لوازم التحریر

پاکت غذا برای ترحیم و ختم

پاکت غذا برا ترحیم

یکی از اصلی ترین موضوعات مراسم ختم و ترحیم ، نحوه برگزاری آن است . استفاده از پاکت غذا برای ترحیم یکی از بهترین گزینه‌های برگزاری این مراسمات است. پاکت غذا برای ترحیم به عنوان بسته بندی مناسب و آسان برای اقلام پذیرایی از میهمانان مجلس شناخته می‌شود. مجلس ترحیم جزو مراسم هایی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معتقدند که باید به بهترین شکل برگزار شود.

پاکت ترحیم چه کاربردی دارد؟

پاکت غذا برای ترحیم برای بسته بندی موادغذایی مجلس ختم مورد استفاده قرار می گیرد که جایگزین خوبی برای پاکت های پلاستیکی است. با بهبود آگاهی زیست محیطی در جامعه، مردم تمایل بیشتری به استفاده از پاکت‌های کاغذی دارند. پاکت‌های بسته بندی برای بسته بندی مواد غذایی حتی در هوای گرم مناسب هستند. آنها می‌توانند غذا را برای مدت نسبتا طولانی تازه نگه دارند زیرا این پاکت‌ها دارای منافذ هوا هستند که می‌تواند به گردش هوا کمک کند.

از آنجایی که کیسه‌های پلاستیکی قابلیت بازیاقت ندارند و یکبار قابل استفاده هستند ولی پاکت‌های کاغذی به دلیل تجدید پذیری، مناسب بسته بندی مواد غذایی هستند. استفاده از پاکت غذا برای ترحیم مزایای زیادی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این پاکت‌ها محافظت از مواد غذایی، سالم و ایمن بودن مواد غذایی و رعایت موضوعات بهداشتی است. کیفیت مطلوب پاکت تاثیر مستقیمی بر موادغذایی  داخل بسته بندی دارد. پاکت غذا برای ترحیم به منظور نظم ‌دهی و سهولت پذیری در مراسمات کاربرد بسزایی دارد .

مزایای استفاده از پاکت غذا برای ترحیم

·        حفظ نگهداری مواد غذایی

·        راحتی و آسانی در پذیرایی

·        صرفه جویی در زمان و هزینه ها

·        داشتن یک پک بهداشتی

·        مانع از ورود رطوبت و باکتری به داخل بسته بندی

·        کمک به تازه نگه داشتن موادغذایی برای مدت طولانی

·        قابلیت بازیافت و صرفه جویی در هزینه‌ها

·        سازگار با محیط زیست و جایگیزینی برای پلاستیک

·        قابلیت چاپ آسان

پاکت غذا برای ترحیم و ختم
پاکت غذا برای ترحیم و ختم

انواع پاکت

پاکت پلاستیکی(ساده و پنجره دار)

پاکت مقوایی( ساده و پنجره دار)

پاکتهای ترحیم پنجره‌ دار بهترین و مناسب ترین گزینه جهت بسته بندی اقلام  در مراسمات ترحیم و مراسمات مذهبی محسوب می شود. این پاکت ها با قابلیت چاپ آسان و متنوع می‌تواند تاثیر زیادی بر اجرای مراسم آبرومندانه شود. بسته بندی اصولی علاوه بر اینکه ظاهری بسیار شیک دارد باید بسیار بهداشتی باشد و برای اقلام داخل پاکت مضر نباشد و تاثیر شیمیایی نداشته باشد. این بسته بندی در ترحیم برای بسیاری از اقلام نظیر خرما، حلوا، میوه و غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بین پاکت‌های بسته بندی پگ پذیرایی مقوایی و کاغذی بیشترین تقاضا را دارند. پاکتها به دلیل ظاهر لوکس و شرایط چاپ آسان  کیفیت و خواهان بسیاری دارند. همچنین تا حد زیادی جلوی مسمویت غذایی را می‌گیرند و یک انتخاب آگاهانه برای مراسمات محسوب می‌شود.

پیشنهاد ویژه

پاکت غذا برای ترحیم در مراسمات مذهبی کاربرد بسیاری دارند. می‌توان گفت یکی از چالش برانگیزترین قسمت های مراسمات، تهیه بسته بندی پذیرایی ترحیم است که باید با رعایت یکسری نکات انتخاب و خریداری شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تحریر گستر مراجعه کنید و یا با شماره 02188325184  تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *