لوازم التحریر

برندهای لوازم التحریر معتبر جهان را بشناسیم

برندهای لوازم التحریر

آشنایی با برند‌های لوازم‌ التحریر:

در دنیای امروز که انگشتانمان بر روی صفحه کلید‌ها می‌رقصند و پیام‌ها با سرعت نور ارسال می‌شوند، لذت نوشتن با یک خودکار با‌کیفیت را نباید فراموش کرد. باتوجه به اینکه لوازم‌ التحریر از ضروری‌ترین ابزار‌ها برای تحصیل در هر مقطعی است، باید برندهای لوازم‌ التحریر را شناخت. کارمندان، دبیران، دانشجویان، دانش‌آموزان و… از این محصولات استفاده می‌کنند. باتوجه به نیاز گسترده‌ای که در زمینه لوازم‌التحریر داریم، لازم است که شناخت بیشتری از برندهای لوازم التحریر داشته باشیم. هدف ما از این مقاله کمک و راهنمایی جهت انتخاب وخرید به‌صرفه شماست.

super bind

برند لوازم التحریر سوپر بایند
برند لوازم التحریر سوپر بایند

سوپربایند یکی از برندهای لوازم التحریر تایوانی شناخته‌شده است که در حوزه تولید لوازم‌التحریر مرتبط با نظم‌دهی جزاوات، کتاب‌ها ودفاتر فعالیت می‌کند. از جمله محصولات این برند می‌توان به کلیربوک، کلاسور، کاور‌پلاستیکی، پوشه، انواع دستگاه‌های فنرزن. دستگاه‌های برش کاغذ، فنر پلاستیکی، فنر فلزی، طلق و…اشاره کرد. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات و قیمت متناسب مورد توجه بازار تحریر قرار گرفته است.

یکی از بهترین برندهای لوازم التحریر و توليدکننده دستگاه‌های صحافی که  به دلیل کیفیت بالا و مواد‌ اولیه مرغوب به جایگاه بالایی رسیده‌است.
دستگاه‌های صحافی دستگاه‌هایی هستند که عمل صحافی را به شکل ماشینی انجام می‌دهند. در گذشته صحافی به صورت می‌گرفت. اما امروزه با دستگاه‌های برند سوپربایند این عمل را به شکل اتوماتیک انجام می‌دهند. عمل صحافی با هر یک از این دستگاه‌ها به شیوه مختلفی انجام می‌شود. این دستگاه‌ها در انواع دستگاه‌های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک موجود است. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این محصولات به سایت تحریرگستر مراجعه کنید و از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید.

tarifold

برند لوازم التحریر تاریفولد
برند لوازم التحریر تاریفولد

از دیگر برندهای لوازم التحریر، برند فرانسوی تاریفولد است که از تولید‌کنندگان لوازم‌التحریر خاص اداری به شمار می‌رود. برند تاریفولد با سابقه فعالیت بیش از ۷۰ سال به عنوان یکی از پیشروان صنعت لوازم‌التحریر شناخته می‌شود.
برند تاریفولد از برند‌های مطرح تولیدکننده انواع لازم نگهدارنده کاغذ، انواع پایه‌های نگهدارنده، لوازم نگهدارنده مدارک، پایه‌های نگهدارنده لپ تاپ و… است. این برند توانسته با طراحی خارق‌العاده محصولات‌خود جایگاه ویژه و مهمی برای شرکت‌ها و مراکز‌آموزشی به‌دست آورد

Tarifold ازسال ۱۹۵۰ یک برند پیشرو در سازماندهی محیط کار و تولید پایه نگهدارنده  بوده‌است.این شرکت فرانسوی مخترع سیستم نمایش است، محصولی که در سراسر جهان به دلیل روش ساده، قابل اعتماد و راحت برای بهبود کارایی در کار‌های روزمره تحسین شده‌ است.
تاریفولد با تکیه بر ارزش‌هایی که باعث موفقیت آن شده‌است، با وعده‌ای بدون تغییر به آینده می‌نگرد: کار روزمره مردم و شرکت‌ها را آسان‌تر و کارآمدتر کند. تمرکز این شرکت بر روی ارائه تجهیزاتی است که اطلاعات مناسب را در زمان مناسب برای کمک به مردم در تصمیم‌گیری صحیح ارائه می‌دهد. می‌توانید برای مشاهده و خرید برند لوازم‌التحریر تاریفولد به سایت تحریرگستر مراجعه فرمایید.

ZEBRA

 زبرا از معتبرترین برندهای لوازم التحریر
برند معبتر لوازم التحریر زبرا

 درمیان تنوع بی‌نظیر برندهای لوازم التحریر موجود در بازار، برند زبرا یک سر و گردن بالاتر از رقبای خود‌ایستاده است. این برند ژاپنی با قدمت بیش از یک قرن، با تکیه بر اصول فرهنگی غنی ژاپنی و تلفیق آن بافناوری‌های نوین، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان علاقه‌مندان به لوازم‌التحریر پیدا کند. برند زبرا توسط آقای‌ایشیکاوا ازسال ۱۹۱۴ فعالیت خود را آغاز کرد. این برند در جنگ‌جهانی دوم با شکست مواجه‌شد و بسیاری از امکانات خود را از دست داد ولی مجدداً در سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۰ توانست محبوبیت خود را در بازار کار به‌دست‌بیاورد. این برند امروزه در نقاط مختلف دنیا از جمله: انگلیس، آمریکا مشغول عرضه محصولات خود است.
کیفیت عالی محصولات زبرا باعث شده است که بسیاری از مشتریان این برند به مشتریان وفادار و رضایتمند تبدیل شوند.
زبرا روزانه در حال افزایش تنوع محصولی خود می‌باشد، از جمله محصولات شناخته‌شده این برند ماژیک‌های زبرا، اتود و مغز‌اتود زبرا، خودکار‌ها زبرا و… هستند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این برند به سایت تحریرگسترمراجعه کنید.

KORES

برند لوازم التحریر کورس
برند لوازم التحریر کورس

کورس یک برند لوازم التحریر بین‌المللی برجسته اتریشی است. برند کورس در سال ۱۸۸۷توسط ویلهلم‌کورسکا در اتریش پایه‌گذاری شد.گروه محصولات کورس بسیار متنوع و کاربردی طبقه‌بندی شده و توانسته‌است محصولاتی با استاندارد جهانی و کیفیت بالا را به بازار لوازم التحریر عرضه نماید.محصولات کورس بسیار متنوع و کاربردی طبقه‌بندی‌بندی شده است و محصولاتی مانند: ایندکس، انواع چسب، مواد رنگی، لاک غلط‌گیر، پاک کن، ماژیک نوک نمدی، رنگ انگشتی و…
این برند به تولید لوازم‌التحریر باکیفیت و قیمت مناسب شهرت دارد و به دلیل تنوع زیاد محصولی ورنگبندی، این برند مورد توجه جامعه مدارس و ادارات قرار‌گرفته است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت تحریر‌گستر مراجعه فرمایید.
در اوایل قرن بیستم kores گسترش یافت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های جهانی که محصولات شیمیایی مثل کاغذ کردن را تولید می‌کند، شناخته شد. پس از کاهش فروش کاغذ کربن به علت تغییر فناوریkores شروع به تمرکز بر تولید چسب چوب و گسترش کسب و کار کرد.
کورس در حال توسعه محصولات با کیفیت بالا و نوآورانه با رویکرد سبک زندگی و متناسب بانیاز‌های دانش‌آموزان و دانشجویان است.

Faber-castell

فابرکاستل- برند لوازم التحریر
فابرکاستل- برندهای لوازم التحریر

فابرکاستل از آشناترین و بنام‌ترین برندهای لوازم التحریر است. این شرکت حدود ۲۶۰ سال پیش در آلمان تأسیس شد و در حال حاضر جز قدیمی‌ترین شرکت‌های صنعتی لوازمالتحریردر دنیا به‌شمار می‌رود. این شرکت پیشرو در تولید مداد‌های چوبی با طیف متنوعی از محصولات برای نگارش، طراحی، نقاشی فعالیت دارد. اصلی‌ترین دلیل پیشرفت و محبوبیت این برند در جامعه، کیفیت فوق‌العاده محصولاتش است. چرا که توانسته رضایت بسیاری از افراد معتبر و بزرگ، از جمله نقاش بزرگ ( ونسان ون گوگ) را جلب کند.
این برند نامدار هر سال یک قلم را به عنوان قلم سال خود انتخاب می‌کند. این قلم‌ها معمولاً ویژگی خاصی دارند و به عنوان نماد فابرکاستل در آن سال انتخاب می‌شوند. در دنیای رنگارنگ لوازم‌التحریر، برند فابرکاستل همچون الماسی درخشان می‌درخشد. برند فابرکاستل ترکیبی منحصر به فرد از سنت و نوآوری را ارائه می‌دهد. این برند با قدمت تاریخی درخشان همواره به کیفیت و اصالت محصولات خود وفادار مانده‌است. در عین حال، فابرکاستل با درک نیاز‌های روزافزون جامعه به طور مداوم محصولات جدید و نوآورانه‌ای را به بازار عرضه می‌کند.

steadtler

لوازم التحریر استدلر
لوازم التحریر برند استدلر

برای شناخت بهتر برندهای لوازم التحریر لازم است با تاریخچه و محصولات آن برند آشنا شوید. برند استدلر‌ایده‌هارا به محصولات تبدیل می‌کند. ترکیب سنت و تعالی ابتکاری چیزی است که Steadtler را بسیار منحصربه‌فرد می‌کند. استدلر همیشه شعار خود را ” کارآمد برای اکولوژی ” جدی گرفته است و این امر به همان اندازه که برای فرآیند‌های تولید اعمال می‌شود، در مورد محصولات نیز صدق می‌کند. استدلراز دیگر برند‌های لوازم‌التحریر معتبرکشور آلمان است. شروع فعالیت این برند از سال ۱۶۶۲بوده ولی این برند در تاریخ۱۸۳۵ با شروع فعالیت کارگاه صنعتی خود تحول چشمگیری یافت. این کمپانی بزرگ با دارا بودن برترین تکنولوژی، بهترین عملکرد، بالاترین کیفیت، موفقیت خوبی به‌دست آورده‌است. از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی می‌توان به خودکار‌های فانتزی، مداد‌های تخصصی لوموگراف، مداد‌های پیشرفته و پکس، محصولات سری‌تریپلاس، سری محصولات پریمیوم اشاره کرد.

Europen

لوازم التحریر یوروپن
لوازم التحریر یوروپن

یکی از برندهای لوازم التحریر معروف، یوروپن است. این برند فعالیت خود را سال ۱۹۹۹ در اروپا همزمان با رونمایی از واحد پولی (یورو) آغاز کرد. شرکت یوروپن با هدف ارائه نوشت‌افزار‌های لوکس و قیمت به‌صرفه تأسیس گردید. تولیدات قلم و خودکار‌هایی که با حکاکی‌های شیک و خاص با تلفیق طلا و بسته‌بندی‌های زیبا بود تأثیرزیادی در به شهرت رسیدن این برند داشت. مدل‌های مختلفی از خودکار توسط برند یوروپن تولید و ساخت می‌شود.

تنوع این مدل‌ها، حق انتخاب مشتریان را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا با سلیقه خود دست به انتخاب بزنند. یوروپن تولیداتش را متناسب با فرهنگ و تمدن هر ملتی بومی‌سازی می‌کند که این کار سبب نفوذ به قلب‌های مردمان هر کشور می‌شود. از جمله این قلم‌های خاص بومی‌سازی شده، می‌توان به قلم‌های منشور کوروش، خیام، حافظ، مولانا، فردوسی و… اشاره کرد که یا منقوش به عکس و تصویر آنهاست و یا شعرو نوشته‌ای متعلق به آن‌ها بر رویش نقش بسته است.

OWNER

برند اونر
برند اونر

برند اونر از برندهای لوازم التحریر شناخته‌ شده و آشنا است که به تولید انواع نوشت‌افزار می‌پردازد. خاستگاه این برند به کشور کره بازمی‌گردد. تلاش شرکت اونر این است تا با بهره‌گیری از استاندارد‌های جهانی و به‌کار بردن نوآوری در کنار حفظ کیفیت خود، روزبه روز مخاطبانش را افزایش دهد. از پرفروش‌ترین محصولات این برند می‌توان به مداد رنگی‌ها، انواع ماژیک، مارکر و خودکار اشاره کرد. اعتبار بالای این برند به دلیل تنوع بسیار بالا و قیمت مقرون به‌صرفه محصولات اونراست
شرکت اونر با تولید محصولات نوآورانه و بسیار متنوع از طراحی محصول تا بسته‌بندی آن همچنین توجه به جزئیاتو انتخاب مواداولیه با کیفیت در تولید محصولات همواره تلاش نموده‌است محصولاتی منحصربه‌فرد و باکیفیت و استاندارد بسیار بالا را روانه بازار نوشت‌افزار نماید. نکته مهم و حائز اهمیت در مورد لوازم‌التحریر اونر، توجه به ویژه به ایمنی این محصولات است. این ویژگی مهم و کاربردی سبب شده که این دسته از محصولات برای کودکان و نوجوانان نیز قابل استفاده باشد‌. مخاطب برند اونر و محصولات تولیدی آن فقط دانش‌آموزان و دانشجویان نیستند. بلکه دیگر اقشار جامعه نیز از این محصولات استفاده می‌کنند.

PELIKAN

لوازم التحریر پلیکان
لوازم التحریر پلیکان

از دیگر برندهای لوازم التحریر جهان می‌توان به پلیکان اشاره‌کرد که حدود ۱۹۰ سال پیش در آلمان بنیان‌گذاری شد. این شرکت با بررسی نیاز بازار و مشتریان و همچنین ایجاد احترام به حقوق مشتریان و مصرف‌کنندگان توانسته پیشرفت خوبی بدست‌آورد و شرکت خود را جز سرترین شرکت‌های جهان کند. از محصولات این شرکت می‌توان به کاغذ کاربن، لوازم هنری و لوازم اداری از قبیل رنگ و کاغذ چاپگر اشاره نمود. شرکت پلیکان به دنبال تبدیل هر نیاز به یک نوآوری در محصول بود و با گذر زمان با هدف تحقق ارزش و احترام به حقوق مشتریان اقدام به تکمیل مجموعه خود نموده‌است.
شرکت پلیکان در سال ۱۳۴۵ در زمینه‌ی تولید لوازم‌التحریر اداری و مدرسه در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و در ابتدا محصولاتی مانند کاغذ کربن، جوهر خودنویس و ریبون دستگاه تایپ را تولید کرد، اما با گذشت زمان و با درنظر گرفتن نیاز افراد، محصولات خلاقانه‌ای مثل استامپ پد، جوهر استامپ، پاک کن، کاربن، انواع کاغذ اداری تولید کرد.
جالب است بدانید که شرکت پلیکان، خود مواد اولیه محصولات خود را تولید می‌کند.

parker

برند لوازم التحریر پارکر
برند لوازم تحریر پارکر

بدون شک یکی از معروف‌ترین و معتبرترین برندهای لوازم التحریر پارکر است که در زمینه‌ی انواع خودنویس لوکس و نوشت‌افزار فعال است که از سال ۱۸۸۸در آمریکا فعالیت خود راشروع کرد.
این شرکت با هدف کاهش هدررفتن و نشت جوهر‌های خودنویس و خودکار تأسیس شد. شروت پارکر در سال۲۰۰۹پوشش و ظاهر منحصربه‌فردی برای تولید قلم‌های خود طراحی کرد. سبک جدید، ظرأفت، مواد گرانب‌ها بع عناصر ضروری درطراحی تمان محصولات این شرکت تبدیل شد. جوهر خودکار‌های پارکر به طرز شگفت‌انگیزی روات بودند وبه سرعت روی کاغذ خشک می‌شدند. این فناوری، محصولات بالپوینت پارکر را به بهترین خودکار‌های توپی تبدیل کرد.

قلم‌های پارکر به دلیل کیفیت بالا، طراحی زیبا و نوآوری‌های فنی خود مشهور هستند. این قلم‌ها از مواد باکیفیت مانند رزین‌هاس مقاوم ساخته می‌شوند که به دوام و زیبایی آن‌ها کمک می‌کند‌. از انتخاب بهترین مواد اولیه تا استفاده از تکنولوژی‌های نوین، همه جزئیات تولید پارکر با هدف ارائه قلمی بی‌نظیر و بی‌عیب و نقص خدمت می‌کند. امروزه، پارکر با بیش از یک قرن تجربه به عنوان یکی از معتبرترین.و محبوب ترین برندهای قلم در سراسر  جهان شناخته می‌شود.

uni-ball

برندهای لوازم التحریر- یونی بال
برندهای لوازم التحریر- یونی بال

یونیبال یکی از قدیمی‌ترین برند‌های صنعت نوشت‌افزار در ژاپن است که به یکی از پرفروش‌ترین برندهای لوازم التحریر تبدیل شده است. هدف برند یونیبال از همان ابتدا، ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و نوآوری‌های پیشرفته بود. یکی از تولیدات محبوب این شرکت مداد‌های چوبی است. از دیگر محصولات این برند می‌توان به مداد می‌تسوبیشی اشاره کرد که هنگام ورود به بازار متنوع نوشت‌افزار با کیفیت بالا توانست در بین برند‌های مشهور دیگر جای گیرد. برند یونیبال، طی سال‌ها فعالیت خود، طیف گسترده‌ای از محصولات نوشت‌افزار را به بازار عرضه کرده است. این محصولات از خودکار‌های ساده و کاربردی گرفته تا خودنویس هاس لوکس و حرفه‌ای را شامل می‌شوند. یکی از ویژگی‌های بارز محصولات یونیبال، استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته در طراحی و ساخت آنهاست. نخستین محصولات یونی‌بال شامل قلم‌های‌جلو، قلم‌های ژله‌ای و مداد‌های ژله‌ای بودند.
ویژگی‌های برند یونی‌بال
کیفیت بالا: محصولات یونیبال با کیفیت بالا و مواد اولیه بادوام تولید می‌شود.
طراحی زیبا و آرگونومیک: محصولات یونیبال با طراحی زیبا، مدرن و آرگونومیک، همچنین ارائه شکل و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه می‌گردد.
نوآوری و فناوری: یونی بال به طور مداوم در حال توسعه فناوری‌های نوین و پیشرفت محصولات خوددسرمایه‌گذاری می‌کند.
مقاومت و دوام: محصولات یونیبال با مقاومت در برابر سایش و آسیب‌های مکانیکی، همچنین مقاومت در برابر آب و رطوبت، دوام بالایی دارند و می‌توانند به مدت طولانی استفاده شوند.

MONT-BLANC

لوازم التحریر مون بلان
لوازم التحریر مون بلان

مون بلان که بعضی مواقع آن را مونت بلنک هم می‌گویند، از لوکس‌ترین برندهای لوازم التحریر جهان است که در هامبورگ آلمان تأسیس گردید و در زمینه طراحی و ساخت نوشت‌افزار‌ها، ساعت، جواهرات، کالای چرمی، عینک آفتابی و عطر فعالیت دارد.
اولین محصول شرکت به نام Rouge et noir درسال ۱۹۱۰ خودکاری با کیفیت بسیار بالا در هامبورگ تولید‌شد که آن راmontblanc نام‌گذاری کردند و شهرت‌اش منجر به انتخاب montblanc به عنوان نام برند شد. از جمله محصولات مشهور این برند می‌توان به خودنویس خود که دارای قابلیت ردیابی بود اشاره کرد.
نام مون بلان نیز برای این شرکت برگرفته شده از کوه مون بلاک می‌باشد که یکی از مرتفع‌ترین کوه‌های اروپا می‌باشد و نماد برف نیز به عنوان نماد این شرکت برگزیده شده‌است.
آغاز کار برند مون بلان با یک خودکار شروع شد. برای عده‌ی زیادی از مردمدبرند مون بلاندیک نام آشناست آن رابا بسته‌بندی‌های هدیه و روبان‌های فانتزی می‌شناسند. در نتیجه برند مون بلان به دلیل تولید هدیه‌های شخصی همچون خودکار و قلم مون بلان تا ساعت شناخته شده است.

schwan-stabilo

برندهای لوازم التحریر- استابیلو
برندهای لوازم التحریر- استابیلو

برند stabilo یکی از برند‌های لوازم‌ التحریر آلمانی است. این کمپانی در سال ۱۸۵۵ تأسیس شد. این شرکت با برخورداری از خط تولید خلاقانه خود در سراسر جهان به عنوان اولین شرکت تولید‌کننده ماژیک هایلایترشناخته می‌شود. از مهم‌ترین تولیدات این شرکت آلمانی می‌توان به روان‌نویس‌های نوک نمدی و مدادرنگی اشاره کرد. محصولات استابیلو درچند گروه اصلی نوشت‌ افزار و لوازم‌ التحریر شامل انواع مداد‌سیاه، خودکاراستابیلو، روان‌نویس، اتود و… طراحی و تولید می‌شوند. محصولاتی بسیار با کیفیت با طرح‌های متنوع که هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌نماید.
stabilo برای فعالیت‌های تجاری خود سه بخش دارد:
ابزار نوشتن (stabilo)، لوازم آرایشی(schwan) و جدیدترین آن‌ها \”فضای باز\” با چهار شرکت سازنده تجهیزات تفریحی در فضای باز هستند. در سال ۱۹۲۵، برند stabilo توسط این شرکت راه‌اندازی شد. در آن سال‌ها، اولیت مداد ابرو از یک درماتوگراف ساخته شد که جراحان از آن در عمل‌هایی برای علامت‌گذاری پوشا استقاده می‌کردند. سال۱۹۷۰، بخش لوازم آرایشی گه قبلاً کوچک بود، به دومین پایه اصلی این گروه تبدیل شد، بنابراین لوازم‌ التحریر و لوازم آرایشی این شرکت به مشاغل جداگانه تبدیل شدند.

maped

برند مپد
برند لوازم التحریر مپد


برند Maped از سال ۱۹۴۷در کشور فرانسه تولید محصولات خود را آغاز کرده‌است. این برند جز برندهای لوازم التحریر مطرح است که زمینه تولید انواع نوشت‌افزار برای طیف وسیعی از جامعه فعالیت می‌کند. این برند فرانسوی به خوبی در ایران شناخته‌شده است. مپد ابتدا تولید‌کننده پرگار بود و هنوز هم سری پرگار‌های این برند فرانسوی از شهرت بسزایی برخوردار است. از سال۱۹۹۲مپد به یک تولیدکننده تمام عیار نوشت‌افزار تبدیل شد وبه سرعت جایگاه ویژه‌ای در بازار لوازم‌ التحریر جهان پیدا کرد. انواع محصولات مپد عبارتند از:
نوشت‌افزار: مپد مواد شمعی، مداد رنگی، پاستل، آبرنگ، گواش و…
لوازم رومیزی: مپد پانچ، تراش رومیزی، منگنه و…
اولین محصولات برند maped قطب نما‌های برنجی سنتی بود. Mapedمعتقد است که می‌توان از طریق نوآوری عملکردی، طراحی و وعده کیفیت، نتیجه یکپارچگی قوی بین فرآیند‌های ایجاد و ساخت، علاقه مصرف‌کنندگان را به بازار سنتی تجدید کرد. آن‌ها آینده را طراحی می‌کنند، نیاز‌های مصرف‌کننده را به طور مؤثر برآورده می‌کنند. عوامل اصلی عملکرد در همه محصولات، عملکرد و زیبایی هستند.

صفا کیان

صفا کیان- برند ایرانی لوازم التحریر
صفا کیان- برند ایرانی لوازم التحریر

شرکت صفا‌کیان از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغازکرد. این برند جز برندهای لوازم التحریر ایرانی است که با خودکار کیان به دلیل مرغوب بودن شناخته‌شد. این شرکت با برند کیان با گذر زمان توانست تنوع محصولات خود را بیافزاید و سالانه بیش از ۲۴۰ میلیون عدد خودکار تولید و به کشور‌هایی از جمله عراق، ترکمنستان، آذربایجان، تاجیکستان، قطر، ارمنستان صادر کند. این شرکت در حال حاضر با بهره‌گیری از مدرنترین ماشین آلات و مجرب‌ترین پرسنل، توانسته با عرضه خودکار‌های کیان به رقیبی جدی برای محصولات وارداتی با برند‌های معروف تبدیل شود.
گروه صنعتی صفا شامل مجموعه شرکت‌های پیشتاز و مستقر در استان‌های مختلف کشور بوده که در زمینه تولید مقاطع فولادی، سازه‌های فولادی، سازه‌های فلزی، صنعت پلیمر، سیم و کابل و صنایع غذایی نیز فعال است. بزرگترین بخش این گروه در زمینه تولید
انواع قطعات فولادی است. بر اساس استراتژی تیم صفا، این مجموعه با چشم انداز توسعه فعالیت تولیدی خود و افزایش سبد محصولات همواره در پی افزایش تنوع و ارتقا کیفیت محصولات خود است.

papco

پاپکو برند لوازم التحریر ایرانی
پاپکو برند لوازم التحریر ایرانی

پاپکو برخلاف عقیده اکثریت مردم، یک برند خارجی نیست بلکه شرکت پارسا‌پلاستیک با نام تجاری پاپکو یکی از برندهای لوازم التحریر ایرانی است که در سال ۱۳۶۳ افتتاح شد.این شرکت با هدف تولید انواع لوازم‌ التحریر اداری، مدیریتی، دانشجویی و سمیناری تأسیس گردید. محصولات برند پاپکو با سرلوحه قراردادن کیفیت عالی و قیمت مناسب، قابل رقابت با کالا‌های معروف خارجی است.

به طور کلی می‌توان گفت که تنوع لوازم اداری، تحریری، نوشتاری و… برند پاپکو از سایر برند‌های ایرانی بیشتر است.امروزه برند پاپکو لوازم مورد استفاده بسیاری از ادارات، مدارس، مؤسسات و آموزشگاه‌ها را نیز تولید می‌کند. انواع دفتر، کلاسور، پوشه دکمه‌دار، کیف فایل، زونکن و اکسپندینگ فایل از محصولات این برند شناخته می‌شوند.

آریا

برند لوازم التحریر ایرانی-آریا
برند لوازم التحریر ایرانی- آریا

آریا یکی از معروف‌ترین برندهای لوازم التحریر ایرانی است که در این صنعت بیش از ۶۰ سال سابقه دارد. این برند با نام خمیر‌های آریا در سال۱۳۴۰ فعالیت خود را آغاز کرد و با عنوان اولین تولید‌کننده خمیرهای‌بازی وخمیر‌مجسمه‌سازی در ایران شناخته‌شد.
امروزه این شرکت با دارا بودن۱۳۰محصول از جمله گواش، خمیرشنی، خط‌کش، ظروف‌پلاستیکی و… توانسته محصولات خود را در سطح خاورمیانه صادر کند. آریا ماموریت خود را تولید، ترویج محصولات نوشت‌افزار، آموزشی، هنری و سرگرمی برای تمامی سنین می‌داند.
محصولات شرکت آریا علاوه بر اینکه در بازار داخلی ایران به خوبی شناخته‌شده و مورد استقبال قرار گرفت است، در بازار‌های دیگر کشور‌ها نیز حضور دارد. صادرات محصولات شرکت آریا به سایر کشور‌ها نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت و توانمندی آن در رقابت با سایر برند‌های لوازم‌التحریر جهان است.

CBS

برند سی بی اس - لوازم التحریر ایرانی
برند سی بی اس – لوازم التحریر ایرانی

یکی دیگر از برندهای لوازم التحریر، سی‌بی‌اس است که یک برند معتبر اما تازه تأسیس ایرانی است. این برند در سال ۱۹۴۶تاسیس شد و به تولید و پخش لوازم‌اداری، آموزشی و فانتزی می‌پردازد. شرکت سیمای بی‌نظیر‌استقامت با نام تجاری سی‌بی‌اس با تولید انواع دستگاه‌های رومیزی، منگنه، پانچ، انواع گیره، سوزن از تولید ملی حمایت می‌کند و باعث می‌شود که مردم خرید به صرفه‌تری داشته‌باشند.
ویژگی برند سی‌بی‌اس، ضمانت پس از فروش کالا و همچنین داشتن قیمتی مقرون به صرفه نسبت به دیگر محصولات ایرانی است. برخی از محصولات این شرکت با نام پارسیکار نیز تولید و عرضه می‌شود. همچنین برخی از محصولات این شرکت که تکنولوژی ساخت آن‌ها در ایران وجود ندارد، از شرکت‌های چینی خریداری شده و در ایران بسته‌بندی و عرضه می‌شود.

PANTER

برند لوازم التحریر پنتر
برندهای لوازم التحریر ایرانی

امروزه دربین برندهای لوازم التحریر، اکثریت‌مردم با نام پرآوازه برند ایرانی پنتر آشنا هستند. پنتر باشعار کیفیت‌بالا، قیمت مناسب، پاسخگویی سریع توانسته در دل مردم جای گیرد. ماژیک‌های پنتر از تنوع محصولی بالایی برخوردار است. این برند ماژیک‌ها را در چند نوع طراحی و به بازارعرضه می‌کند. از جمله: ماژیک رنگ‌آمیزی، ماژیک علامت‌گذاری، ماژیک سی‌دی، ماژیک پرمننت و… است. از دیگر محصولات پنتر می‌توان به مداد رنگی، آبرنگ، مداد شمعی، مغز اتود، نوت‌استیک اشاره کرد.
پیتربا افزایش تنوع محصولات و کیفیت‌محصولات خود همواره در صنعت لوازم‌التحریر محبوبیت خود را حفظ می‌کند. برند ایرانی پنتر خلاقیت در طراحی و بسته‌بندی‌ محصولات را جهت رقابت با برندهای خارجی به گونه‌ای عالی به ثمر رسانده است. باتوجه به حضور رقبای خارجی در بازار تحریر ایران، پنتر توانسته با تولیدات با کیفیت، جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولات با قیمتی مناسب طرفداران خاص خود راپیدا کند.

انتخاب بهترین برندهای لوازم التحریر

کیفیت یا قیمت؟
در این مقاله، برندهای لوازم التحریر خارجی وایرانی معرفی شد. برند‌های معتبر خارجی به دلیل مواد‌اولیه مرغوب، کیفیت بهتری نسبت به محصولات ایرانی دارند. با این حال خرید محصولات ایرانی می‌تواند برایمان قیمت مقرون‌ به‌ صرفه‌ تری داشته باشد.مجموعه تحریرگستر خرید برند‌های خارجی باکیفیت و قیمت مناسب را برای شما امکان‌پذیر کرده‌است. برای اطلاعات بیشتر و خرید به سایت تحریر گستر مراجعه کنید و یا با شماره‌02188325184 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *