لوازم التحریر

خرید عمده لوازم تحریر وارداتی با بهترین قیمت

خرید عمده لوازم تحریر وارداتی- تحریرگستر

خرید عمده لوازم تحریر وارداتی از مجموعه ای معتبر از چالش های فروشندگان عمده لوازم تحریر در شهرهای مختلف است. اگر شما هم جزء کسانی هستید که قصد راه اندازی یک فروشگاه لوازم تحریر شیک و لوکس هستید، حتما به دنبال یک فروشگاهی می‌گردید که فروش عمده لوازم تحریرهای خارجی را با قیمت مناسب عرضه کند. نگرانی و دغدغه شما دوست عزیز بی مورد نیست. چرا که امروزه انواع و اقسام لوازم تحریرهای ایرانی و خارجی در فروشگاه های مختلف کشور موجود است.

اما این فروشگاه ها برای فروش خود سود کلانی را در نظر می‌گیرند. چرا؟ چون محصولات وارداتی است و کیفیت بالایی نسبت به نوشت افزارهای تولید داخل را دارد. اما نگران نباشید ما در این مقاله به شما فروشگاه معتبر و خوشنامی را معرفی خواهیم کرد که تمامی محصولات وارداتی خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت در اختیار شما فروشندگان نوشت افزار در سرتاسر کشور عزیزمان ایران قرار خواهد داد.

مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر

این مجموعه خوشنام و خوش نیت یکی از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد در زمینه فروش عمده لوازم تحریر وارداتی در ایران است. مجموعه تحریرگستر از سال 1364 در تبریز فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با توجه به نیاز کشور به محصولات نوشت افزار با کیفیت بالای جهانی تصمیم به وارد کردن انواع و اقسام لوازم تحریر مورد نیاز کشور از چهار کشور آسیایی و اروپایی مانند ژاپن، تایلند، فرانسه و اتریش کرده است.

خریداران و فروشندگان محترم می‌توانند انواع لوازم تحریر وارداتی مرغوب اعم از انواع چسب، ماشین های اداری، پایه های نگهدارنده کاغذ و… را با بهترین قیمت از برترین برندهای روز دنیا خریداری کرده و در فروشگاه های لوازم و تحریر جدید و یا قدیمی خود با سود کمتری به فروش برسانند. پس با خیالی آسوده خرید عمده لوازم تحریر وارداتی خود را از مجموعه لوازم تحریر تحریرگستر خریداری نمایید.

در ادامه مقاله به معرفی برندهای لوازم تحریر از جمله برندهای محصولات زبرا، کورس، سوپربایند و تاریفلد با استاندارد جهانی از دو قاره متفاوت پرداخته خواهد شد. سپس لیستی از انواع محصولات ارائه شده توسط این برندها آورده خواهد شد.

معرفی برندهای با کیفیت جهانی

مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر مفتخر به واردات انحصاری انواع لوازم تحریر با 4 برند جهانی با کیفیت و استاندارد جهانی است. در ادامه به معرفی مختصر و مفیدی از این 4 برند پرداخته می‌شود. جهت خرید عمده لوازم تحریر وارداتی این برندها به سایت فروشگاه تحریرگستر وارد و یا با شماره تماسی که در انتهای مقاله وجود دارد، ارتباط برقرار کنید.

محصولات شرکت زبرا (zEBRA) ژاپن

لوازم تحریر برند زبرا یکی از برندهای مشهور جهانی است که بیشتر در زمینه نوشت افزارهایی چون خودکار، اتودخودکار، پاک کن، روان نویس و… فعالیت دارد. این برند ژاپنی تولیدات مرغوب خود را به تمامی کشورهای دنیا از جمله ایران که منحصرا در اختیار مجموعه فروش عمده تحریرگستر است، صادر می‌کند. جهت خرید عمده لوازم تحریر وارداتی برند زبرا به صفحه محصولات برند زبرا فروشگاه تحریرگستر مراجعه فرمایید.

محصولات شرکت کورس (kORES) اتریش

نوشت افزارهای برند کورس از دیگر لوازم تحریرهای وارداتی از کشور پیشرفته اروپایی اتریش است. این برند بیشتر محصولاتی مانند انواع چسب ماتیکی و مایع، انواع لاک غلطکی، جوهر استامپ و… را تولید می‌کند. این محصولات به اقساء نقاط جهان از جمله ایران صادر می‌شود. نمایندگی این برند خوشنام در ایران انحصارا برای مجموعه تحریرگستر است. برای خرید عمده لوازم تحریر وارداتی برند کورس به صفحه محصولات برند کورس فروشگاه تحریرگستر مراجعه فرمایید.

محصولات شرکت سوپربایند (Superbind) تایلند

لوازم تحریر برند سوپربایند فرانسه از دیگر برندهای مشهور جهانی است که مجموعه تحریرگستر اقدام به وارد کردن انحصاری این محصولات با کیفیت و استاندارد جهانی کرده است. از جمله این محصولات می‌توان به کلییربوک، کاور A4، فنرهای پلاستیکی و… اشاره کرد. جهت خرید عمده لوازم تحریر وارداتی برند سوپربایند به صفحه محصولات برند سوپربایند فروشگاه تحریرگستر مراجعه فرمایید.

محصولات شرکت تاریفلد (TARIFOLD) فرانسه

محصولات تاریفلد فرانسه از دیگر لوازم تحریر وارداتی فروشگاه تحریرگستر است. این برند محصولاتی مثل انواع پایه نگهدارنده کاغذ، انواع کاور کاغذ، انواع پاک و… را تولید و به بازار جهانی صادر می‌کند. برای خرید و فروش عمده لوازم تحریر وارداتی برند تاریفلد به صفحه محصولات برند تاریفلد فروشگاه تحریرگستر مراجعه فرمایید.

انواع محصولات لوازم تحریر وارداتی عرضه شده توسط مجموعه تحریرگستر

  • انواع ابزار یادداشت: دفترچه، کاغذ، کاور کاغذ، کلاسور، کلییربوک، ایندکس، پوشه و پاکت
  • انواع نوشت افزار: اتود، خودکار، پاک کن، مداد، مدادرنگی، مغز مداد و…
  • انواع چسب: چسب مایع، ماتیکی
  • انواع پایه نگهدارنده کاغذ: پایه نگهدارنده بازویی، دیواری و ایستاده
  • انواع ماشین های اداری: جزوه تاکن، جمع کن مارپیچی برقی
  • انواع کیف: کیف مدارک و…

اگر فروشگاه لوازم تحریر دارید و یا مدیر و معاون سازمان و یا اداره ای بزرگ هستید حتما خرید عمده انواع لوازم تحریر وارداتی از جمله ماشین های ادارای با قیمت عمده مناسب و به صرفه تر خواهد بود. پس برای خرید و ثبت سفارش به مجموعه تحریرگستر مراجعه فرمایید.

نمونه محصولاتی از برندهای وارداتی زبرا، کورس، سوپربایند و تاریفلد

برای خرید عمده لوازم تحریر وارداتی از برندهای به نام عرضه شده در فروشگاه تحریرگستر کافی است به سایت مجموعه تحریرگستر وارد و با مشاهده محصولات مختلف ثبت سفارش نمایید.

همان طور که مشاهده می‌کنید محصولات تولیدی این برندها خیلی گسترده و متنوع است. برای اخذ اطلاعات بیشتر از انواع محصولات این برندها و یا خرید عمده لوازم تحریر وارداتی به لینک محصولات فروشگاه تحریرگستر مراجعه فرمایید.

سخن آخر

خرید عمده لوازم تحریر وارداتی و همچنین فروش آن در فروشگاه های نوشت افزار یکی از شغل های پرطرفدار با سوددهی بالا است. چرا که تنوع محصولات لوازم تحریر به خصوص اگر شیک و فانتزی باشند، باعث افزایش مصرف این نوشت افزارها شده است. مجموعه فروش عمده لوازم تحریر تحریرگستر نوشت افزارهای وارداتی خود را با بهترین قیمت در اختیار تمامی خریداران عمده لوازم تحریر وارداتی قرار خواهد داد. این مجموعه با برندها وارداتی از بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش عمده لوازم تحریر است.

برای مشاهده انواع لوازم تحریر خارجی و خرید عمده این محصولات، می‌توانید با شماره تماس 02188325184 ارتباط برقرار نمایید. مشاورین متخصص مجموعه تحریرگستر با مشاوره رایگان شما را در ثبت سفارش هایتان یاری خواهند نمود. این مجموعه در اسرع وقت محصولات ثبت شده را به سراسر کشور ارسال خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *