لوازم التحریر

معرفی انواع ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد

ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد- تحریرگستر

چند نوع ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد، نام ببرید. فکر کردن لازم ندارد. جواب همگی یک کلمه است. مداد. درست است مداد قابلیت پاک شدن دارد. اما تنها ابزار نوشتاری نیست که قابلیت پاک شدن را دارا است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت لوازم تحریر نیز پیشرفت کرده است. هر اشتباهی قابل جبران است. هر غلط املایی و نوشتاری را می‌توان پاک کرد و از اول نوشت. اصولا یکی از روش های زیبانویسی غیر از خوش خط بودن، قلم خوردگی نداشتن متن است. بزرگسالان بیشتر با نوشت افزاری مثل خودکار سر و کار دارند.

شاید فکر کنید نوشت افزاری مانند خودکار را نمی‌توان پاک کرد. چون جوهر خودکار پاک شدنی نیست. اما باید گفت ابزاری به نام لاک غلط گیر، حلال این مشکل است. محصلان، دانش آموزان و دانشجویان عزیز حتما با این لوازم تحریر آشنایی دارند. چرا که سر و کارشان با جزوه نوشتن و پاک کردن اشتباهاتشان است.

در ادامه این مقاله به معرفی انواع ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد، پرداخته می‌شود. این ابزارها محصولات برندی هستند که از طریق فروشگاه لوازم تحریرگستر وارد کشور شده و به فروش می‌رسند.

مجموعه لوازم تحریرگستر با توجه به اقلام مورد نیاز کشور، فعالیت خود را برای واردات انحصاری محصولات به نام و مشهور برند کورس، برند زبرا، برند تاریفلدو همچنین برند سوپربایند آغاز کرد. شما خریداران و فروشندگان لوازم تحریر می‌توانید سایت مجموعه تحریرگستر و همین طور محصولات مختلف و متنوع برندهای نام برده شده را با کلیک بر روی لینک ها، مشاهده و بعد از بهره گیری از مشاوره رایگان این سایت، با خیالی آسوده خرید خود را ثبت سفارش نمایید.

مداد سیاه

از محصولات با کیفیت برند کورس، مداد سیاه است. لوازم تحریر کورس محصول کشور بسیار توسعه یافته اتریش است. اتریش در تولیدات و صادرات صنعت لوازم تحریر جزو اولین های دنیا است. این مدادهای زیبای فانتزی در دو نوع جعبه و بلیستر بسته بندی می‌شوند. محتوای جعبه شامل 12 عدد مداد سیاه است. محتوای بلیستر شامل 4 عدد مداد سیاه است.

مدادهای سیاه کورس در 4 طرح مختلف و شیک تولید و به بازار عرضه می‌شوند. نوک این مدادهای سیاه HB است. برای همین مغز آنها بسیار نرم و روان می‌نویسد. همین طور این نوع مدادهای سیاه دارای بدنه ارگونومیک است. این نوع مدادها به آسانی تراش می‌شوند. چون از چوب های بسیار باکیفیتی ساخته شده‌اند.

پاک کن های رنگی موج دار

یکی دیگر از محصولات لوازم تحریر پرفروش برند کورس، پاک کن های رنگی موج دار بسیار فانتزی و خوش رنگ است. پاک کن رنگی موج دار با طرحی اوگونومیک وارد و به سرتاسر کشور ارسال می‌شود. این پاک کن ها دارای کیفیت بالایی هستند. چون خیلی نرم هستند. زمان استفاده خرد نمی‌شوند و نمی‌شکنند. برای استفاده کودکان گزینه بهتر از این نمی‌توانید پیدا کنید. هر نوع اثر مدادی را به راحتی پاک می‌کند. بدون هیچ رد گذاشتن و سیاه کردن کاغذ. حتی مدادهایی مانند مداد سمی، لاتکس و فتالئین. این پاک کن ها در رنگ های متنوع در فروشگاه های لوازم تحریر موجود هستند.

مداد رنگی 6 گوش و 3 گوش

مداد رنگی های کورس در بسته های 12 رنگی، 24 رنگی و 36 رنگی به فروشگاه ها و لوازم تحریری ها عرضه و فروخته می‌شوند. مغز این مداد رنگی ها بسیار نرم و روان هستند. مداد رنگی های 6 گوش و 3 گوش در اشکال شش ضلعی و سه ضلعی دارای چوب با کیفیت و مرغوبی هستند. هر پاک کنی قابلیت پاک کردن مداد رنگی ها را ندارد. برای همین بایستی از پاک کن های با کیفیتی برای پاک کردن رد مداد رنگی ها استفاده شود.

شاید فکر کنید تنها ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد، مداد سیاه ساده ویا مداد رنگی ها باشد. اما بایستی به اطلاع شما رساند که خودکارها هم قابلیت پاک شدن را دارا هستند. پس در ادامه به معرفی انواع خودکار و ابزاری که برای پاک کردن خودکار به کار می‌رود، پرداخته می‌شود.

انواع خودکار و اتود خودکار

  • خودکار سوراری300
  • اتود خودکار کلیپ- آن مولتی
  • خودکار تی3
  • اتود خودکار ساراسا مولتی
  • خودکار اف- 701
  • خودکار اف 301 کامپکت
  • خودکار اف- 301
  • خودکار زد- 2
  • و…

در بین انواع و اقسام خودکارها به توضیح مشخصات یک نمونه از آن ها پرداخته می‌شود.

خودکار اف- 301

نوشت افزاری پرکاربرد و با کیفیت که محصول کشور ژاپن است. خودکار اف با قطر 0.7 میلی متر جزء خودکارهای نازک و خوش دست برند زبرا است. این خودکار با 5 رنگ بدنه مشکی، زرشکی، سرمه ای، سبز تیره و کبود به بازار عرضه شده است. با این خودکار زیبا و خوش خط خواهید شد.

انواع لاک غلط گیر

از لوازم تحریر دوست داشتنی که غلط ها و اشتباه های نوشتاری ما را پاک می‌کند، لاک های غلط گیر هستند. انواع لاک غلط گیر شامل:

  • لاک غلط گیر نواری دو طرفه
  • لاک غلط گیر اسکوتری فنسی

از بین این دو به ویژگی های لاک غلط گیر اسکوتری فنسی پرداخته می‌شود.

لاک غلط گیر اسکوتری فنسی

لاک غلط گیر، بهترین ابزاری است برای پاک کردن هر نوع ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد. مخصوصا برای پاک کردن جوهر انواع خودکار و اتود خودکار بکار می‌رود. این نوع لاک غلط گیر از محصولات شرکت کورس است. در تولید لاک غلط گیر اسکوتری از هیچ مواد سمی استفاده نشده است. این محصول فانتزی و بامزه در 4 رنگ جذاب و به شکل ارگونومیک از کشور اتریش وارد و به سرتاسر کشور عزیزمان ایران پخش شده است. از ویژگی های بارز این محصول بی نظیر چرخ دار بودن این ابزار برای استفاده آسان است. این نوع از غلط گیرها با پوشش کامل خط و بدون اثر و پوسته شدن بعد از کپی هستند. با خیال راحت از کیفیت محصول، با کلیک بر روی لینک، آن را به سبد خریدهای خود اضافه کنید.

با شناخت، خرید و استفاده از محصولات فوق، دیگر نگران اشتباه نوشتن و پاک کردن اشتباه های خود حتی با خودکار و اتود خودکار نباشید. ابزارهای زیادی در دسترس هستند که آموزش و تربیت کودکان را آسان و راحت کرده است. خرید لوازم تحریر جذاب و فانتزی یکی از این راه‌ها است. همچنین این نوشت افزارهای نفیس می‌تواند یک هدیه به کسانی که دوستشان دارید، باشد. به والدین و افرادی که به دنبال ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد، هستند، محصولات پرفروش برند خارجی تحریرگستر را معرفی کنید. با یک بار خرید از این مجموعه، مشتری دائم خواهید شد.

سخن آخر

ساده ترین ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد، مداد است. مدادهای سیاه به راحتی با هر پاک کنی پاک خواهند شد. اما در مقاله فوق غیر از مداد سیاه و پاک کن، به انواع خودکار و انواع اتود خودکار نیز اشاره شد. برای پاک کردن نوشت افزاری غیر از مداد، می‌توان از انواع لاک غلط گیر نیز استفاده کرد. مجموعه معتبر و خوش نام تحریرگستر یکی از بهترین فروشگاه های عمده و خرده لوازم تحریر است. این مجموعه واردات انحصاری برندهای مشهور دنیا مثل محصولات برند کورس، برند زبرا، برند سوپربایند و برند تاریفلد را در اختیار خود دارد.

برای خرید انواع ابزاری برای نوشتن که قابلیت پاک شدن دارد، وارد سایت فروشگاه تحریرگستر شوید. همچنین برای مشاهدات بیشتر و خرید عمده انواع و اقسام لوازم تحریر کاربردی و پرفروش کافی است با شماره تماس 02188325184 ارتباط برقرار کنید. مجموعه فروشگاه تحریرگستر به صورت مشاوره رایگان و تخصصی، خدمات و لوازم تحریر خود را به سرتاسر ایران در اسرع وقت ارسال می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *