در خدمت مشتریان عزیز است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *