لوازم التحریر

خرید ارزان لوازم تحریر زبرا اصل

لوازم تحریر زبرا- تحریر گستر

لوازم تحریر زبرا، یکی از موضوعاتی است که در دنیای امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با پیشرفت فناوری و تغییرات سریع در زمینه تکنولوژی، ممکن است فکر کنیم که استفاده از لوازم تحریر کلاً منسوخ شده است، اما باید بدانیم که این غلط است. نه تنها صنعت لوازم تحریر همچنان از صنایع اساسی و الزامی بشریت است، بلکه در این میان لوازم تحریر زبرا همچنان جایگاه خود را در زندگی روزمره ما حفظ کرده و به عنوان ابزاری ضروری در انجام امور مختلف به کار می‌رود.

لوازم تحریر زبرا شامل انواع اتود، خودکارها، روان ‌نویس، خودکار و روان نویس ژلی، خودکارهای رنگی و سایر لوازم مورد نیاز افراد می‌شود. این لوازم تحریر با تنوع زیادی در بازار موجود هستند و هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. استفاده از لوازم تحریر زبرا در محیط‌های مختلف مانند مدارس، دانشگاه‌ها، دفاتر کار، کتابخانه‌ها و حتی در خانه‌ها بسیار رایج است. این لوازم تحریر نه تنها به ما کمک می‌کنند تا ایده‌ها و افکارمان را به شکلی سازماندهی شده بیان کنیم، بلکه به ما امکان می‌دهند تا یادداشت‌ها، نکات مهم و اطلاعات مورد نیاز را به راحتی ثبت و نگهداری کنیم. علاوه بر این، لوازم تحریر زبرا می‌توانند به عنوان هدیه‌ای مناسب در مناسبت‌ها و جشن‌ها نیز استفاده شوند. قلم‌ها و مدادها با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، می‌توانند هدیه‌ای جذاب و کاربردی برای دوستان و خانواده باشند.

با توجه به اهمیت و کاربرد گسترده لوازم تحریر زبرا در زندگی روزمره، انتخاب و استفاده از لوازم تحریر با کیفیت و مطابق با نیازهای خود بسیار مهم است. همچنین، به دلیل تنوع موجود در بازار، مقایسه و انتخاب بهترین گزینه برای خرید لوازم تحریر نیز امری حیاتی است. تحریر گستر در این مقاله شما را برای داشتن خریدی به صرفه و آسان راهنمایی می‌کند.

تاریخچه لوازم تحریر زبرا

برند زبرا، برندی ژاپنی است که در سال 1914 توسط کوماتسو ایشیکاوا پایه گذاری شد. او در ابتدا فقط به ساخت قلم‌های فلزی مشغول بود، اما سپس با گذشت زمان محصولات دیگری را به مجموعه کوچک خود اضافه کرد و با انتخاب نام تجاری زبرا، خود را در قالب یکی از تولید کننده‌های موفق و پیشگام در حوزه نوشت افزار، به جهانیان معرفی کرد. فرایند انتخاب این نام برای این مجموعه هم جالب توجه است.

ایشیکاوا برای انتخاب نام برند خود، تصمیم گرفت از یک دیکشنری انگلیسی-ژاپنی استفاده کند. او همین کار را انجام داد و در انتهای دیکشنری به کلمه زبرا (Zebra) رسید. پس از تحقیقاتی که ایشیکاوا روی این نام داشت، فهمید که این نام به معنای گورخر است، و گورخرها به صورت غریزی اتحاد خانوادگی محکمی با یکدیگر دارند. اینگونه بود که او تصمیم گرفت این نام را برای برند خود برگزیند تا این اتحاد در شرکت زبرا ساراسا هم نمود پیدا کند.

روان نویس ژلی ساراسا، از پرفروش ترین لوازم تحریر زبرا در سراسر جهان- تحریر گستر
روان نویس ژلی ساراسا، از پرفروش ترین لوازم تحریر زبرا در سراسر جهان- تحریر گستر

شرکت لوازم تحریر زبرا تحولات و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته تا اکنون این شهرت جهانی را به دست آورد. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها، در سال 1945 بود. در این سال که همزمان با جنگ جهانی دوم است، زبرا پس از بمب گذاری‌های انجام شده بسیاری از تجهیزات خود را از دست داد اما باز هم پا پس نکشید و با بازسازی این امکانات طی چند سال، پر قدرت‌تر از قبل به بازار لوازم تحریر برگشت. اکنون لوازم تحریر زبرا شعبه‌های بزرگی در آمریکا و انگلیس افتتاح کرده است و همچنین از طریق نمایندگی‌های خود در کشورهای دیگر، محصولات خود را به سراسر جهان عرضه می‌دارد.

