لوازم التحریر

وسایلی که باید در ست لوازم اداری خود داشته باشید

ست لوازم اداری- تحریر گستر

ست لوازم اداری، مجموعه‌ای از ابزار و وسایلی است که برای انجام امور اداری روزمره در ادارات و دفاتر مورد نیاز است. انتخاب ست لوازم اداری مناسب علاوه بر کارایی و تاثیری که روی کیفیت و سرعت کار شما دارد، می‌تواند فضای کار شما را متحول کند و انگیزه و خلاقیت شما را افزایش دهد. این ست طیف وسیعی از انواع نوشت افزار گرفته تا انواع ماشین اداری را شامل می‌شوند که هر یک نقش خاصی در انجام امور اداری ایفا می‌کنند.

ست وسایل اداری به کاربر این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیازها و سلیقه‌های خود، محیط کار خود را شخصی ‌سازی کند. این مقاله به شما راهنمایی می‌کند که چگونه می‌توانید بهترین ست اداری را برای نیازهای خود انتخاب کنید و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

پرکاربردترین وسایل در ست لوازم اداری

لوازم تحریر و اداری بخش جدایی ‌ناپذیر هر دفتر کار، مدرسه و خانه‌ای هستند. استفاده از این لوازم، نظم و کارایی را در انجام امور روزانه افزایش می‌دهد. ست لوازم اداری شامل مجموعه‌ای از نوشت ‌افزارها و ابزارهای کاربردی هستند که مهم‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را در ادامه می‌خوانید:

خودکار یا روان نویس

خودکار یا روان نویس، از وسایل اساسی و حیاتی در هر محیط کار هستند که برای انجام امور نوشتاری و اداری لازم‌اند. روان نویس‌ها با طراحی ارگونومیک و امکانات متنوع، تجربه نوشتن را برای کاربران بهبود می‌بخشد و قابلیت‌های ویژه‌ای نسبت به خودکار، به آنها عرضه می‌کند. در محیط‌های اداری از روان ‌نویس برای نوشتن متن‌های طولانی، سریع و ظریف استفاده می‌شود. برای مثال، خرید روان نویس ژلی ساراسا کلیپ سرمه ای (آبی پررنگ) برای ست لوازم اداری، به دلیل رنگ‌های متنوع و جذاب و قابلیت‌های مدرن آن بسیار پر تقاضا است.

غلط گیر

غلط گیر وسیله‌ای برای پاک کردن اشتباهات نوشتاری با خودکار و روان نویس است. این وسیله در دو مدل انواع غلط گیر نواری و غلط گیر قلمی عرضه می‌شود. غلط گیر به شما کمک می‌کند تا اشتباهات نوشتاری خود را به طور کامل و بدون برجای گذاشتن اثر، اصلاح کنید. برند اتریشی کورس، از پیشگامان در تولید غلط گیر مدرن است.

مداد یا اتود

مداد و اتود از دیگر نوشت افزارهای ضروری در لوازم اداری هستند. تفاوت این دو نوشت افزار با روان نویس، در راحت پاک شدن و رنگ‌های نوشتاری محدودتر است. مداد قابل تراشیدن است و بدنه‌ای چوبی دارد. اما اتود (مداد نوکی) با مغز مداد کار می‌کند و بدنه‌ای فلزی یا پلاستیکی دارد. برند زبرا در تولید اتود هم بسیار سرآمد است و می‌توانید از محصولات این برند بهره ببرید. اگر ترجیح شما مداد است، توصیه می‌کنیم از مدادهای برند کورس غافل نشوید.

اتود زبرا ساخت ژاپن- تحریر گستر
اتود زبرا ساخت ژاپن- تحریر گستر

پاک کن

اگر از مداد یا اتود استفاده می‌کنید، داشتن یک پاک کن مرغوب برای شما ضروری است. پاک ‌کن در ست وسایل اداری به شما کمک می‌کند تا اشتباهات خود را در نوشتن، طراحی و رسم به راحتی پاک کنید و به دنبال آن به نتیجه دلخواه خود برسید. برندهای زیادی از جمله برند کورس، در تولید پاک کن برای کاربران جهانی فعالیت می‌کنند.

کاغذ و دفترچه

استفاده از کاغذ یا دفترچه به شما کمک می‌کنند تا به طور موثر و کارآمد، ایده‌ها، افکار و برنامه‌های خود را سازماندهی کرده و به ثبت برسانید. در محیط اداری مهم است که حتما هنگام سفارش کاغذ و دفترچه‌ها، از برندهای مطرح و مرغوب خرید کنید تا نوشته‌های مهمی که روی آنها ثبت می‌شوند کمتر در معرض آسیب باشند.

کاور کاغذ

کاور کاغذ، لایه‌ای نازک و شفاف از جنس پلاستیک یا طلق است که برای محافظت از اسناد و اوراق در ست لوازم اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. با پوشاندن کاغذ و دفترچه با کاور، از آنها در برابر عوامل مخربی مانند گرد و غبار، رطوبت، پارگی، خط و خش و یا پاره شدن محافظت می‌شود. این امر به خصوص برای اسناد و اوراق مهمی که باید به طور کامل و سالم بایگانی شوند، حائز اهمیت است. از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این وسیله، برند فرانسوی تاریفولد است که انواع کاور کاغذ از جمله آهنربایی، چسبی، آویزدار و… را به فروش می‌رساند.

پایه‌های نگهدارنده

این وسیله اداری در انواع مختلفی از جمله پایه نگهدارنده کاغذ، موبایل، تبلت، مجله و… تولید می‌شوند و می‌توانند دیواری، بازویی، ایستاده یا رومیزی باشند. این پایه‌ها، وسایل نام برده را در جا و حالتی که کاربر بخواهد نگه می‌دارند. با این کار از آسیب دیدن، گم شدن و پراکندگی اسناد جلوگیری می‌کنند. همچنین به صرفه جویی در فضای کار کمک می‌کنند و مانع خستگی کاربر می‌شوند. برند تاریفولد از تولیدکنندگان پایه‌های نگهدارنده در انواع و مدل‌های گوناگون است.

دستگاه صحافی

دستگاه صحافی (ماشین های اداری) می‌تواند در مدل‌های مختلف مثل برقی، دستی، فنری، منگنه‌ای و… باشد. برای مثال، انواع دوخت انبری یک دستگاه صحافی به وسیله منگنه است که در ست لوازم اداری به شما کمک می‌کند تا اسناد و مدارک مهم را به هم منگنه کنید. اگر برای صحافی از فنر استفاده می‌کنید، انواع فنرزن مناسب شما خواهد بود. برای خرید دستگاه صحافی، ماشین ‌های اداری سوپر بایند را بررسی کنید.

پوشه (زونکن)

پوشه یا زونکن، ابزاری برای بایگانی و دسته ‌بندی مدارک و اسناد است. با قرار دادن هر دسته از اسناد و اوراق در یک پوش مجزا، می‌توانید به راحتی آنها را پیدا کرده و از گم شدن یا جابجا شدن آنها جلوگیری کنید. پوشه همچنین برای محافظت از اسناد در برابر آسیب‌های محیطی کاربرد دارد. خرید پوشه به خصوص برای افرادی که با حجم زیادی از اسناد و اوراق سروکار دارند، ضروری است. یکی از برندهای مثال زدنی در تولید پوشه، برند سوپربایند است.

خرید پوشه یا زونکن برای ست وسایل اداری- تحریر گستر
خرید پوشه یا زونکن برای ست وسایل اداری- تحریر گستر

بزرگ‌ترین فروشگاه‌ در بورس لوازم اداری تهران

با توجه به بالا بودن قیمت طراحی ست اداری، افراد خرید ست اداری را ترجیح می‌دهند. لوازم این ست می‌توانند از نظر رنگ، برند، مدل، طرح و… با هم هماهنگ باشند. فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر تحریر گستر، یک منبع آنلاین برای خرید عمده لوازم تحریر و ست لوازم اداری از هر نقطه‌ای در ایران است. این مجموعه، تامین کننده لوازم تحریر فروشگاه‌های سراسر کشور در برندهای زبرا، کورس، تاریفولد و سوپربایند است.

تحریر گستر، نماینده رسمی برندهای مطرح در ایران است و این محصولات را به صورت اورجینال و با کم‌ترین هزینه به فروش می‌رساند. علاوه بر این، خود مجموعه دارای کارخانه است و ماشین‌های اداری را تولید کرده و عرضه می‌کندو برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ست وسایل اداری، با شماره تلفن 02188325184 تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *