اتود جنمی

  • قطر نوک: 0.5 میلی متر
  • رنگ بدنه: صورتی، قرمز، سبز، آبی کمرنگ، آبی، مشکی

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فروش از انبار فروشگاه تحریر گستر

فرصت خرید امروز

به سرتاسر ایران

  • حمل و نقل

ارسال با پست به آدرس شما

با باربری در صورت خرید عمده

2 تا 3 روز

در سرتاسر ایران

  • پیک ویژه

تحول کمتر از 24 ساعت 

مخصوص تهران

  • امکان ارسال به سرتاسر ایران
  • 7 روز بازگشت وجه

توضیحات

اتود جنمی با قطر نوشتاری 0.5 میلی متری محصول زبرای ژاپن است. این نوک مدادی نویسنده را به نوشتن ترغیب می‌کند. زیرا رنگ بدنه های این اتود شفاف و خوش رنگ هستند. این رنگ ها از جمله  صورتی، قرمز، سبز، آبی کمرنگ، آبی و مشکی می‌باشند.

پوششی لاستیک در بدنه نوک مدادی قرار داده شده که باعث نرمی مداد و در نتیجه خسته نشدن انگشتان دست هنگام نوشتن می‌شود. پاک کنی بالای این محصول قرار داده شده که در مواقع ضروری و نداشتن پاک کنی در دسترس، به کمک نویسنده می‌آید.

با توجه به جنس استفاده شده در بدنه این مداد، سبکی را برای مصرف کننده به ارمغان آورده است. از این رو با خرید اتود جنمی صاحب یک مداد سبک و بسیار خوش دست شوید.

اتود جنمی مناسب چه افرادی است؟

ابزار نوشتاری جنمی پوششی لاستیکی در محل قرار گرفتن نوک انگشتان دست دارد. به همین سبب این اتود برای نوشتن تندنویسان و همچنین کسانی که روزانه به مدت طولانی مشغول نوشتن و یا طراحی هستند، مناسب است. مهندسین هم جزو افرادی هستند که خواهان این نوع محصول خوش دست و شیک هستند.

اتود جنمی در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

اتود مدل جنمی در هر مکانی که کاغذی برای نوشتن وجود داشته باشد، می‌تواند استفاده گردد. در مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه، بهترین گزینه برای دروس نوشتاری است. دانشگاه ها، شرکت های مهندسی و طراحان، نقشه کش های معمار و… می‌توانند از داشتن چنین محصولی بهره ببرند.

سخن آخر

اتود جنمی محصولی با کیفیت  با رنگ بدنه های شاد و زیبا است. این مداد گرافیتی بسیار سبک و خوش دست است. خریداران و استفاده کنندگان از داشتن آن رضایت کامل داشتند. شفاف بودن این محصول آن را به یک اتود دلخواه برای دانش آموزان و دانشجویان در آورده است.

برای مشاهده، اخذ اطلاعات بیشتر و خرید محصول فوق با شماره 02188325184 تماس برقرار نمایید.

 

نقد و بررسی مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتود جنمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژگی های محصول

قطر نوک

0.5 میلی متر

رنگ بدنه

صورتی, قرمز, سبز, آبی کمرنگ, آبی, مشکی