محصولات برند زبرا

برای خرید لوازم تحریر اورجینال و اصل زبرا، ابتدا باید لیستی از این لوازم تحریر داشته باشید تا بتوانید لوازم تحریر مورد نیاز خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید. در ادامه، محصولات برند زبرا را بررسی می‌کنیم.

اتود زبرا

مداد نوکی یا اتود زبرا یک ابزار نوشتاری است که از یک بدنه و یک نوک گرافیتی تشکیل شده است. نوک گرافیتی این ابزار که با نام مغز مداد شناخته می‌شود، در قطرهای 0.5 و 0.7 دهم به فروش می‌رسد. این نوک‌ها در بدنه اتود که فلزی یا پلاستیکی است قرار گرفته، و با فشردن دکمه‌ی انتهاب بدنه به بیرون فرستاده می‌شوند. اتود‌ها معمولاً برای رسم و نوشتن خطوط دقیق استفاده می‌شوند. برخی از محبوب‌ترین مدل‌های اتود زبرا عبارتند از:

  • کلیپ
  • دلگارد
  • ام 301
  • تکت تو وی

خودکار زبرا

خودکار زبرا یک ابزار نوشتاری است که از یک بدنه و یک نوک، و همچنین میله‌ای داخلی که مخزن جوهر نامیده می‌شود، تشکیل شده است. نوک این ابزار با استفاده از یک مکانیزم تغذیه جوهر، جوهر خودکار را از داخل مخزن به روی کاغذ منتقل می‌کند. بدنه خودکار زبرا معمولا فلزی یا پلاستیکی هستند و اغلب قطعه‌ای سیلیکونی در قسمتی که خودکار را در دست می‌گیریم تعبیه شده است تا هنگام نوشتن‌های طولانی مدت دست را اذیت نکند.

جوهر خودکار زبرا ژلی بوده و همین هم باعث می‌شود تا فرایند نوشتن راحت و روان شود و جوهر پس از ثبت روی کاغذ، زودتر خشک شود. این لوازم تحریر زبرا می‌تواند تشکیل شده از بدنه و یک در، برای گذاشتن روی نوک باشد، و همچنین می‌تواند مکانیزم فشاری داشته باشد و با فشار دادن دکمه‌ی انتهای بدنه نوک آن به بیرون فرستاده شود که در این صورت به آن اتود خودکار گفته می‌شود. برخی از محبوب‌ترین مدل‌های اتود خودکار و خودکار زبرا:

  • ساراسا مولتی
  • کلیپ آن مولتی
  • کلیپ آن اسلیم
  • سوراری
خرید لوازم تحریر اصل برند زبرا از تحریر گستر با ارزان‌ترین قیمت- تحریر گستر
خرید لوازم تحریر اصل برند زبرا از تحریر گستر با ارزان‌ترین قیمت- تحریر گستر

روان نویس زبرا

روان نویس زبرا یکی از محبوب‌ترین لوازم تحریر دنیا میان دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان است. این روان نویس از یک بدنه و یک نوک با قطرهای مختلف تشکیل شده است که از طریق آن جوهر ژلی درون مخزن روان نویس، به کاغذ انتقال داده می‌شود. جوهر روان نویس زبرا کاملا ژله‌ای بوده و روان و نرم است و خطوطی با ظاهری زیبا و جذاب ایجاد می‌کند. اگر می‌خواهید نوشته‎هایی ظریف و دقیق‌تر داشته باشید باید روان نویسی با نوک نازک‌تر، و اگر می‌خواهید نوشته‌هایتان خواناتر و بزرگ‌تر باشند نوک‌های ضخیم‌تر را انتخاب کنید. از روان نویس‌های زبرا برای نوشتن و طراحی استفاده می‌شود. برخی از پرفروش‌ترین مدل‌های روان نویس زبرا:

  • ساراسا کلیپ
  • ساراسا وینتج

نمایندگی لوازم تحریر زبرا در ایران

همانطور که گفتیم، لوازم تحریر زبرا از طریق نمایندگی‌های خود به سراسر جهان فروخته می‌شود. تنها نمایندگی رسمی زبرا در ایران، مجموعه تحریر گستر است که با بیش از 30 سال سابقه در حوزه فروش لوازم تحریر اصل زبرا به سراسر ایران فعالیت می‌کند و برای همین هم از معتبرترین گزینه‌ها برای خرید نوشت افزار ارزان و اورجینال برند زبرا است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوازم تحریر زبرا، با شماره تلفن 02188325184 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *