لوازم التحریر

لوازم تحریر خوشگل و فانتزی از کجا بخریم؟

لوازم تحریر خوشگل- تحریرگستر

انواع لوازم تحریر خوشگل و فانتزی رویای دست یافتنی برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان عزیز است. باید به اطلاع دوستدارن لوازم تحریر رساند که بهتر است در خرید لوازم تحریر سبکی را انتخاب کنید که با سلیقه شخصی شما همخوانی داشته باشد. چرا که قرار است روزانه به طور مستمر از این لوازم تحریر استفاده کنید. اگر لوازم تحریر باب میلتان باشد چه بسا به درس خواندن و ادامه تحصیل ترغیب و تشویق شوید.

انواع و اقسام لوازم تحریر در بازار و فروشگاه های مختلف وجود دارد. از لوازم تحریر خوشگل کلاسیک گرفته تا لوازم تحریر شیک مدرن. محصولات برندهای داخلی و یا برندهای باکیفیت خارجی. این شما هستید که انتخاب می‌کنید لوازم تحریرتان چه سبک و سویی با چه برندی باشد.

در ادامه مقاله به معرفی و تشریح 4 برند وارداتی لوازم تحریر خوشگل و جذاب که مطمئنا مورد علاقه شما نیز خواهد بود، پرداخته می‌شود. مجموعه تحریرگستر واردات انحصاری لوازم تحریر را از کشورهای فرانسه، اتریش، ژاپن و تایلند به عهده دارد. این کشورها لوازم تحریرهای با کیفیت بالایی را به بازار جهانی عرضه می‌کنند. لازم به ذکر است که محصولات برند زبرا از کشور ژاپن، محصولات برند کورس از کشور اتریش، محصولات برند تاریفلد از کشور فرانسه و محصولات برند سوپربایند از کشور تایلند است.

نمونه هایی چند از بهترین برندهای لوازم تحریر خوشگل در دنیا و ایران

مجموعه تحریرگستر انواع و اقسام لوازم تحریرهای خوشگل را از کشورهای عنوان شده به صورت انحصاری وارد و به سرتاسر کشور پخش می‌کند. در این مقاله به چند نمونه لوازم تحریر فانتزی و کاربردی از هر کدام از برندها پرداخته شده است.

انواع ایندکس

  • ایندکس 4 رنگ نئونی
  • ایندکس 5 رنگ نئونی
  • ایندکس 8 رنگ
  • ایندکس 8 رنگ نئونی
  • ایندکس بزرگ 3 عددی

ایندکس 4 رنگ نئونی

ایندکس یا کاغذ یادداشت یکی از محصولات فانتزی و جذاب برند کورس است. این نوع ایندکس با 4 رنگ و مدل نئونی برای علامت گذاری و یا یادداشت نویسی کوتاه قابل استفاده است. این نوع ایندکس ها جزو لوازم تحریرهای خوشگل کشور اتریش است که در 4 رنگ جذاب و زیبا تولید و صادر می‌شود. تعداد برگه های ایندکس 40 برگ در هر رنگ بندی است که بسیار کاربردی و به صرفه است. با لوازم تحریر خوشگل و رنگارنگ ایندکس، یادداشت هایی برای کسانی که دوستشان دارید بنویسید و لبخند را بر لبانشان بنشانید.

برای مشاهده و خرید ایندکس فوق بر روی لینک محصول کلیک کنید.

انواع روان نویس

  • روان نویس ژلی ساراسا نئون
  • روان نویس ژلی ساراسا وینتج
  • روان نویس آایکس 7
  • روان نویس ژلی ساراسا کلیپ

روان نویس ژلی ساراسا نئون

روان نویس ژلی ساراسا محصول برند زبرای ژاپن است. این لوازم تحریر خوشگل در 5 رنگ سبز، بنفش، نارنجی، سرخابی و سبز موجود هستند. این روان نویس به شدت خوش دست است. قطر نوک آن 0.5 میلی متر است به همین خاطر نازک و خوش خط نوشته می‌شود. به هیچ وجه جوهر پس نمی‌دهد. مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان است.

برای مشاهدات بیشتر و افزودن این لوازم تحریر خوشگل به سبد خرید خود از طریق لینک زیر محصول اقدام کنید.

انواع کلاسور

  • کلاسور 26 سوراخه
  • کلاسور 2 حلقه و 4 حلقه
  • دفتر کلاسوری 26 سوراخه
  • کلاسور کش دار

کلاسور 26 سوراخه

کلاسور وسیله پرکاربردی که می‌تواند به راحتی اسناد، مدارک و برگه های هر کسی را دسته بندی کند و به آن ها نظم بدهد. این محصول یکی از لوازم تحریر خوشگل برند سوپربایند است. برندی که خوشنام و مشهور است. این نوع از کلاسورها مناسب برای محصلان و به ویژه دانشجویان هر رشته تحصیلی است. در ادارات، مدارس و بیمارستان ها برای بایگانی مدارک و اسناد مهم استفاده می‌شود.

کافی است برای مشاهده اطلاعات بیشتر از این لوازم تحریر خوشگل و فانتزی به لینک زیر مراجعه کرده و ثبت سفارش کنید.

انواع پایه نگهدارنده

  • پایه نگهدارنده کاغذ رومیزی تاریفلد مدل 3d
  • پایه نگهدارنده کاغذ رومیزی تاریفلد مدل متال
  • پایه نگهدارنده کاغذ تاریفلد مدل آنتی میکروبیال
  • پایه نگهدارنده دیواری کاغذ تاریفلد مدل متال
  • پایه نگهداری رومیزی تبلت

پایه نگهدارنده رومیزی تبلت

پایه نگهدارنده یکی از محصولات برند تاریفلد است. این برند محصول کشور فرانسه است. مناسب برای کودکانی که مرتب از تبلت خود استفاده می‌کنند. این پایه نگهدارنده قابلیت نگهداری تبلت به دوصورت عمودی و افقی را دارد. همچنین به دیوار نیز متصل می‌شود. برای استفاده در ادارات، مغازه ها و… تعبیه شده است.

برای مشاهده این لوازم تحریر خوشگل و پرکاربرد به لینک زیر تصویر مراجعه نمایید.

سخن آخر

خرید لوازم تحریر خوشگل و فانتزی یکی از ملزومات این روزهای والدین و خانواده ها است. لوازم تحریری بخرید که کودکان را تشویق و ترغیب به درس خواندن کند. البته باید به این نکته توجه کرد که بایستی محصولات برندهایی را تهیه کرد که امتحان خودشان را از نظر کیفیت بالا داده باشند. در مقاله فوق به مجموعه فروشگاه تحریرگستر اشاره شد. این فروشگاه عمده واردات انحصاری لوازم تحریرهای برند به نامی چون محصولات برند کورس، برند تاریفلد، برند سوپربایند و همین طور برند زبرا را در اختیار دارد.

برای خرید عمده از مجموعه لوازم تحریر تحریرگستر کافی است با شماره تماس 02188325184 ارتباط برقرار کنید تا با مشاوره رایگان خرید خود را ثبت سفارش نمایید. فروشگاه تحریرگستر تمامی سفارشات را در اسرع وقت به تهران و سایر شهرستان ها ارسال می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *