لوازم التحریر

لوازم تحریر هایلایتر قیمت مناسب از کجا بخریم

لوازم تحریر هایلایتر- تحریرگستر

امروزه یکی از نوشت افزارهای ضروری دانش آموزان و دانشجویان لوازم تحریر هایلایتر است. لوازم تحریری که در جامدادی و کیف اکثر محصلان وجود پر رنگی دارد. ماژیک های هایلایت برای علامت گذاری متن ابزاری کاربردی است. برای ساختن هایلایترها بیشتر از رنگ های روشن و شفاف استفاده می‌کنند. چرا که رنگ های روشن، متن را برجسته و خواناتر کرده و برای استفاده کودکان مقطع ابتدایی هم راحت تر است.

در این مقاله به معرفی انواع لوازم تحریر هایلایتر از یک برند معتبر ژاپنی پرداخته می‌شود. واردات این هایلایترها و دیگر لوازم تحریر برند مورد نیاز کشور منحصرا در اختیار مجموعه تحریرگستر قرار دارد.

یکی از مجموعه فروشگاه های معتبر در زمینه لوازم تحریر در کشور، مجموعه تحریرگستر است. مجموعه تحریرگستر با بیش از 38 سال سابقه در زمینه تولیدات و واردات انواع و اقسام نوشت افزار و لوازم تحریر کاربردی فعالیت پر رنگی در کشور دارد. این مجموعه خوشنام واردات انحصاری محصولاتی چون محصولات برند کورس، محصولات برند زبرا، محصولات برند سوپربایند و همچنین محصولات برند تاریفلد را عهده دار است.

معرفی انواع لوازم تحریر هایلایتر

اگر در منزل خود کودک و یا دانش آموز دوره ابتدایی دارید که از نظر درس املاء کمی مشکل دارد، شما والدین گرامی به راحتی با استفاده از انواع رنگ های ماژیک هایلایتر می‌تونید لغاتی که فرزند دلبندتان مشکل دارد را برجسته و رنگی کنید. در این صورت کودک شما با هر بار دیدن لغت برجسته و رنگی شده کتاب، سریع تر آن را در ذهن ثبت خواهید کرد. همچنین کودک صورت درست املاء کلمه را یاد خواهد گرفت.

در ادامه قبل از معرفی انواع لوازم تحریر هایلایتر به مزایای استفاده از این نوع نوشت افزار پرداخته می‌شود.

مزایای لوازم تحریر هایلایتر

  • برجسته کردن متن برای خوانایی بیشتر
  • خلاصه بندی متون مورد مطالعه مخصوصا دروس حفظیاتی
  • کمک به ماندگاری و حفظ سریع متن و نکات مهم دروس
  • نظم بخشیدن به عناوین و شاخص های متون

انواع ماژیک هایلایت وارداتی

لوازم تحریر هایلایتر با رنگ های متنوع و همچنین کیفیت های گوناگون در بازار و فروشگاه های مختلف کشور وجود دارد. در ادامه این مقاله به معرفی چند ماژیک هایلایت از بهترین برندهای خارجی پرداخته می‌شود.

ماژیک هایلایت دو سر جاست فیت

این ماژیک بسیار زیبا و فانتزی است. از محصولات با کیفیت بالای زبرا است. ژاپن کشور توسعه یافته آسیایی محصولی این چنین بی نظیر تولید و به دنیا صادر می‌کند. ماژیک هایلایت

با 5 رنگ جوهر آبی، زرد، نارنجی، صورتی و سبز طرفداران بسیار زیادی دارد. قطر نوشتاری ماژیک هایلایت دو سر جاست فیت، 4.0~ 3.5، 1.2 میلی متر است. ماژیک هایلایت دارای دو رنگ بدنه نارنجی و سبز است که فانتزی و همه پسند است.

برای خرید و مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد ماژیک هایلایت دو سر جاست فیت کافی است به لینک زیر تصویر مراجعه فرمایید.

ماژیک هایلایتر اکریل دار کراریچ

از لوازم تحریر هایلایترهای برند و با کیفیت می‌توان به ماژیک هایلایتر اکریل دار کراریچ اشاره کرد. ماژیک هایلایتر مدل اکریل دار کراریچ از بهترین و پرفروش ترین ماژیک های هایلایتر برند زبرا است. این ماژیک پرطرفدار محصول کشور ژاپن است. قطر نوشتاری ماژیک هایلایتر اکریل دار3.5 میلی متر است. از خصوصیات بارز این ماژیک این است که مناسب برای هر نوع کاغذ و مقوایی است. دارای 5 رنگ جوهر صورتی، آبی، سبز، زرد و بنفش است. این رنگ ها برای دانش آموزان و دانشجویانی که از هایلایتر استفاده می‌کنند بسیار جذاب و دوست داشتنی است. متن کتاب را برجسته و به خوانایی و در خاطر ماندن متن کمک شایانی می‌کند. اکریل دار بودن این ماژیک موجب ترغیب و تشویق دانش آموزان برای درس خواندن خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و همچنین افزودن این لوازم تحریر هایلایتر بی نظیر به سبد خرید خود، می‌توانید بر روی لینک زیر تصویر کلیک کنید.

ماژیک هایلایت اف ام- 1

این ماژیک مشهور از خوب های برند زبرا است. برند زبرای ژاپن که در محصولات لوازم تحریر به خصوص لوازم تحریر هایلایتر و خودکار جزء بهترین ها در دنیا است. قطر ماژیک هایلایت اف ام- 1 بیشتر از ماژیک های دیگر و برابر با 5.0~ 4.7 میلی متر است. این هایلایتر علامت گذار دارای 5 رنگ جوهر آبی، سبز، زرد، نارنجی و سرخابی است. این رنگ ها برای محصلان و دانشجویان که نیاز به برجسته کردن متون مهم در کتاب خود را دارند بسیار کاربردی است. علامت زدن تیترها و متن های مهم به یادگیری و ازبر کردن آن در زمان امتحانات بسیار کمک کننده خواهد بود.

برای خرید و ثبت سفارش ماژیک هایلایت اف ام- 1 کافی است به لینک زیر تصویر مراجعه کنید.

لوازم تحریر های هایلایتر فوق وارداتی و جزء برترین ها در دنیا هستند. شما والدین و دانش آموزان و دانشجویان عزیز می‌توانید برای فهم و یادگیری آسان دروس خود از این هایلایترها استفاده بهینه کنید. در ضمن انواع هایلایترها برای مقطع دکترا که دروس سنگینی دارند مناسب و قابل استفاده است. همچنین برای مترجمان به زبان های مختلف که بسیار پرکاربرد و ضروری است. بنابر تحقیقات صورت گرفته از خریدارن و استفاده کنندگان لوازم تحریر هایلایتر مشخص شد که همه از خرید خود راضی و خشنود بوده‌اند. در ضمن برای چندمین بار اقدام به خرید و ثبت سفارش این هایلایترها داشته‌اند.

سخن آخر

خرید و استفاده لوازم تحریر هایلایتر جزء نوشت افزارهای ضروری دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی است. هایلایترها مناسب همه افرادی است که به نوعی با درس و کتاب سر و کار دارند. محققان و دانش پژوهان محترم هم می‌توانند با استفاده از انواع هایلایترها به برجسته کردن تیترها و متون مهم مقاله های تحقیقاتی خود بپردازند. از بهترین فروشگاه های فروش لوازم تحریر با برندها خوشنام، مجموعه فروش عمده تحریرگستر است. مجموعه تحریرگستر به صورت انحصاری انواع لوازم تحریر مورد نیاز شما را از کشورهای ژاپن، اتریش، فرانسه و تایلند وارد و با قیمت مناسبی به صورت عمده و خرده به سراسر کشور در اسرع وقت ارسال می‌کند.

جهت خرید انواع لوازم تحریر وارداتی با برندها جهانی و همچنین برای مشاوره رایگان با متخصصان لوازم تحریر تحریرگستر با شماره تماس 02188325184 ارتباط برقرار کنید. لوازم تحریرهای خریداری شده با ضمانت اصیل بودن کالا در کمترین زمان ممکن به کل ایران ارسال خواهد شد. اعتماد شما اعتبار تحریرگستر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *