اتود خودکار کلیپ-آن مولتی اف

  • قطر نوک: 0.7 میلی متر
  • رنگ بدنه: صورتی، نارنجی، سبز، آبی، بنفش
  • رنگ جوهر: مشکی، آبی، قرمز، سبز، طوسی

 

263,000 تومان

14 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فروش از انبار فروشگاه تحریر گستر

فرصت خرید امروز

به سرتاسر ایران

  • حمل و نقل

ارسال با پست به آدرس شما

با باربری در صورت خرید عمده

2 تا 3 روز

در سرتاسر ایران

  • پیک ویژه

تحول کمتر از 24 ساعت 

مخصوص تهران

  • امکان ارسال به سرتاسر ایران
  • 7 روز بازگشت وجه

توضیحات

این نوع از اتود خودکار کلیپ-آن مولتی اف دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. شما می توانید با خرید یک خودکار صاحب چندین خودکار با رنگ های مختلف و متنوع بشوید. کسانی که عادت دارند برای نوشتن یادداشت روزانه از چند رنگ خودکار استفاده کنند، با اتود خودکار کلیپ-آن مولتی اف کارشان راحت تر خواهد شد.

بدنه این خودکار رنگ بندی های زیبایی مانند رنگ صورتی، نارنجی، آبی، بنفش و یا حتی سبز دارد. شما می توانید برحسب رنگ مورد علاقه خود یکی از این رنگ ها را انتخاب کنید. با انتخاب هر رنگ بدنه ای از این خودکار همزمان رنگ جوهر های مشکی، طوسی، قرمز، آبی و سبز را در اختیار خواهید داشت.

در ضمن اتود خودکار کلیپ-آن مولتی اف قطری به اندازه 0.7 میلی متر دارد که مناسب برای استفاده همگان است.

استفاده از اتود خودکار مناسب چه افرادی است؟

این خودکار بنا به رنگ های مختلف جوهر خود قابل استفاده برای دانش آموزان در مدارس و دانشجویان در دانشگاه ها است. استفاده از رنگ های گوناگون اتود خودکار کلیپ-آن مولتی اف باعث زیبا و مرتب دیده شدن نوشته های دانش آموزان و دانشجویان عزیز خواهد شد.

برای معلمان و اساتید هم اتود خودکار چندرنگی مناسب و لازم است. چون برای نوشتن جزوه و نت میتوانند از رنگ های آب و مشکی خودکار استفاده کنند. همچنین برای تصحیح برگه های امتحانی از جوهر رنگ قرمز استفاده کنند.

همچنین افراد دیگری چون کارمندان بخش های دولتی و خصوصی نیز می توانند از اتود خودکار استفاده بهینه جهت خدمت به مردم انجام دهند.

در چه مکان هایی می توان از اتود خودکار استفاده کرد؟

اتود خودکار کلیپ-آن برای مدارس و دانشگاه ها مناسب است. چرا که اگر دانش آموز و یا دانشجو هستید احتمالا به خودکار با رنگ جوهرهای متنوعی نیاز دارید. شما عزیزان می توانید در خرید چندین خودکار با رنگ متفاوت صرفه جویی کنید و به جای آن از یک خودکار با رنگ جوهرهای گوناگون مثل اتود خودکارهای رنگی خرید کنید. با خرید این نوع از اتود خودکارها در جامدادی هم فضا بازتر خواهد شد.

چگونگی خرید اتود خودکار کلیپ-آن مولتی اف

اتود خودکار کلیپ-آن مولتی اف یکی از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد مجموعه تحریرگستر است. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید عمده و خرده این اتود خودکار بی نظیر با شماره تلفن 02188325184 تماس حاصل کنید.

 

 

نقد و بررسی مشتریان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتود خودکار کلیپ-آن مولتی اف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویژگی های محصول

قطر نوک

0.7 میلی متر

رنگ بدنه

"صورتی", "نارنجی", "سبز", "آبی", "بنفش"

رنگ جوهر

"مشکی", "آبی", "قرمز", "سبز", "طوسی"