لوازم التحریر

لوازم تحریر حرفه‌ای ویژه نقاشان

لوازم تحریر حرفه‌ای ویژه نقاشان- تحریرگستر

لوازم تحریر حرفه‌ای ویژه نقاشان، لوازم تحریری است که مختص هنرمندان و نقاشان حرفه‌ای است. نقاشانی که مقطع مبتدی را سپری کرده و وارد دوره جدیدی از حرفه نقاشی شده‌اند. کسانی که برای ادامه تحصیل هم رشته نقاشی و هنرهای تجسمی را به عنوان رشته مورد علاقه خود انتخاب کرده‌اند. نقاشی یا باید با تمرین و ممارست خلق شود و یا این‌که فرد دارای یک استعداد ذاتی در زمینه نقاشی بوده باشد تا بتواند در حرفه حرفی برای گفتن داشته باشد.

می‌خواهید هنر ظریف نقاشی را یاد بگیرید؟ ابزارهای لازم برای نقاشی را نمی‌دانید؟ مبتدی هستید یا حرفه‌ای؟ دانشجوی هنرهای تجسمی هستید؟ از کجا و چگونه لیست لوازم تحریر حرفه‌ای خود را تهیه کنید؟ و هزاران سوال دیگر که ما قصد داریم در این مقاله به همه آن اطلاعاتی که برای نقاشی مبتدی تا حرفه‌ای لازم دارید، بپردازیم. پس بخوانید و یاد بگیرید و بیافرینید.

ساده‌ترین ابزار نقاشی چیست؟ جواب خیلی آسان است. کاغذ و مداد. پس از کاغذ و انواع آن شروع میکنیم.

هر آن‌چه که باید در مورد کاغذ نقاشی بدانید

از مهمترین و پایه‌ترین ابزارهای لوازم تحریر حرفه‌ای، می‌توان کاغذ را نام برد. کاغذهای متنوع و گسترده‌ای با کیفیت‌های مختلف برای نقاشی حرفه‌ای در بازار موجود می‌باشند. ما در این مقاله به مهمترین انواع آن می‌پردازیم.

کودکان و نقاشان مبتدی می‌توانند نقاشی خود را روی کاغذ تمرینی بکشند. اما هنرجویان و نقاشان حرفه‌ای بایستی کاغذ مخصوصی برای طراحی و نقاشی داشته باشند. زیرا سرانجام نتیجه کار و تلاش شما روی کاغذ ثبت و نگهداری می‌شود. اگر کاغذ مورد استفاده شما با کارتان هماهنگی نداشته باشد به یقین نتیجه کارتان رضایتمند و زیبا نخواهد شد.

به همین علت می‌توان کاغذهای نقاشی را بنا به نوع بافت، سایز، سبکی و سنگینی آن به انواع زیر تقسیم‌بندی کرد.

انواع کاغذهای نقاشی

  • کاغذهای مخصوص استفاده برای زغال، مداد و یا پاستل
  • کاغذهای مخصوص استفاده از اکریلیک، آبرنگ و یا طراحی خیس
  • کاغذهای رنگی مناسب نقاشی با پاستل، زغال و…
  • کاغذ بوم برای تمرین نقاشی برای استفاده از مدادرنگی، مداد روغنی، گرافیت و یا اکریلیک
  • و…

بافت کاغذ نقاشی

یکی دیگر از مهمترین بخش‌های لوازم تحریر حرفه‌ای، برای آفرینش یک نقاشی زیبا و جذاب، بافت کاغذ است. انواع بافت کاغذ نقاشی داریم که بنا به نوع سبک نقاشی خود می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

  • بافت چکشی
  • بافت راه‌راه
  • بافت پارچه‌ای
  • و…

لوازم تحریر حرفه‌ای ویژه کسانی است که قصد دارند نقاشی را پیشه خود سازند. گالری نقاشی دارند. تابلوها و نقاشی‌های زیبای خود را به فروش می‌رسانند. اگر مبتدی هستید ناراحت و نگران نشوید. در آینده نچندان دور شما نیز جزء نقاشان با استعداد خواهید شد. پس با لوازم تحریر حرفه‌ای آشنا شوید تا اثری جذاب برجای بگذارید.

حال که انواع کاغذ را یاد گرفتید در ادامه به انواع ابزاری که برای یک نقاشی حرفه‌ای لازم هستند، اما شاید کافی نباشند، پرداخته می‌شود.

لوازم تحریر حرفه‌ای - تحریرگستر
لوازم تحریر حرفه‌ای – تحریرگستر

ابزارهای مورد نیاز نقاشی حرفه‌ای

پاک‌کن حرفه‌ای

شاید به نظر برسد که همه پا‌کن و کاربرد آن را به خوبی می‌شناسند. اما بهتر است بدانید پاک‌کن‌های مخصوص طراحی با پاک‌کن‌های معمولی فرق دارد. پاک‌کن‌های نقاشی و طراحی هم با هم فرق دارند. پاک‌کن‌های عمومی، پاک‌کن‌های خمیری، مدادی، اتودی و یا پاک‌کن‌های صابونی از انواع پاک‌کن‌های رایج در بازار جهانی هستند. پس در خرید نوع آن دقت کنید.

مدادرنگی

مداد رنگی هم یکی از مشهورترین و پرکاربردترین لوازم تحریر حرفه‌ای است که از دیرباز تا کنون مورد توجه کودکان و بزرگسالان بوده است. مدادرنگی از 6تایی گرفته تا 120تایی در بازر موجود است. برای نقاشی با مداد رنگی کاغذ خاصی مد نظر نیست مگر در صورت کار با ابزار دیگر کنار مدادرنگی.

ماژیک رنگ‌آمیزی

ماژیک‌ها هم انواع و کاربردهای متنوعی دارند. ماژیک رنگ‌آمیزی از انواع آن است که برای طراحی از آن استفاده می‌شود.

پاستل

پاستل نیز جزیی از لوازم تحریر حرفه‌ای است. به رنگدانه‌ای خشک شده، که در محیطی مرطوب برای نقاشی استفاده می‌شود، پاستل گویند. ابزاری پرطرفدار میان نقاشان مبتدی در حرفه‌ای محسوب می‌شود. پاستل انواع مختلفی چون مداد شمعی، گچی و روغنی دارد.

کاغذ اشتنباخ

کاغذ یا مقوای اشتنباخ یکی دیگر از ملزومات لوازم تحریر حرفه‌ای ویژه نقاشان حرفه‌ای است. این نوع کاغذ نسبت به کاغذهای معمولی ضخیم‌تر است. به خاطر ضخامتش کمتر تغییر شکل می‌دهد. به همین خاطر برای کشیدن نقاشی بهتر است.

مقوا فابریانو

جزو مقواهای طراحی شناخته شده هستند. مقوای فابریانو در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. استحکام بیشتری نسبت به مقوای اشتنباخ دارد. کارت پستال‌ها مثال خوبی برای این نوع مقواها هستند.

بوم نقاشی

یکی از مناسب‌ترین لوازم تحریر حرفه‌ای برای نقاشان است. بوم نقاشی از جنس‌های مختلفی مانند کاغذ، مقوا، پارچه و یا حتی چوب درست می‌شود. اما عموم مردم بوم پارچه‌ای را بیشتر می‌پسندند. به عبارت دیگر بوم نقاشی از پارچه‌ای روی قاب درست می‌شود. بر روی بوم نقاشی می‌توان از آبرنگ، رنگ روغن، گواش و… استفاده کرد. جنس پارچه بوم را مختص ابزار مورد استفاده در نقاشی، انتخاب کنید تا هنری زیبا و ماندگار خلق کنید.

کاغذ آبرنگ

کاغذ آبرنگ یکی دیگر از لوازم تحریر حرفه‌ای با وزن‌ها و بافت‌های مختلف در بازار لوازم تحریر وجود دارد. این نوع کاغذ برای استفاده از گواش، مداد رنگی، مداد آبرنگ، اکریلیک و… کاربرد دارد. در ضمن لازم به تذکر است که نقاشان مبتدی بهتر است از کاغذهای آبرنگ سنگین استفاده کنند تا میزان رطوبت کمتری را حس کنند.

خرید لوازم تحریر حرفه‌ای با کیفیت

برای خرید لوازم تحریر حرفه‌ای از فروشگاه‌های مختلف و متنوعی که هست می‌توانید خرید کنید. اما همان‌طور که اطلاع دارید ماندگاری هنر نیاز به لوازم تحریر حرفه‌ای و با کیفیت بالایی را می‌طلبد. باید فروشگاهی را برای خرید لوازم تحریر حرفه‌ای انتخاب کنید که از کیفیت و برند آن مطمئن هستید. فروشگاهی که خوش‌نام و معتبر است. مانند مجموعه فروش لوازم تحریر تحریرگستر.

مجموعه تحریرگستر با واردات انحصاری خود از برندهای به نام دنیا مثل محصولات برند زبرا از کشور ژاپن ، محصولات برند کورس از کشور اتریش، محصولات برند تاریفلد از فرانسه و همینطور محصولات برند سوپربایند تایوان، شما را در انتخاب و خرید لوازم تحریر مورد نیاز خود یاری می‌رساند.

هنرمندان و نقاشان با استعداد می‌توانند انواع لوازم تحریر حرفه‌ای خود را به راحتی و با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات از فروشگاه تحریرگستر به صورت عمده و خرده تهیه کنند. این فروشگاه لوازم نقاشی مانند انواع و اقسام مدادرنگی، پاکن، کاغذ و… را با قیمت عمده به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با کلیک روی هر کدام از محصولات و لینک‌ها به راحتی لوازم تحریر حرفه‌ای خود را به سبد خرید خود اضافه کنید.

در ذیل به چند نمونه از محصولات وارداتی مجموعه تحریرگستر اشاره می‌کنیم.

نقاش و یا هنرمندی که نقاشی می‌کند و هنری می‌آفریند انتظار دارد حاصل زحماتش ماندگاری بیشتری داشته باشد. سالیان سال اثر هنری قاب شده خود را روی دیوار خانه‌اش ببیند. یا به عنوان یک تابلوی بی‌نظیر آن را در گالری یا خانه هنری خود به فروش بگذارد و از آن کسب درآمد کند. برای همه این کارها بایستی در انتخاب کاغذ نقاشی دقت و زمان لازم را بگذارید. کاغذ نقاشی بایستی اسیدی نباشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. وزن و اندازه کاغذ را متناسب با ابزار کاربردی بر روی کاغذ انتخاب کنید تا به یک هنرمند حرفه‌ای تبدیل شوید. موفق باشید.

سخن آخر

انتخاب لوازم تحریر حرفه‌ای مناسب ویژه نقاشان، طراحان، مهندسین معماری و عمران یک موضوع بسیار مهم و قابل توجه در زمینه نقاشی و طراحی است. در این مقاله به تشریح مفید و نه چندان مختصر انواع و اقسام ابزارهای لوازم تحریر حرفه‌ایی مختص نقاشان و هنرمندان عزیز پرداخته شد. تاکید شد که کاغذ انتخابی شما باید با ابزار نقاشی شما مناسبت داشته باشد تا اثری ماندگار به یادگار بگذارید.

برای مشاهده و خرید لوازم تحریر حرفه‌ای ویژه نقاشان می‌توانید به صورت عمده و یا خرده از فروشگاه تحریرگستر با شماره تلفن 02188325184 تماس بگیرید. مجموعه تحریرگستر با مشاوره رایگان، محصولات برند و وارداتی خود را در اسرع وقت به سرتاسر کشور ایران ارسال خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *