لوازم التحریر

پاکت گرم کننده غذا چیست و چه کاربردی دارد؟

پاکت گرم کننده غذا

پاکت گرم کننده غذا برای بسته بندی مواد غذایی یک ابزار الزامی است. مواد غذایی  باید در شرایط ایمن برای مصرف به مقصد برسند. به سادگی بسته بندی مواد غذایی سرد شده با کیفیت بالا بخشی جدایی ناپذیر از زنجیره تامین است زیرا بسیاری از کسب و کار های صنعت موادغذای به ان بستگی دارد. اطمینان از ایمن بودن غذای شما برای مصرف اولین گام برای اطمینان مشتریان است. این اغلب اولین برداشت مصرف کنندگان و مشتریان از شرکتهای مواد غذایی است.

آشنایی با پاکت گرم کننده غذا

پاکت گرم کننده غذا با نام پاکت های حرارتی نیز شناخته می‌شود. تحویل غذای سرد و گرم نمونه های کاملی از کاربرد این کیسه های  حرارتی است. درحالی که به طور موثری دمای داخل را حفظ می‌کند، غذای گرم را گرم و غذای سرد را سرد نگه‌ می دارد.

 پکیج‌های حرارتی بسته بندی‌های ویژه ای هستند که برای حفظ دمای ثابت محتویات برای یک دوره زمانی خاص ظراحی شده‌اند. آنها اغلب برای حمل و نقل مواد غذایی، داروها، نمونه‌های آزمایشگاهی و سایر موادی که نیاز به دمای ثابت در هنگام نگهداری یا حمل و نقل دارند استفاده می‌شود که از یک لایه بیرونی ساخته شده از مواد مقاوم در برابر آب و هوا و یک لایه داخلی از حباب و عایق تشکیل شده‌اند. پاکت‌های عایق حرارتی مجهز به لایه داخلی ضدآب هستن که می‌توان با استفاده از آن برای گرم کردن غذا هم اقدام کرد. یک پاکت عایق که ذات هر چیزی را که ارسال می‌کنید حفظ می‌کند. از کره بدن گرفته تا محصولات پخته شده…

کاربرد پاکت گرم کننده غذا

چه ماهی یخ زده یا شمع‌های حساس به گرما، این شگفتگی‌های پاکت حرارتی دمای مطلوب را حفظ می‌کنند و تضمین می کنند محصولات در شرایط عالی به مقصد می‌رسند. دیگر خبری از شکلات‌های ذوب شده یا گوشت‌های ذوب شده با پاکت‌های حرارتی سرد و گرم نیست.

پاکت گرم کننده غذا مانند مانعی بین محصولات فاسد شدنی و دمای ببرون محیط ایجاد می‌کند.  این بسته های حرارتی برای عایق شده برای کارایی نهایی ساخته شده‌اند و ارسال یکپارچه اقلام حساس به دما را فراهم می‌کنند و از رسیدن آنها به شرایط بکر اطمینان می‌دهند.

طراحی بادوام این پاکت‌ها در برابر پارگی و نشت مقاوم است و ایمنی محتویات شما را در شرایط مختلف تضمین می‌کند. پاکت های حرارتی، ایده‌آل برای اقلام حساس به نور، رطوبت، گرما و سرما مواد غذایی را در دمای حفظ شده نگه‌ می‌دارند. ابزار همه کاره برای نیاز‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. این پکیج‌ها برای حمل و نقل طیف وسیعی از کاربردها عالی هستند. از ارسال سبزیجات یا گوشت منجمد گرفته تا تازه نگه داشتن مواد غذایی در سفر‌های جاده‌ای…

فرقی نمی‌کند مواد فاسد شدنی، دارو یا لوازم آرایشی را حمل کنید، پست کننده‌های حباب حرارتی ما محافظت بی نظیری در برابر گرما، سرما و رطوبت ارائه می‌کنند. و با ساختار سبک خود، آنها یک گزینه مناسب و مقرون به‌صرفه برای مشاغل تجارت الکترونیک و افراد به طور یکسان هستند.

پاکت گرم کننده غذا
انواع پاکت گرم کننده غذا

چه نوع محصولاتی را باید در پاکت گرم کننده غذا ارسال کرد؟

هدف اصلی  پاکت گرم کننده غذا، ارسال محصولات حساس به دما است. اگر مواد غذایی، دارویی و یا هر محصولی را که در معرض ذوب شدن است ارسال شود، پاکت‌های حرارتی یک راه عالی برای مبارزه با دمای گرم در مسیر رسیدن به مقصد است.

لایه بیرونی از فویل انعکاسی ساخته شده است و ۹۶٪ گرمای تابشی را به منبع منعکس می‌کند. قسمت داخلی آستر پاکت دارای دو لایه حباب های پلی اتیلن است که یک شکست حرارتی بین هوای داخل بسته و هوای بیرون ایجاد می‌کند.

مزیت استفاده از پاکت گرم کننده

·        گرم نگه داشتن غذا

·        حفظ دمای داخلی پاکت

·        قابلیت ضد‌ابی و ضد نشت

·        حمل و نقل آسان

·        سهولت مصرف برای مشتریان

یک پیشنهاد ویژه

از آنجایی که تقاضا برای خدمات تحویل غذا در حال افزایش است، پاکت گرم کننده غذا در طول سفر از رستوران تا منزل مشتری بسیار مهم است که برای حفظ دمای غذا طراحی شده است و تاثیر بسزایی در رضایت مشتریان دارد. برای آشنایی بیشتر با پاکت های بسته بندی با شماره  02188325184  تماس بگیرید و یا به سایت تحریر گستر مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *