لوازم التحریر

ابداعات و خلاقیت‌ها در حوزه لوازم تحریر دهه 90

لوازم تحریر دهه 90- لوازم تحریر تحریر گستر

دهه 90 در ایران، دورانی بود که به دلیل منتهی شدن به یک هزاره جدید، نه تنها شاهد تحولات فرهنگی و اجتماعی بلکه با تغییراتی در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی نیز مواجه شد. یکی از جنبه‌هایی که نشان ‌دهنده این تاثیرات است، فراگیری از لوازم تحریر دهه 90 است. در این دوره، لوازم تحریر نه تنها وسیله ارتباطی بودند، بلکه نمادهایی از فرهنگ و مد روز هم به شمار می‌رفتند. لوازم تحریر در دهه 90 شمسی در ایران، نمادی از تغییرات فرهنگی و تکنولوژیک بود.

قلم‌ های نوشتاری با کوله پشتی‌ها و جلد کتاب‌ها با طرح‌های جدید و مدرن، همگی نویدی از به اوج رسیدن لوازم تحریر دهه 90 در این دوران را با خود به همراه داشتند. علاوه بر این، با توجه به توسعه فناوری، لوازم تحریر کامپیوتری و دیجیتال نیز وارد بازار شدند و در میان جوانان و افراد علاقه مند به تکنولوژی، جا افتادند. با پیشرفت فناوری و افزایش سطح درآمد مردم، لوازم تحریر دهه 90 نیز با کیفیت و کارایی بالاتری به بازار عرضه شدند. این لوازم نشان‌دهنده تغییر سلیقه‌ها و مد روز در جامعه بودند و نقش مهمی در شکل ‌دهی به فرهنگ و زندگی روزمره افراد ایرانی داشتند.

فروشگاه اینترنتی تحریر گستر در این مقاله، گریزی مفصل به لوازم تحریر دهه 90 خواهد زد و اگرچه که زمان زیادی از آن دوران نگذشته، اما باز هم خاطرات رنگارنگ و تحولات آن دوران را بازگو می‌کند.

مهم‌ترین تحولات در لوازم تحریر دهه 90

صنعت لوازم تحریر جدید که از دهه 80 به روز شدن خود را آغاز کرده بود، در دهه 90 این مدرن شدن را به اوج رساند. تحولات لوازم تحریر دهه 90، بسیار بودند، اما مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

بالاتر رفتن کیفیت:

در لوازم تحریر دهه 90، مواد اولیه با کیفیت‌تر در تولید لوازم تحریر استفاده شد که باعث افزایش دوام و ماندگاری بیشتر آن‌ها شد.

تنوع طرح و رنگ:

در این دوره، لوازم تحریر با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شدند که باعث پرطرفدارتر شدن آن‌ها میان افراد شد. به طوری که برخلاف لوازم تحریر قدیم، در لوازم تحریر دهه 90 برای هر فردی با هر سلیقه‌ای، لوازم تحریر خاصی تولید شدند.

• قیمت مناسب:

لوازم تحریر دهه 90 با قیمت مناسب‌تری نسبت به لوازم تحریر امروزی در دسترس بودند. این امر باعث شد که افراد بیشتری بتوانند از لوازم تحریر با کیفیت استفاده کنند. البته هنوز هم با انتخاب فروشگاه‌های مناسب، می‌توان لوازم تحریر را با قیمت مناسب تهیه کرد.

خرید لوازم تحریر دهه 90- فروشگاه اینترنتی تحریر گستر
خرید لوازم تحریر دهه 90- فروشگاه اینترنتی تحریر گستر

• استفاده از فناوری‌های جدید:

لوازم تحریر این دهه، فناوری‌های جدیدی در تولید لوازم تحریر مورد استفاده قرار گرفت که باعث بهبود کیفیت و کارایی آنها شد. به طوری که برخی از این لوازم وارد دنیای دیجیتال و تکنولوژی شدند.

• توجه به نیازهای کودکان و نوجوانان:

در لوازم تحریر دهه 90، توجه بیشتری به نیازهای کودکان و نوجوانان در طراحی و تولید لوازم تحریر شد. به عنوان مثال، لوازم تحریر با طرح‌ها و رنگ‌های جذاب برای این گروه سنی تولید شد.

• تاثیرپذیری از فرهنگ غرب:

در این دهه، با افزایش ارتباطات فرهنگی بین ایران و غرب، لوازم تحریر با طرح‌ها و رنگ‌های غربی نیز در ایران به بازار عرضه شد. برخی از این لوازم وارداتی و برخی دیگر هم به تقلید از غرب، ساخته می‌شدند.

پرطرفدارترین لوازم تحریر دهه 90 در ایران

در لوازم تحریر دهه 90 در ایران، لوازم تحریر بسیاری از برندهای محلی و بین‌المللی محبوبیت فراوانی پیدا کردند. این لوازم تحریر نه تنها وسایل نوشت افزاری بودند بلکه نمادهایی از مد و فرهنگ دهه 90 نیز به حساب می‌آمدند. برخی از پرطرفدارترین لوازم تحریر دهه 90 در ایران عبارت بودند از:

خودکار چند رنگ

خودکارهای چند رنگ که امکان استفاده از چند رنگ مختلف در یک خودکار را فراهم می‌کردند، نیز جزو لوازم تحریر محبوب در این دوره بودند. این قلم‌ها به دلیل کاربرد چند منظوره و جذابیت و کارامد بودن رنگی‌شان، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کردند. خودکارهای 4 رنگ کورس، با داشتن چهار رنگ مختلف و جذاب، به شما کمک می‌کند تا با خرید تنها یک خودکار، جزوه‌ای با 4 رنگ مختلف بنویسید، این یعنی یک تیر و چهار هدف.

خودکارها و روان نویس ژلی با رنگ‌های جذاب

قلم‌های ژلی در این دوران با طراحی‌ها و رنگ‌های متنوع جلب توجه بسیاری را به خود جلب کردند. رنگ‌های جریانی و جذابی که این قلم‌ها داشتند، جزئی از مد لوازم تحریر دهه 90 بود. با تبدیل آن جوهرهای خشک و بی کیفیت دوره‌های قبل به جوهرهای ژلی، و قرار گرفتن آن‌ها در بدنه‌ای مرغوب و خوش دست، این روان نویس‌های خیلی زود جای خود را در بازار لوازم تحریر باز کردند زبرا، برندی که نیاز به هیچ تبلیغی ندارد، از برترین برندهای تولید روان نویس ژلی در دنیا است.

کیف‌های مدرسه با طراحی‌های جدید

کیف‌های مدرسه با طراحی‌های جذاب و متفاوت که تا حد زیادی نمایانگر تحولات لوازم تحریر دهه 90 بودند، جزء لوازم تحریر پرطرفدار برای دانش ‌آموزان بودند. اما نکته حائز اهمیت در اینجا این است که کیف‌های مورد استفاده دانش آموزان، دانشجوییان و کارمندان در این دهه، تحولی شگرف داشت. کیف‌های دهه 90، از لوازم تحریر قدیم فاصله گرفتند و از آن کوله پشتی‌های حجیم و سنگین، به کیف‌های مدارک و اسناد تبدیل شدند. یکی از محبوب‌ترین مدل این کیف‌ها، کیف مدارک سوپربایند است که با کیفیت مرغوب و داشتن مکانیزم دکمه‌ای، به خوبی از کاغذها و کتاب‌های شما محافظت می‌کند.

تاچ پن یا قلم لمسی

تاچ پن از دیگر لوازم تحریر جدید مختص به لوازم تحریر دهه 90 است. این وسیله نوشتاری دارای یک سر نوکی نرم است و امکان کار، نوشتن و طراحی ظریف و دقیق روی صفحه تبلت و گوشی و هر صفحه لمسی دیگری را به فرد می‌دهد. با تحولات دیجیتالی در دهه 90 و مجازی شدن بسیاری از بسترهای آموزشی، تاچ پن کم کم به یکی از لوازم تحریر ضروری برای افراد تبدیل شد. یکی از بهترین برندهایی که در این برهه زمانی گره از مشکلات جهانی در آموزش و مهارت‌ها را رفع کرد، تاچ پن کورس بود. این مدل تاچ پن با طراحی ظریف و دقیق و کیفیت بالای خود، همچنان جایگاه بین المللی خود را حفظ کرده و به طرفداران خود افزوده‌اند.

تاچ پن کورس، نوعی لوازم تحریر جدید و کارامد در دنیای تکنولوژی- لوازم تحریر فروشی تحریر گستر
تاچ پن کورس، نوعی لوازم تحریر جدید و کارامد در دنیای تکنولوژی- لوازم تحریر فروشی تحریر گستر

خرید لوازم تحریر دهه 90

اگر خیال می‌کنید خریدن لوازم تحریر دهه 90 با قیمت و کیفیت مناسب کار سختی است، حتما هنوز با تحریر گستر آشنا نشده‌اید. تحریر گستر، تنها نمایندگی برند کورس و زبرا و همچنین تولیدکننده برند سوپربایند، افتخار این را دارد که پس از 30 سال همچنان در کنار شما بوده و شما را در لوازم تحریر خریدن یاری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره 02188325184 تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *